Foscam C1-MF zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Foscam C1-MF zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

5,2

Dik 14-11-2016

Werkt goed

Geschreven voor: Foscam C1-MF zwart

Werkt goed, mooi scherp beeld en het installeren is voor een amateur als ik zelfs goed te doen.
Wat wel jammer is dat de handleiding niet in het Nederlands is.
Kan er niet achter komen hoe ik de icoon rechts onder kan gebruiken.

Pluspunten

• Goed beeld
  • Makkelijk instaleren
  • Makkelijk monteren

Minpunten

• Geluid kan niet harder
  • Handleiding niet in het Nederlands

mvd1968 06-08-2016

Wat een drama. (installatie, webinterface en app)

Geschreven voor: Foscam C1-MF zwart

Nog nooit zo's slecht product besteld. App werkt niet goed en na instaleren loopt deze steeds vast op android. Voor zowel explorer en chrome problemen met de plugins. Ook na downloaden en installeren geen oplossing. Uiteindelijk na vele uurtjes de hoop opgegeven. Van alles geprobeerd, wired, resetten, draadloos etc. En ik heb al een jaar op 25 ervaringen met computers. Na 1 x verbinding te hebben gehad daarna nooit meer beeld. Geen NL handleding. Deze gaat gelijk terug naar BOL. Leuk die chineese bende maar laat je niet foppen door de prijs of koop hem bij een winkel waar je ham kan terugsturen

jjjjjj 30-07-2016

kan veel beter

Geschreven voor: Foscam C1-MF zwart

Handleiding is alleen in het engels. De app is onduidelijk. Geen help functie. Na heel veel moeite aan de praat gekregen. SD kaart geplaatst, maar ik kan de beelden niet bekijken in de app. In het begin kreeg ik meldingen als er een beweging gedetecteerd werd, nu werkt dit opeens niet meer. Oorzaak is onduidelijk.
Al met al is dit een moeilijke camera. Ook de app in de playstore is niet best, dit is al te zien aan de slechte beoordelingen aldaar. De importeur van foscam heeft blijkbaar geen enkele moeite gedaan om er even een nederlandse handleiding bij te leveren. Valt me zeer tegen van dit merk.

jjjjjj 05-08-2016

Ik heb de c1 na het bekijken van veel video's op youtube aan de praat. Deze werkt nu goed. Behoorlijk goed zelfs. Ik heb nu ook de e-mail functie aan de praat, deze stuurt mij 3 foto's van hetgeen de bewegingssensor heeft getriggerd. De meldingen via de app doen het nu ook goed. Je moet ip cam client installeren op firefox, dan kun je in die browser je camera benaderen, en veel meer functies instellen. Ook het e-mail adres waar de foto's naar toe moeten worden gestuurd. Elke foto is slechts zo'n 80kb groot, dus geen grote aanslag op je internet bundel. Ik blijf er bij dat foscam wat meer aandacht zou moeten besteden aan het feit dat er ook mensen zijn die geen netwerk kennis enz. hebben, maar die zouden toch in staat moeten zijn om zo'n camera in te kunnen stellen. Men zou een video moeten maken over hoe dit zou moeten en dan stap voor stap het hele proces uit moeten leggen. En een handleiding in het nederlands er bij leveren. Dat zou een heleboel narigheid voorkomen. Nu dat alles met behoorlijk veel moeite is ingesteld, werkt het goed. Ik heb er zelfs een r2 bij gekocht. Die was bijna zonder problemen toe te voegen. Echter op firefox kan ik hiervan de beelden wel zien, maar ik kan verder niets instellen. Ik blijf de instellingen van die andere camera zien. Geen idee hoe dat zou moeten. Jammer, want een e-mail van die r2 met foto's kan ik nu dus ook niet instellen. Ik heb gemaild met tech1@foscam.com in het nederlands, dat is geen succes. De nederlandse taal kennen ze niet. Vervolgens weer een mail gestuurd met behulp van iemand die wel engels kan en zowaar kreeg ik nu goede antwoorden van ze waar ik mee verder kon. Dus wel goede service, maar in het engels. Van de nederlandse importeur nog geen antwoord gehad, waarschijnlijk omdat ik niet tevreden was over het product omdat ik het niet aan de praat kreeg. De heer van foscam die mij heeft geholpen zei dat het binnenkort ook mogelijk was om beelden via de android app terug te kunnen kijken. Er word blijkbaar nog vol aan deze app gewerkt.