Kenwood Kenwood DMX8021DABS - 2 DIn autoradio - Apple Carplay & Android Auto - Usb - Bluetooth - Reviews

Geen reviews beschikbaar Schrijf een review
  • Alle reviews (0)
  • Consumenten reviews (0)
  • Overige reviews (0)
  • Expert reviews (0)

We hebben voor dit product nog geen reviews

Raymond, Almere (NL) 31-05-2024

Prima toestel, fijne en eenvoudige bediening

Deze radio gekozen voor de uitgebreide mogelijkheden en de aanwezigheid van fysieke knoppen. De positieve review op andere sites hebben de doorslag gegeven.
Bij openen van de doos nagenoeg complete set aan bedrading, inbouwframe aangetroffen. De radio is compact vormgegeven wat de inbouw gemakkelijk maakt.
Ik heb de radio ingebouwd in een Ducato camper en heb meteen een upgrade gedaan van de standaard speakers. Dan merk je wel een groot verschil ten opzichte van de oude radio en oude speakers, echt prima geluid (in de camper bij het rijden en bij stilstaan)! Je kan het geluid via de equalizer verder naar smaak instellen, heel fijn. Het bedienen is super eenvoudig. In de praktijk werkt Spotify prima en ook Android auto (incl navigatie via Google) werkt goed. De aansluiting van een 10 jaar oude achteruitrijcamera werkt ook. Kortom ik ben zeer tevreden.
Vond het wel wat verwarrend dat je zelf nog een DAB antenne moest bijkopen, maar gelukkig kreeg ik die gratis (geen Kenwood) vanuit de internetwinkel aangeleverd.

Pluspunten

• Compact toestel 2Din
  • Android auto werkt goed
  • Eenvoudige en logische bediening
  • Fysieke knoppen
  • Goed geluid en naar smaak/ auto instellen

Minpunten

• Geen Dab antenne in doos
  • Op site Kenwood uitgebreidere (goede) handleiding

Serge 12-04-2024

Dikke aanrader

Mijn oude autoradio beschikte niet over android auto en dat voor mij een absolute noodzaak. Deze Kenwood dmx 8021DABS heeft werkelijk alle toeters en bellen en blinkt uit in gebruiksgemak. Enige minpuntje is het vlekken gevoelige scherm voor de rest gewoon perfect.

Pluspunten

• Gebruiksgemak
  • Android auto en apple.carplay usb en draadloos

Minpunten

• Vlekkengevoelig scherm
  • Vereist proffesionele plaatsing

d**************@g******** 05-04-2024
Carkit werkte niet goed, nu met Apple CarPlay dit systeem in gebruik en werkt als een zonnetje! Bellen gaat kraakhelder en de andere functies zijn ook echt geweldig!

m*********@o********** 18-03-2024

Prima product en makkelijk te bedienen. Overzichtelijk scherm met veel mogelijkheden. Mooi geluid!

vmscheele 02-03-2024

Een aanrader, een super autoradio met veel opties

Ik heb deze gekocht ter vervanging van mijn Chinese Pioneer en hoewel ik na jaren Pioneer wel even moest wennen aan de instellingen is dat toch gelukt. Het systeem reageert en werkt echt super. Zelf vind ik het fijn dat er ook nog fysieke knoppen op zitten. Doordat het een short-body is, heb je ruimte genoeg voor alle kabels weg te werken.

Pluspunten

• een paar fysieke knoppen
  • veel aansluitingen
  • fijne menu's/instellingen
  • goed geluid

Minpunten

• nog geen gevonden

n******************@g******** 29-02-2024

Het uiterlijk zag er leuk uit en deze was uitgerust met het systeem om hem te koppelen met mijn stuurwiel

Rob 01-02-2024

Super android carplay ervaring

Fantastische radio, super beeldscherm, androidcarplay draadloos te gebruiken waardoor je zonder nadenken overschakelt naar gebruik van de autoradio . Zeker zijn geld meer dan waard (je bespaard al op boetes via Waze)

Pluspunten

• Android carplay draadloos
  • Top beeldscherm