Dyson DC52 Allergy Care

Bekijk 1 andere uitvoering

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 12 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Dyson DC52 Allergy Care op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,7

Femke 11-01-2017

Slechte zuigkracht

Geschreven voor: Dyson DC52 Allergy Care

Nadat onze vorige dyson kapot ging, wilde we weer een nieuwe aangezien de oude ons goed was bevallen.
Helaas voldoet deze totaal niet aan mijn wensen.
Stofzuiger zuigt slecht.
Op zowel laminaat als tapijt.
Er zitten behoorlijk wat stofzuigermonden bij, maar geen van alle geeft het gewenste resultaat. Het stofreservoir losmaken vergt wat handigheid en kracht.
Na een jaar gebruik kan ik er nog steeds niet goed mee uit de voeten.

Pluspunten

• Veel verschillende zuigmonden
  • Duurzaamheid

Minpunten

• Slechte zuigkracht
  • Geluid

Officiele reactie van Dyson 13-01-2017

Beste Femke,

Het spijt me te horen dat u niet tevreden bent over de zuigkracht van uw toestel. Graag had ik u willen vragen om telefonisch contact op te nemen met onze Helpdesk op het gratis nummer 0800 0206 203 (NL) of 0800 392 08 (BE). Op die manier kunnen wij kijken wat we voor u kunnen betekenen en hoe we dit probleem kunnen verhelpen.

Dyson Benelux

overeem 07-12-2016

valt erg tegen in gebruik

Geschreven voor: Dyson DC52 Allergy Care

Dacht een hele goede stofzuiger te hebben. Maar ik kan er nog geen broodkorst mee opzuigen.
Deze blijft hangen in de rare overgang van hals naar stofzuigeropvangbak. hij zit dus steeds verstopt!

Officiele reactie van Dyson 09-12-2016

Beste Overeem,

Wat jammer te horen dat u niet tevreden bent over uw Dyson DC52.
Grote stukken dienen inderdaad best zo opgeraapt te worden, aangezien deze inderdaad voor verstoppingen kunnen zorgen. Normaal vuil en stof levert in principe geen problemen op.
Mocht u hieromtrent nog vragen of opmerkingen hebben kunt u altijd terecht bij de Dyson Helpdesk op het gratis nummer 0800 0206 203 (NL) of 0800 392 08 (BE). U kunt ons ook altijd via e-mail bereiken op help@dyson.nl.

Met vriendelijke groeten,
Dyson Benelux

Black Ostara 20-06-2015

Altijd Philips Maraton stofzuigers gehad en wilde nu wat beters, dus een Dyson. Helaas erg veel spijt van.
De zuigkracht valt enorm tegen en het legen van de bak is een groot drama. Het wil er bijna niet uit, je moet met je handen de troep eruit halen want dit blijft vastzitten in de bak. alleen het losse stof valt er uit. Dus als je hem geleegd hebt moet je eerst met een kledingborstel je kleren weer reinigen en je handen wassen. Stofzuiger is geen succes en denk er over om toch weer een andere te kopen. We zonde van het geld aangezien je er ruim 400 euro voor betaald.

heidi1150 03-06-2015

De dyson DC 52 is een goede stofzuiger, zuigt goed en met de hulpstukken zeer handig in het gebruik. echt een degelijke stofzuiger.
Ten opzicht van de eerste dyson die ik heb gehad zijn er toch wel wat min puntjes.
het geluid van de stofzuiger is vrij hard. tijdens het zuigen kun je niet met iemand praten.
Het legen van het stofreservoir is een ramp. Dit is voor mij het grootste nadeel van deze stofzuiger. wat een troep. alles blijft erin zitten en het is er bijna niet uit te krijgen. Het legen moet je echt niet binnen in huis doen. Jammer dat dyson hier niet een beter systeem voor heeft.

Ingeborg70 16-05-2015
Geschreven voor: Dyson DC52 Allergy Care

Het is een super fijne stofzuiger, licht en volgt goed. Vele verschillende mondstukken erbij. Enige minuutje is het legen van de stofzuiger ..als je hem opent dwarrelt de stof weg. Maar fijn is hij wel.

Consumenten Joop 12-05-2015

Mooi vormgegeven stofzuiger die fantastisch zuigt en lekker wendbaar is met veel handige hulpstukken. Tevens prima op te bergen in de kast.

Nadeel van de stofzuiger is het legen. Dit geeft altijd troep. Al het stof dwarrelt rond, en valt ook in de deksel en een groot gedeelte blijft vastzitten tussen de wand en het filter. Dit is erg onhandig want dat moet je dan verwijderen met behulp van het hulpstukje. Wat dat aan gaat is het legen van de oudere typen dyson een stuk eenvoudiger.

hester81 24-02-2015

Mooi vormgegeven sotfzuiger. Heeft idd prima zuigkracht en veel handige hulpstukken.
Wat wel jammer is dat je die niet in de stofzuiger kan opbergen.

Nadeel van de stofzuiger is het legen. Dit geeft altijd troep. Al het stof dwarrelt rond, en valt ook in de deksel. Dit is erg onhandig

Mill59 23-02-2015
Geschreven voor: Dyson DC52 Allergy Care

Stijlvol en mooi apparaat. Er zitten veel accessoires bij, maar vind de handelingen die nodig zijn slim maar onhandig om ze te wisselen. Zuigt en rolt prima.

marjanc 19-10-2014

De vormgeving van de stofzuiger ziet er mooi uit en er zitten goede accessoires bij. Daardoor kan je met deze stofzuiger alle kanten op: hoekjes, trappen, houten vloer en tapijt.