Dyson Big Ball Multifloor Pro blauw

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 119 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Dyson Big Ball Multifloor Pro blauw op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,4

Wal 23-02-2022

Alleen voor stof

Na aanraden deze stofzuiger gekocht ondanks dat ik het veel te duur vond. Voorheen een simpele stofzuiger van rond de 100 euro gehad en jaren mee gedaan. Maar ja het was t waard zei men.
Het ziet er goed uit en de zuigkracht is erg goed. Echter op parket is het niet ideaal zuigen. Krast. En de stofzuiger raakt gauw en vaak verstopt. Voor stof en haren is het een goed ding vooral op tapijt maar iets grover is een probleem. Ik weet dat je niet overdreven zaken moet opzuigen Maar stukjes van cm moeten geen probleem zijn. Is het nooit geweest. Piepschuim bolletje hopen zich bv op in de machine en raken verstopt. Na meerdere keren maar stoffer en blik gepakt. Ik doe hem weg en koop weer een simpele.

Brigges7 12-04-2018

Zwaar en onhandig

Gebruik dit apparaat nu een paar maanden en ben helaas steeds minder tevreden. De zuigmond werkt stroef met die paarse rubberen rand, dat had een zachte borstel moeten zijn. Het legen van het reservoir is stofhappen, je mag bijna weer stofzuigen. Maar het lastigst is het om de stofzuiger naar boven te krijgen. Het handvat bovenaan is van het reservoir, dus je moet het apparaat bijna aan de onderkant vastpakken om hem op te tillen. Omdat hij zo zwaar is, loop ik twee keer omhoog, de tweede keer met de slang. Ik zoog voorheen met mijn Miele (die ik heb meegegeven aan mijn kind dat uit huis ging) iedere dag, no problem. Nu zie ik er gewoon tegen op.

Pluspunten

• Lang snoer

Minpunten

• Zwaar, onhandig
  • Vreemde voet, te groot en hoekig ook

C.W.Beaufort 05-03-2018

Lekker wendbaar goeie zuig kracht

Ik zag de aanbieding op T.V , en heb hem toen aangeschaft.
Pluspunt. Goede wendbaarheid, prima zuig kracht. goed te reinigen.
Minpunt. Zuigkracht is niet traploos te regelen, ondanks kunststof accessoires erg zwaar te hanteren.

Brigit 23-12-2017

Niet naar verwachting

Helaas valt een aantal dingen tegen. Het apparaat is heel lastig te tillen. Het meest voor de hand liggende handvat is nou net het handvat van het reservoir. Dus moet je de stofzuiger daaronder vastpakken, waardoor het gewicht kantelt. Doordat de steel niet rechtop staat in de houder, maar schuin, kun je hem slecht de trap op tillen en neem hij veel opbergruimte in.
De zuigmond is te groot en heeft geen borstel, maar een rand van rubber. Dit is niet fijn op parket en tegels.

Pluspunten

• Goede zuigkracht

Minpunten

• Te grote zuigmond
  • Neemt veel opbergruimte in
  • Lastig te dragen, handvat zit aan de onderkant

krully 22-09-2017

Veel zuigkracht, niet geschikt voor een laminaatvloer helaas

Een hele fijne stofzuiger met veel zuigkracht, mijn deurmatten en vloerbedekking zijn bijna weer als nieuw! En de hulpstukken zijn fijn, moeiteloos het spinnerag van het plafond verwijderen. Na oriëntatie, toch overstag gegaan voor deze dure stofzuiger.
Verkopers ook gevraagd of deze goed op laminaat kon, geen probleem zeiden ze, het is een echte "multifloor" stofzuiger. Helaas niet voor laminaat, zie ik op tegen het stofzuigen van het laminaat, omdat je veel kracht ervoor nodig hebt, want de vloerzuigmond zit steeds aan het laminaat geplakt.

Pluspunten

• veel zuigkracht
  • handige hulpmiddelen

Minpunten

• niet voor laminaat
  • plastic beschadigd stofzuiger sneller

Niels 17-09-2017

Alles goed uitgedacht en uitgevoerd.

Wat opvalt is de kwaliteit van de machine en opzetstukken. De opzetstukken zet je moeiteloos en intuïtief op de machine/slang. Samen met de wendbaarheid van de machine maakt dit stofzuigen een stuk makkelijker dan voorheen. Het plastic is echter wel gevoelig voor vegen en krassen.

Pluspunten

• Licht
  • Wendbaar
  • Opzetstukken zijn echt goed
  • Goede zuigkracht

Minpunten

• Plastic krast snel

Kurt 14-09-2017

Zuigkracht als de beste!

Zuigt heel krachtig en verliest ook niet aan kracht als het reservoir vol zit. Rolt gemakkelijk mee en komt inderdaad telkens terug op z'n pootjes, euh...wieltjes.

Pluspunten

• Zuigkracht
  • Lengte snoer
  • Rolt gemakkelijk
  • Accessoire-mogelijkheden

Janneke Heijmans 13-09-2017

Een verademing

Na vele goedkope stofzuigers te hebben versleten nu gekozen voor een Dyson en dat bevalt prima!
Ligt heel soepel in de hand, rolt vlotjes mee en het stofreservoir is erg makkelijk te legen.
Ook de slang is flexibel maar knikt niet om, waar ik me in het verleden vaak aan ergerde.
Dus ik ben een tevreden klant!

Pluspunten

• Soepele bewegingen
  • Flexibele slang
  • Valt niet om

Minpunten

• Klepje stofreservoir sluit niet perfect
  • Vrij zwaar

Michelle van de Kamp 12-09-2017

Stofzuigen is nog nooit zo makkelijk geweest.

Dit product is precies zoals ik het verwacht had. Ik heb zelf een hond die erg verhaard en de Dyson doet super goed zijn werk. Ik heb veel minder haren in huis en ook op de meest kleine plekjes kan ik met de aangeleverde hulpstukken goed overal bijkomen.
Stofzuigen is nog nooit zo makkelijk geweest.

Pluspunten

• Makkelijk te legen
  • Perfecte zuigkracht
  • Zet zichzelf weer overeind als de dyson omvalt.
  • Fijne hulpstukken

Bonnie 10-09-2017

Beste aankoop

Deze stofzuiger functioneert op alle gebieden heel goed. Perfecte zuigkracht, zelfs wanneer de stofzuiger vol begint te raken. Erg handige hulpstukken, die handig zijn op te bergen. Het snoer is lang genoeg om vanuit één punt de hele kamer en keuken te zuigen. Ik vond het algijd veel geld voor een stofzuiger, maar heb spijt dat ik het niet jaren eerder heb gekocht!

Pluspunten

• Lang snoer
  • Hele goede zuigkracht
  • Handige hulpstukken
  • Makkelijk schoon te maken

Dyson DC33cPro60 04-09-2017

geweldige zuigkracht

een hele fijne stofuiger. Goede zuigkracht, en het schoonmaken van de bak waar het vuile in komt is ook heel makkelijk. Super tevreden

Pluspunten

• zuigkracht
  • geen stofzak meer

Minpunten

• valt makkelijk om

Joop Blok 03-09-2017

Super stofzuiger

Er zijn geen vergelijkbare stofzuigers met deze technologie en kwaliteit. In vergelijking met de vorige dyson stofzuiger leek het ons onmogelijk om met een nog beter product te komen

Pluspunten

• Zuigkracht
  • Mechanische onderdelen

Sharona 02-09-2017

prijs kwaliteit heel goede stofzuiger

Na lang twijfelen toch de stap gezet naar Dyson en hoewel het in het begin erg wennen was ben ik erg tevreden en zou hem niet meer kunnen missen. Alle extra hulpstukken zijn superhandig! Ik stofzuig wel liefst van al met de parketborstel, klein en geraakt tot in de kleinste hoekjes, heel erg flexibel!

Pluspunten

• extra hulpstukken
  • makkelijk te hanteren
  • lange steel voor grote mensen!

Minpunten

• snoer mocht wat langer

Peter 01-09-2017

mega goede stofzuiger!

Zuigt goeddddd!!!. Blijft krachtig aan het laminaat plakken. Hierdoor wel iets zwaarder stofzuigen maar het word zeker schoon. Mat bij de voordeur ook meteen stof en zand vrij. Genoeg hulpstukken. Snoer kon iets langer. Stofzuiger is wendbaar en rolt makkelijk achter je aan. Kattenbak korrels maken wel wat herrie in de opvangbak door de draaiende luchtstroom.
100% tevreden over deze zuigkanjer!

Daan 01-09-2017

Makkelijk in gebruik

Deze Dyson stofzuiger is makkelijk in gebruik en onderhoudsvriendelijk. Hij is wendaar en je krijgt er veel hulpstukken bij om in lastige hoeken te komen.

Pluspunten

• Geen stofzuiger zak nodig
  • goede zuigkracht
  • hulpstukken vor bank en moeilijke hoeken

Minpunten

• Hij is niet stil

jeannine 31-08-2017

goede slede

zuigt heel goed ,
is heel praktisch om te hanteren moet maar een hand gebruiken
is heeeeeeel handig om proper te maken

Pluspunten

• ligt goed in de hand
  • verplaast goed
  • proper maken is zo gebeurd

Minpunten

• voor tapijt is hij niet zo geschikt kleeft eraan
  • niet zo gemakkelijk op te bergen

bas 31-08-2017

dyson big ball

na heel veel twijfel heb ik me in de winkel over laten halen om toch voor de dyson te gaan.
het verschil in zuigkracht was duidelijk te merken.
toch voel ik me in de zeik genomen want ik heb duidelijk gezegd dat we laminaat hebben liggen en (ruwe) tegels in de keuken ivm de keuze van de zuigmond.............
de zachte borstel kost weer zo n 40 euro extra en dat was ik niet van plan.
de bijgeleverde borstel vind ik gewoon niet fijn werken op de gladde vloer deze vind ik krassend werken .
ik heb hier een beetje een bitter smaakje van in m n mond.............
als ik dit geweten had ik gewoon de andere stofzuiger gepakt.
ik vind dat dyson een heleboel bijna dezelfde stofzuigers heeft met slecht aangeduide type verschillen / varianten.

Pluspunten

• sterke zuigkracht
  • goede actieradius

Minpunten

• de zuigmond
  • popperige aan uit schakelaar en kabel knopje

V D B Bart 31-08-2017

Ultramodern toestel met zeer hoge zuigkracht.

Dit is mijn tweede Dyson waarvan ik zeer tevreden ben. Vooral door zijn enorme zuigkracht. Prijs / kwaliteit zit dit toestel zeer goed. Ik zou geen ander merk meer willen kopen.

Pluspunten

• Moderne uitstraling
  • Enorme zuigkracht.
  • Lang snoer.

Marloes Gijsbers 29-08-2017

Dyson big ball

Super fijne stofzuiger komt altijd weer Op zijn pootjes terecht door de ronde buik fijne hoge steel voor de langere mensen maakt geen herrie

Pluspunten

• Lange steel
  • Ronde vorm

Minpunten

• Filter

Tinne 28-08-2017

stofzuiger

Wat een gebruiksgemak. stofzuigen is nu een beetje leuker. Bak leegmaken kan nu eindelijk zonder stofwolken.
handige hulpstukken.

Ann 27-08-2017

Stofzuiger die doet wat hij moet doen

Zeer sterke zuigkracht. Vele verschillende borstels. Eenvoudig leeg te maken. Is geen stille stofzuiger maar met zulke goed prestaties, neem ik dat er graag bij. Indien de stofzuiger omkantelt, komt 'hij' vanzelf terug recht te staan.

Pluspunten

• Zuigkracht
  • Makkelijk leeg te maken

Mirjam 27-08-2017

goeie zuigkracht en fijne hulpstukken

deze stofzuiger begin deze maand gekocht. Niet eerder bekend met een Dyson maar de stofzuiger bevalt erg goed. Is erg handig in gebruik. Krachtige zuigkracht op zowel plavuis en vloerbedekking en super fijne hulpstukken.

Pluspunten

• sterke zuigkracht
  • fijne hulpstukken
  • legen van de stofzuiger is erg gemakkelijk

Minpunten

• op vloerbedekking laat de wielen rijsporen achter

maria gavriluta 26-08-2017

Dyson Bigball Multifloor, sterk-kwaliteit-stil

Altijd veel over Dyson gehoord, er nooit toe gekomen om er eentje aan te schaffen (prijs!!!). Na veel stofzuiger te hebben versleten in al die jaren, nu toch een Dyson gekocht . En hebben wij al spijt gehad dat we al die jaren kozen voor goedkopere toestellen van Miele, Hoover, Bosch etc. Deze Dyson is zeker en vast zijn geld waard, kwaliteit - weinig lawaai - lang snoer - geen vervang zakken meer zoeken ( en soms moeilijk vinden ) - ja wij zijn ervan overtuigd dat dit toestel ons lange tijd tevreden zal houden, voor ons zal het altijd Dyson zijn in de toekomst.

Pluspunten

• kwaliteit
  • lang snoer
  • bijna geruisloos
  • geen stofzak
  • gaat zelf rechtop staan als hij omvalt

Minpunten

• geen

Jolanda 24-08-2017

Waar voor je geld.

Wat je leest, krijg je. Geluid valt mij mee, is gelijk aan mijn oude stofzuiger. Zuigt heel erg goed, is makkelijk wendbaar. Hulpstukken zijn goed te hanteren. In het begin even zoeken hoe een en ander te bevestigen is, maar als je daar uit bent is het een fluitje van een cent. Ben heel erg blij met mijn Dyson, nu kijken of het beter gaat met mijn allergieën.

Mabel 21-08-2017

Grote zuigkracht

Werkt goed, ideale machine voor huishoudens met huisdieren,zowel op gladde vloeren als op tapijt makkelijk langs plafondrand te komen door lange steel

Pluspunten

• Zeer wendbaar
  • Grote zuigkracht
  • Mooi apparaat
  • Grote bereikbaarheid door alle hulpstukken

Minpunten

• Geen opbergvak voor extra's, hangt eraan