Dyson.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Dyson.nl.

6,3

Zaada 30-03-2024

Na 5 maanden nog steeds geen terugbetaling ontvangen van een geretourneerd product. Bedraagt een bedrag van 649 euro. Ik wordt echt van het kastje naar de muur geschoven. Onbegrijpelijk dat een bedrijf met zulke dure producten zulke slechte service bied.

Ruben 22-03-2024

Wat een naar bedrijf, bestel 3 apparaten van samen bijna 2.000,- euro. Een hiervan komt binnen met een kapotte stekker. (pinnetjes vallen naar binnen)

(op de video duidelijk te zien dat dit om een productie fout gaat)

Nu werkt hij af en toe wel, maar hij vonkt en maakt kortsluiting in het stopcontact. Ik heb het apparaat mee naar kantoor genomen ivm de droge lucht. Maar maak me nu zorgen over brand als ik er in de avond niet ben.

Je neemt contact met de klantenservice, waarna zij om een adres vragen. Ik stuur mijn factuur en adres door, waarna dyson zegt dat het adres niet klopt? En dat ze me nu niet verder mogen helpen ivm GDPR regeling. Complete waanzin natuurlijk.

Kom op? het gaat om een stekker van een lucht bevochtiger van 799,- euro.

Stan 18-03-2024

Wat een teleurstelling. Mijn airwrap bleek bij aankomst een beschadigde accessoire te hebben en een accessoire compleet te missen. Bij contact met Dyson (wat vrij snel was), heb ik mijn teleurstelling geuit. Als reactie kreeg ik : "Ik begrijp je frustratie volledig, maar op dit moment kunnen we je deze oplossingen bieden."
Ik ben niet gefrustreerd, teleurgesteld... dat mag ook als je een behoorlijk bedrag voor iets heb neergeteld.
Hoedan ook, ik stuur het terug. Voor mij geen Dyson meer.

Ricardo Jansen 12-03-2024

"Koop NIET rechtstreeks bij de maker"

Met alle respect. Dyson maakt mooie en goede spullen en deze recensie gaat niet over de producten.
Deze recensie gaat over de barslechte klantenservice van Dyson. Dyson Airwrap gekocht voor mijn vrouw.
Helaas werkte deze niet goed bij haar, kan gebeuren dat hoor je wel meer.
Nu wil ik hem retourneren. Aangemeld op de website, vervolgens moet je een week wachten op je retourformulier, JE RETOURFORMULIER alleen al, we leven in een digitale wereld, dit zou toch sneller moeten kunnen zou je denken. Met Dyson contact opgenomen en gevraagd of ze het sneller op konden sturen gezien ik 2 weken op vakantie ging en anders pas een aantal weken later kon retourneren. Maar hier konden ze vanwege drukte niets aan doen. En ja een week later pas een retourformulier. Toen ik terug kwam van vakantie gelijk geretourneerd. een paar dagen later ontvangen door Dyson. Vervolgens eind van die week maar eens gebeld om te vragen wanneer ik mijn geld terug kon verwachten "nou meneer alles staat op in progress hier dus u mag uw geld binnen enkele dagen wel terug verwachten" Enkele dagen later, nog steeds geen geld op mijn rekening. Weer bellen met Dyson en krijg ik doodleuk te horen dat het nog wel 3 weken kan duren...
Wat een mega slechte service zeg. Wacht nog steeds op mijn geld.
Vandaar mijn review, Dyson is een prima product, echt kwaliteit maar koop NIET rechtstreeks bij de maker tenzij u van slechte service houd.

klantenservice om te janken 29-01-2024

Waardeloos, echt om te janken! koop je een stofzuiger van 800 euro die het na een aantal maanden begeeft, wordt er via de klantenservice vanalles beloofd door steeds andere mensen, krijg je een mailtje (no-reply met de vraag of je wilt antwoorden) dat eerdere beloftes niet kunnen worden waargemaakt en de stofzuiger na 3 weken wachten (en dus ook 3 weken zonder) maar moet worden opgestuurd, vervolgens weer dagenlang radiostilte, nog altijd geen verzendlabel, nog altijd geen stofzuiger. Vroeger was de klantenservice van Dyson top, what the... happened?!

Ron 29-01-2024

Fijne producten zolang ze werken. Juist door de relatief hoge prijs verwacht je dat ze duurzaam zijn en je er lange tijd gebruik van kan maken. Dat laatste valt zeker tegen. Een stofzuiger van 550 euro verwacht ik langer te gebruiken dan 3,5 jaar. Zeer teleurstellend dus, zeker omdat ik lees dat meerdere gebruikers hetzelfde probleem ervaren met het product (stofzuiger V11). Ik heb geen vertrouwen meer in Dyson. Voortaan een stofzuiger van een ander merk...

Robert Goedegebuure 25-01-2024

In september 2023 een Dyson V12 steelstofzuiger aangeschaft (via Coolblue). In januari 2024 kon de accu niet meer worden opgeladen. Contact zoeken (via de WhatsApp chat of op andere manieren) met Dyson leidt tot niets. Vanwege het hoge aantal contacten kan het enkele duren voordat je een medewerker te spreken krijgt, zegt de chat. Was het maar waar! Je kan wachten tot je een ons weegt, niemand neemt ooit contact op. Eens maar nooit meer, voor een dure stofzuiger van dit A-merk :(. Wel lof voor Coolblue, die doen wel hun best (en geven tenminste antwoord).

Cor 22-01-2024

Ik heb aangegeven dat de accessoire voor moeilijk bereikbare plekken(stofzuiger) kapot is. Hij was niet op voorraad maar als ze binnenkomen zouden ze hem opsturen. Nu twee maanden verder. Niets binnen gehad en de bereikbaarheid is droevig. Nu al zeker vijf uur geen reactie op de app gehad. Schandalig

Jason 18-01-2024

Verschrikkelijke klantenservice. Ik heb tijdens Blackfriday 2023 een order geplaatst. Inmiddels zijn we bijna 2 maanden verder en heb ik nog steeds geen product ontvangen van ze. Iedere keer een andere smoes: U moet wachten, Bezorger komt eraan, Geen voorraad, Sneeuw, Personeelsproblemen. Noem maar op. Inmiddels wordt er ook niet meer gereageerd op Whatsapp en ben ik €600,- lichter.

Slechte klantenservice 11-01-2024

Iets besteld, ik vraag factuur op, geen reactie. Zowel telefonisch als via whatsapp. 1 uur in de wachtrij gestaan om geholpen te worden om vervolgens te horen we gaan het sturen maar 3 weken verder nog steeds niks. Hierom besloten product te retourneren, vraag ik via de website retour label aan. Helemaal niks, weer telefonisch contact gezocht, krijg te horen wordt gemaild binnen 24 uur. Weak verder nog steeds niks. Wordt vervolgd

Dyson V8 09-01-2024

V8 voor reparatie ingestuurt met duidelijke reparatie opdracht over storing afvalcontainer.Krijg bericht accu vervangen? Er zat net een nieuwe in en niet volgens opdracht.Verzoek om eigen accu retour,kan niwt volgens helpdesk.
Krijg een Dyson accu thuis gestuurt zonder bericht ook maar enig excuus,wel telefonisch contact gehad ,eigen accu niet mogelijk retour.
Service chatten geef pas na dagen een reactie helpdesk bellen onbeschofte antwoorden,Wel 125,= rep.kosten!

N. Bakker 06-01-2024

Stylingtang gekocht van het merk dyson. De aankoop bij de Bijenkorf gedaan. Na enkele malen gebruiken geeft de tang een defect aan. Het lukt mij al enkele weken niet om contact te krijgen met dyson. De app stelt vele vragen die na beantwoorden uitkomen bij het begin. Erg ontevreden

Zea Strassberger 03-01-2024

Waiting for a refund for more than 15days and when talking to their customer service, their feedback is yes it usually takes longer then our official website policy, we will open a case??? Total shame for what used to be an A brand!!! They maybe can develop technology but cant run a shop properly!!! Real scandal

Phil 16-12-2023

Na een tijdje bleek de motor van de bevochtiger niet goed te werken, de klantenservice heeft op afstand met stappenplannen geholpen om het te proberen te verhelpen. Toen dit alles niet bleek te helpen is een reserve onderdeel gestuurd, dat binnen een dag aankwam. Super service, erg bekwaam en vriendelijk.

Hiba Ben Massoud 16-12-2023

Ik heb mijn föhn ter reparatie opgestuurd. Deze föhn is nooit bij Dyson aangekomen. Ik heb meermaals contact opgenomen. Ik heb mijn verzendbewijs opgestuurd maar Dyson weigert met een oplossing te komen. Ze willen dat ik zelf naar post nl ga bellen. Belachelijk! Je mag toch wel enige service verwachten van Dyson? Ik heb gedaan wat ze van mij verwachten en netjes mijn föhn opgestuurd. Nu kan ik terwijl de feestdagen komen me haar niet föhnen!!

Topservice ...Direct nieuwe borstel gekregen!!! 15-12-2023

Snelle levering en bij mankement direct opgelost en nieuwe borstel gekregen zonder moeilijk te doen...top!

Dennis 15-12-2023

Heel jammer maar wat ik totaal niet gewend ben van Dyson loop ik echt al maanden tegen een muur aan bij Dyson. Op het moment dat een apparaat niet werkt naar behoren zoals mijn Heurist. Geeft men niet thuis en is de organisatie zo ontzettend stroperig dat er geen gedegen oplossingen komen. Op t moment dat men dan een oplossing of tijd heeft om te reageren is het apparaat niet op voorraad en komt men met een V15 als vervanging. Als CS even moeite had gedaan had men al gezien dat wij al een V in ons bezit hebben en juist dus een robot als extra hebben. (Dit speelt als vanaf eind juli 2023) even in eigen buidel tasten en dan maar een nieuw model beschikbaar stellen voor een klant die al maanden een Apparaat heeft (ow ja ook al 1x een omruiling heeft gehad omdat er al direct een groot probleem was) kan Dyson niet. Ze blijven chasen voor antwoorden levert ook weinig op zelfs de vele telefoontjes vanuit mijn kant bevorderen niks. Los van dat ze keurig blijven aan de telefoon is service erg ver te zoeken voor een merk waarvan je in combinatie met deze prijzen toch echt werkende apparaten mag verwachten en zeker service. Overigens de 4 is vanwege t andere product wat wel werkt als dit mijn enige ervaring met Dyson was had ik echt voor dik onvoldoende gegaan jammer hoor

Diep en diep triest! 15-12-2023

Bizar slechte service!

In het kort:

- Dyson V12 defect. Dyson gecontacteerd en kreeg de mededeling dat ik met een houten pollepel op het filter van de machine moest slaan gedurende 2 minuten. (Vooropgesteld dat ik het vreemd vind dat je een machine van €500,- + te lijf moet gaan op deze manier, heeft dit overigens het probleem niet opgelost)

- Hierop werd mij toegezegd dat ik een nieuwe machine zou ontvangen. Dit werd later die week ontkracht door een andere medewerker van Dyaon; de machine wordt toch gerepareerd.
Hierop verscheen bijna een week later een verzendsticker om de stofzuiger op de post te kunnen doen.

We zijn inmiddels 9 (!!!!) weken verder en nog steeds is mijn stofzuiger niet retour. Hij is ergens bij de post “verloren” gegaan.

Ik heb Dyson inmiddels al tig keer gecontacteerd en telkens hetzelfde verhaal. “Dyson Owner Support neemt contact met u op” om vervolgens niets meer te vernemen.

Diep en diep triest voor een bedrijf van dit formaat en met deze prijzen.

Jesper 08-12-2023

My order wasn't delivered, however the postal company send me that it was (i was abroad so that's impossible) i have a video doorbell showing the parcel not being handed to me, and printscreens from the parcel company with my address and a signature (not mine). I understand these things can happen, but i'm now waiting already for 2 weeks to get an answer from Dyson, the response times is incredible slow and i have to send the same from 3 times already. i'm never buying a Dyson product directly from them again, this is the worst service ever and if you call the answer is, our backoffice is handeling this and its very busy. Transferring the call to the backoffice is not possible.

X 02-12-2023

Aanschaf Dyson steelstofzuiger, prima verlopen. 1 onderdeel was er niet bij, en werd gelijk opgestuurd met nog meer onderdelen. Prima service!! Na een half jaar deed de stofzuiger het niet meer zo goed, contact gezocht, en uitgelegd. De medewerker wist meteen wat er aan de hand was, en onmiddellijk weer aktie ondernomen en onderdeel opgestuurd, andere dag al in huis, weer prima service!! Niet verwacht, meestal praten als brugman om het op een of andere manier vergoed te krijgen!

Kees 01-12-2023

Heb een Dyson Air Purifier gekocht. Op zich werkt dit apparaat prima, maar wel veel storingen en zelfs vervanging waardoor de garantie opnieuw start. Wel vervelend als je je luchtzuiveraar retour moet sturen voor een defect. Ga ook nooit appen met Dyson, maar bel ze. Dan wordt een probleem prima opgelost.

V 30-11-2023

Dyson v10 drie jaar geleden gekocht. Al eens iets kapot gegaan waarvan onderdeel netjes werd vervangen. Levensduur is echter barslecht. Accu na 3 jaar compleet onbruikbaar. Ik kan nog 1 hoek stofzuigen en dan is hij al leeg. Altijd op lage of middelste stand gebruikt. Heel jammer van zo’n duur product wat zo fantastisch wordt aangeprezen. Ik zou het niet weer kopen. Enige wat wordt aangeboden is het kopen van de accu. Ik vind het slecht hoe er met mijn klacht wordt omgegaan.

Linda 27-11-2023

Top service als er iets stuk gaat! Je krijgt gelijk een onderdeel opgestuurd zonder kosten👍

Myra 26-11-2023

Bijzonder klantvriendelijke en duurzame oplossing na een defect aan onze fijne stofzuiger. Nieuwe kopen of laten repareren? Dat laatste dus! Woensdag verstuurd en vrijdag gerepareerd weer in huis. Tegen een vaste prijs voor de reparatie en zonder verzendkosten. Ben er erg blij mee.

Albert Heffels 20-11-2023

Ik heb mijn Dyson V11 Absolute gekocht bij BCC met 5 jaar extra garantie. Door het faillissement van BCC heb ik daar niets meer aan. De accu van mijn stofzuiger heeft het begeven. De fabrieksgarantie van 2 jaar is verlopen. Van Dyson kon ik wel een nieuwe accu kopen die ik binnen een week in huis had. Prima service dus van Dyson!