Gereedschapcentrum.nl - Reviews & Ervaringen

Gereedschapcentrum.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 263 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,9

Frank 20-04-2024

Snelle levering onder duidelijke voorwaarden en goed product..
Ik ben dik tevreden.

Ramon 19-04-2024

Ik heb een zaagblad besteld. De prijs was goed en de levering enorm snel. Erg tevreden.

Job 16-04-2024

De prijzen zijn altijd erg voordelig en het gereedschap is snel in huis! Afgelopen klus had ik een haakse boormachine nodig. Deze was 's avonds besteld en de volgende dag kon ik hem al in ontvangst nemen. Daarnaast zijn al mijn bestellingen altijd goed verpakt. Geen enkele aanmerking, ga zo door!
info-611 16-04-2024

Dankjewel voor je enthousiaste feedback! Fijn dat de verzending goed en snel verliep, veel klus plezier!

Milan 13-04-2024

Fijne winkel om snel langs te kunnen met de juiste service of je nu tussen de schaft, na het werk of gewoon omdat je in de buurt bent langs gaat je bent zo weer de deur uit met de juiste gereedschap! Top bedrijf!
info-611 15-04-2024

Wat geweldig om te horen dat je onze service op prijs stelt, of je nu even snel langskomt of online shopt! We zijn er altijd om je te helpen, waar en wanneer je ons nodig hebt. Bedankt voor je positieve feedback! 🛠️👍

Bhspray 11-04-2024

Heb een tijdje terug een schuurmachine gekost via bol.com ter waarde van 700€ .
Had de oplader nog niet gebruikt ivm binnen werk.
Nu ga ik naar buiten en had de accu's nodig.
En de accuoplader werkt niet.
Heb al van alles geprobeerd via mail en ge appt maar nog steeds geen reactie.
Je wordt van kasje naar de muur gestuurd.
info-611 12-04-2024

Hoi ,
Wat jammer om te horen dat de accuoplader niet werkt en dat je nog geen reactie hebt ontvangen op je e-mails en berichten. Dit is uiteraard niet de service die je van ons mag verwachten. Sorry! We willen graag samen met jou kijken naar mogelijke oplossingen, maar helaas hebben we niet voldoende gegevens om je bestelling terug te vinden. Wil je hier contact over opnemen met onze klantenservice via 013 889 44 44 ? We kijken dan graag met je mee!

nick 09-04-2024

alleen zakelijk kopen bij besteding van minimaal bedrag per maand, geen uitzondering mogelijk. bestelling 2 dagen te laat bezorgd en nog een contact moeten opnemen voor de factuur te krijgen
info-611 12-04-2024

Hoi Nick, Bedankt voor je Review!
Bij ons kunnen inderdaad offertes worden aangevraagd vanaf een minimumbedrag. We streven ernaar om onze klanten altijd de beste prijs en service te bieden, en daarom kijken we graag naar mogelijkheden voor extra korting als je voldoet aan de voorwaarde. We begrijpen dat het jammer is als een bestelling vertraagd is, maar gelukkig is deze toch bij je afgeleverd.
Mocht je de factuur niet hebben ontvangen, laat het ons dan weten zodat we deze alsnog kunnen versturen. We staan altijd voor je klaar om eventuele vragen of problemen op te lossen.

Paul Jacobs 07-04-2024

Mooie ruim opgezet , veel gereedschap!! Veel keuze , fijn geholpen door t personeel !!! Ga er zeker terug.
info-611 08-04-2024

Bedankt voor je enthousiaste feedback! We zijn blij dat je het ruime assortiment in onze showroom én onze behulpzame medewerkers waardeert. We kijken uit naar je volgende bezoek! 🛠️😊👍

B.Willemsen 06-04-2024

Duidelijke omschrijving van het product.
Gebeld met een medewerker om info over welke accu en welk laadstation ik nodig had (voor een Makita decoupeerzaag). Ook hier duidelijke uitleg.
Alles snel geleverd volgens afspraak.
info-611 08-04-2024

Bedankt voor je feedback! Fijn om te horen dat onze productomschrijving duidelijk was en dat je telefonisch goed geholpen bent. We streven ernaar om altijd volgens afspraak te leveren. Veel plezier met je aankoop! 🛠️📦👍

Danny dos Santos 06-04-2024

Groot assortiment en goeie prijzen, ben vaste klant!
Kan het iedereen aanbevelen!
Enige wat nog beter kan is het kiezen voor een wat kwalitatieve bezorgservice, 1 keer een product beschadigt aangekomen en mijn laatste bestelling waren de dozen doordrenkt van het in de regen staan.
info-611 08-04-2024

Bedankt voor je positieve feedback en het aanbevelen van ons assortiment! We nemen je opmerking over de bezorgservice serieus en streven ernaar onze leveringen nog kwalitatiever te maken. Fijn dat je een vaste klant bent Danny! 🛍️💼👍

Hylk 04-04-2024

Prima site, goede beschrijving, uitgebreid assortiment en vlotte levering.
Minpuntje is de aflevering via DHL: Ondanks thuis te zijn, geen DHL aan de deur geweest ('s avonds) en dan mag je het product zelf afhalen bij een pick up point.
info-611 05-04-2024

Bedankt voor je feedback! Fijn dat je tevreden bent met ons assortiment en de levering. We zullen je opmerking over de bezorging met DHL zeker bespreken.

Tomas 30-03-2024

Ik vond het lastig om het verschil tussen twee electrische grasmaaiers te bepalen. Heb gemaild en kreeg nog dezelfde dag een top inhoudelijk advies. Gekocht en netjes afgeleverd. Maaien is een feestje.
info-611 02-04-2024

Hallo Tomas, bedankt voor je lovende woorden. Fantastisch om te zien dat je dezelfde dag nog inhoudelijke informatie ontving per mail over de verschillen van de twee elektrische grasmaaiers. Super om te zien dat het gras maaien nu een feestje is! Veel maaiplezier nog toegewenst.

Ernst 29-03-2024

Scherp geprijsd en de volgende dag geleverd. Inmiddels vaker besteld en telkens goed geregeld.
info-611 02-04-2024

Hi Ernst, bedankt voor je complimenten. Het doet ons goed om te horen dat je de prijzen scherp vindt en dat je vaker bij ons besteld. Het verheugt ons ook dat je tevreden bent over de snelle levering van je bestellingen. Dit is precies de service die we willen bieden!

Marius 27-03-2024

Ik ben telefonisch zeer goed en vriendelijk geholpen door medewerker xxxx bij de aanschaf van een elektrische tacker en bijpassende nagels. Helaas heb ik het product zelf nog niet kunnen testen omdat DHL het nog altijd niet heeft bezorgd...
info-611 27-03-2024

Hoi Marius, bedankt voor jouw positieve feedback. Geweldig om te horen dat je zeer goed en vriendelijk bent geholpen door mijn Collega. Echter vind ik het erg teleurstellend om te horen dat je jouw bestelling nog niet hebt mogen ontvangen. Mocht het pakket nog niet geleverd zijn neem dan uiteraard contact op met de klantenservice via 013 889 44 44, zodat we je zo spoedig mogelijk een oplossing kunnen bieden!

Ricardo 27-03-2024

Goede en overzichtelijke website met veel items. Altijd een snelle levering en alles netjes verpakt. Ik heb hier al vaker besteld en nog nooit problemen gehad, enige verbeterpunt zou zijn dat er op een aantal producten een lange levertijd zit maar dit staat wel netjes vermeld. Zeker een aanrader.
info-611 27-03-2024

Hoi Ricardo, bedankt voor je review. Het doet ons enorm veel plezier te horen dat je de website als goed en overzichtelijk ervaart, en dat je de vele items waardeert. Bovendien zijn we verheugd te vernemen dat je bestellingen altijd snel en keurig verpakt bij jou arriveren. Dit is precies de service die we willen bieden, en het stemt ons gelukkig dat je ons zeker aanraadt! Nogmaals bedankt voor het vertrouwen!

Stefan 25-03-2024

Super winkel, en goede service. Alleen jammer dat de laatste tijd veel artikelen niet op voorraad zijn
info-611 26-03-2024

Hoi Stefan, bedankt voor je positieve feedback over de winkel en de goede service. Het wordt erg gewaardeerd. Excuses dat sommige producten niet op voorraad zijn, helaas zijn we soms afhankelijk van de levertijd vanuit de Leverancier. Mocht je vragen hebben over de levertijd van een product , aarzel dan niet om contact op te nemen et de klantenservice via 013 889 44 44.

Ellen 19-03-2024

De bestelling werd snel geleverd en het assortiment is groot. De zoekfunctie kan verbeterd worden.
info-611 20-03-2024

Hoi Ellen, bedankt voor jouw review en feedback. We zijn verheugd dat je tevreden bent met de snelheid van de levering en ons ruime assortiment. Jouw opmerking over de zoekfunctie is zeer waardevol voor ons. We streven er altijd naar om onze website en functionaliteiten te verbeteren, en jouw suggestie zal zeker worden meegenomen in onze overwegingen voor toekomstige verbeteringen.

Dekkers Zevenbergen Zonwering & Rolluiken. 17-03-2024

Super geholpen in Tilburg.
Hele vriendelijke mensen achter de balie.
Fantastische uitleg over de verschillende machine.
info-611 18-03-2024

Hoi, bedankt voor je lovende woorden.Het is fantastisch om te horen dat onze medewerkers achter de balie zo vriendelijk waren en dat ze jouw fantastisch hebben geholpen met uitgebreide uitleg over de verschillende machines. We vinden het belangrijk dat onze klanten goed geïnformeerd zijn over hun aankopen, en het is geweldig om te weten dat we aan jouw verwachtingen konden voldoen.

Patijn 15-03-2024

Hyundai bouwdroger via internet aangeschaft. Gereedschapcentrum had deze in voorraad en vroeg de laagste prijs incl. verzendkosten.
Op maandag besteld; op dinsdagochtend om 09.00 uur bezorgd. Drie keer bravo!
info-611 18-03-2024

Hoi Patijn, Wat fantastisch om te horen dat jouw ervaring met het aanschaffen van de Hyundai bouwdroger via ons platform zo positief was! We streven er altijd naar om onze klanten de beste service te bieden, en het doet ons veel plezier te horen dat je tevreden bent met je aankoop!

Michel Groot 15-03-2024

Duidelijke, overzichtelijke website en supersnel geleverd na de gemaakte bestelling via internet. De volgende dag het artikel al in huis ontvangen. Scherp geprijsd ten opzichte van andere aanbieders.
info-611 18-03-2024

Hi Michel, bedankt voor je positieve review! We zijn verheugd te horen dat je onze website duidelijk en overzichtelijk vond en dat jouw bestelling supersnel is geleverd. Het is geweldig om te weten dat je het artikel al de volgende dag in huis had. We streven er altijd naar om onze klanten te voorzien van een snelle en efficiënte service.

Michael R 14-03-2024

Snelheid van leveren, goede prijzen.
Wat wil je nog meer?
Kom vrij geregeld uiteindelijk hier terecht.
info-611 15-03-2024

Hoi Michael, bedankt voor je positieve feedback. We waarderen het dat je tevreden bent over de snelheid van levering en onze prijzen. Het is fantastisch om te horen dat je ons regelmatig bezoekt.

Rick 11-03-2024

Wordt direct en professioneel geholpen. Haal al m'n gereedschap hier. En bestellen eventueel onderdelen gelijk bij de fabrikant dat ik niet verschillende onderdelen bij verschillende bedrijven hoef te kopen.
info-611 12-03-2024

Hi Rick, Wat fijn om te horen dat je tevreden bent over de directe en professionele service die je hebt ontvangen! Bij Gereedschapcentrum streven we ernaar om onze klanten een vlotte en deskundige ondersteuning te bieden, en het doet ons deugd te vernemen dat we aan je verwachtingen hebben voldaan.

Gerard van Rossum 11-03-2024

Voor de eerste keer besteld op deze site en ik moet zeggen...perfect. Duidelijke omschrijvingen van produkten die te koop zijn en snelheid waarmee gewerkt wordt is top.
Nette aflevering en verzorging van het paket.
info-611 11-03-2024

Hoi Gerard, wat geweldig om te horen dat jouw eerste bestelling bij ons zo positief is verlopen! We zijn verheugd dat je tevreden bent met de duidelijke omschrijvingen van onze producten en de snelheid waarmee we werken. Bedankt voor het delen van jouw ervaring met Gereedschapcentrum.

Louis 10-03-2024

Goede prijs voor het gereedschap, levering gaf een kleine hapering DHL had het pakket naar een verkeerde regio gestuurd. Daardoor levering 2 dagen later. Was geen probleem
info-611 11-03-2024

Hallo Louis, bedankt voor je positieve woorden. Excuses dat je pakket een kleine hapering had door DHL , maar we zijn verheugd te horen dat dit geen problemen heeft veroorzaakt! Ik wens je veel plezier met je aankoop.

Djarno 10-03-2024

Top service snel geholpen met een goed advies en kopje koffie en snelle afhandeling zodat ik lekker aan de slag kon
info-611 11-03-2024

Hoi Djarno, bedankt voor jouw positieve feedback! Super om te horen dat je tevreden bent met onze service. We streven er altijd naar om onze klanten snel en met een goed advies te helpen, en het is fijn om te weten dat dit bij jou het geval was.

Een kopje koffie en een snelle afhandeling zijn kleine gebaren, maar we vinden het belangrijk om onze klanten zich welkom en gewaardeerd te laten voelen. Super om te zien dat je lekker aan de slag kon na jouw bezoek aan ons. We kijken ernaar uit je een volgende keer weer te mogen verwelkomen, en natuurlijk staat de koffie dan weer voor je klaar. 😉

Theo 08-03-2024

ik werk veel binnen de cv en airco installatie werk waarbij gereedschap belangrijk is. in de meeste gevallen is het vandaag bestellen de volgende dag in huis. ook wat betreft de garantie waar ik tweemaal gebruik van hebt gemaakt wordt zonder al te veel gedoe snel geregeld. al met al ben ik best tevreden.
info-611 11-03-2024

Hi Theo, Bedankt voor het delen van jouw ervaring! Het is geweldig om te horen dat jij tevreden bent over de snelheid van onze levering en de efficiënte afhandeling van garantiezaken. Bij Gereedschapcentrum streven we ernaar om onze klanten een naadloze winkelervaring te bieden, en jouw positieve feedback bevestigt dat we op de goede weg zijn.