Kruidvat - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Kruidvat.

Kruidvat stelt zich voor

Steeds verrassend, Altijd voordelig!

Deze score is gebaseerd op 12 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

1,6

Ben 26-03-2024

Het personeel staat altijd ergens anders, maar niet bij de kassa, de service is 0,0 de kwaliteit van bepaalde artikelen is ook ver onder nul. Ik kocht steunzolen van 23 zoveel, iets in die richting, Je moest ze helemaal op maat verknippen en ze helpen geen meter, dus je kan ook dan niet meer terug gaan met dan wan product!

Jennie 14-03-2024

Een niet werkend product aangeschaft. Dit bij de klantenservice voorgelegd, om na 2 weken nog geen oplossing aangeboden te krijgen. De klantenservice geeft eerder aan begin volgende week contact op te nemen voor een oplossing. Wanneer dit niet gebeurd is heb ik zelf contact opgenomen om vervolgens geholpen te worden door een onaardige medewerker.

Ger 23-01-2024

Heb vandaag mesjes gillette fusion5 power 4 pak gekocht voor € 24,69. Nu bleken ze vanaf vandaag in de aanbieding te zijn, 8 pak 1 en 1 gratis voor € 26,76. Terug naar de winkel en proberen om te ruilen, kreeg als antwoord is niet mogelijk want de verpakking is beschadigd (dat Klopt) dus niet meer verkoopbaar. Belachelijk voor zo'n grote winkelketen.

Ben 17-01-2024

Het personeel laat heel erg te wensen over, je moet vaak lang wachten, diverse personeelsleden vind ik onvriendelijk,
En de kwaliteit van veel artikelen is matig tot slecht.

Karel 08-01-2024

Wat een hopeloze service, het fotoalbum waar ik 6 maanden aan gewerkt heb is 'zomaar' opeens verdwenen na het samenvoegen van verschillende onderdelen op de website. Wat een absolute gorilla heeft daar de leiding over gehad!! 15x over gebeld in een half jaar (!!!!!) tijd en nog steeds is er geen oplossing en die lijkt er niet te komen. Beste mensen, de Kruidvat is een hopeloos drama dat zijn klanten op de meest dramatische wijze weg probeert te jagen.

De wakkere klant 29-12-2023

Vandaag bevond ik mij in het Kruidvat te Tholen, Zeeland.
Ik had nog een aantal spullen nodig waaronder batterijen (Kruidvat eigen merk) Ik haalde deze uit een display, apart geplaatst in de winkel. De batterijen stonden in de display geprijsd 5,99 voor 24 stuks. In de display hingen meerdere pakjes van 24 stuks onder elkaar en achter elkaar. Allemaal aan diezelfde prijs….zijnde 5,99. (Foto bij mij te bekomen)

Echter bij de kassa gekomen, werd mij 6,99 euro aangerekend.
Ik heb hier direct een opmerking over gemaakt. De dame achter de kassa legde mij uit dat ze verkeerd hangen… ik heb haar gevraagd te komen kijken, want er stond duidelijk op de display 5,99 voor 24 stuks, ik zei nog ze hangen er toch …. er zitten er er toch 24 in? Kon volgens mij niet duidelijker?
Ze hingen verkeerd volgens de dame achter de kassa.
Ook was het antwoord dat ze aan de kassa ook hangen (hingen ook nog batterijen dezelfde pakjes) wel aan de juiste prijs zijnde 6,99 …. Ja maar ik heb de mijne uit een aparte display?

Ik zei nog als het aan die prijs geprijsd in het rek staat dien je het volgens mij aan die prijs mee te geven wettelijk gezien….
Echter… ik kan op basis van de aangegeven prijs op het rek, dat vol pakjes hangt met 24 stus a 5,99 toch niet weten dat er een duurdere prijs geldt? Ook zijn het geen buitensporige prijsverschillen waaruit ik kan afleiden dat de prijs niet klopt…. De dame antwoordde mij dat ze daar niks van weet….
Dit is helaas de tweede keer dat ik iets soortgelijks voorheb en dit filiaal…

Afgelopen zomer had ik in datzelfde filiaal een aantal artikelen met een GELE bol/sticker, dewelke aangaf dat de producten in aanmerking kwamen voor een korting van 70% in mijn winkelmand geladen. (Ik heb de producten ook uit een speciale kortingsmand daarvoor gehaald).
Echter bij de kassa gekomen…. Werden voor minstens 5 producten een hogere (uiteraard geen lagere) prijs gerekend…
Het was een verschil van om en bij de 20 euro dat ik hoger gepresenteerd kreeg.

Ik heb dit direct aangekaart ter plaatse aan de kassa…. Deze wakkere klant rekent dus wel na en kijkt steeds de rekening na….Uitleg aan de kassa: de producten lagen verkeerd, foutje van de collega… het product is niet in de aanbieding……

Lang verhaal kort , ik heb alles toen laten terug nemen…. Ook mijn gewone niet afgeprijsde artikelen…..
Net zoals vandaag…. Dat is twee keer hetzelfde voorval? Na het eerste voorval kwam ik er nog amper binnen. Heb ik het weer voor?
Ik heb wel mijn geld elke keer netjes cash terug gekregen. Maar hoeveel mensen kijken hun rekening na?

De laatste stap in het Kruidvat is voor mij gezet.
De concurrent heeft immers dezelfde spullen.
Een goeie tip…wees de dag van vandaag zeer wakker als je boodschappen doet!

Anna 27-07-2023

In ben zelf erg positief over de producten. Helaas niet over de service. Nu 2 keer een pakket met een missende product thuis ontvangen. Ook een bestelling waar kapotte potjes Olvarit in zaten. En een leeg netje waar badspeeltjes in hoorden te zitten. Hier over heb ik de klantenservice gecontracteerd.. een mail sturen was niet mogelijk zo bleek uit de automatische mail die ik meteen terug kreeg. Daarop heb ik kruidvat Facebook gecontacteerd. Hierop ben ik geblokkeerd zonder enige reactie. Dat vond ik erg bijzonder. Vervolgens via de chat op de kruidvat site een medewerker gesproken. Hier moest ik een half uur op wachten. De medewerkster leek mij te begrijpen en vertelde dat ik een bedrag terug kreeg gestort. Ik bleek 2 euro terug te krijgen. Bijzonder bedrag. De missende en kapotte producten waren samen rond de 7 euro. Ik heb het hier maar bij gelaten. Erg teleurgesteld in de service dus.

M. Ypma 20-06-2023

Mijn dochter heeft bij het Kruitvat een Roblox kaart gekocht. Echter werkt de code niet. In de winkel naar de klantenservice verwezen. Klantenservice verwees me naar google. Moest zoekterm: 'roblox kaart ongeldig' invoeren en bovenste site benaderen. Echter kon die mij niet helpen, want code's waren niet via hun bedrijf.
Roblox reageerd niet (moet in het Engels, geen Nederlandse klantenservice)
ACM benaderd met dit probleem. Die ziin duidelijk: Kruitvat is verantwoordelijk en moet dit probleem oplossen. Weer klantenservice benaderd. Die schuiven alles af. Aan hun mailadres van het Kruitvat gevraagt om mijn klachtenbrief naar toe te sturen (op advies van de ACM). Kruitvatmedewerker weigert gegevens te geven van het kruitvat waar ik een brief naar toe kan sturen.

Morgen weer naar het kruitvat toe om mijn klachtenbrief persoonlijk af te geven.

Shiva 30-05-2023

online doosjes davitamon ijzer besteld die ik in de winkel wou ophalen.
Vandaag het pakketje opgehaald, had geen email gekregen. Product werd gescand, zodat ik het alsnog mee kon krijgen.
Top service Delden.

Rob 29-05-2023

Ik ben ziek thuis, mijn vrouw haalde iets rustgevends, een potje Sint Janskruid bij de Kruidvat in Zoetermeer (Dorpsstraat). Er werd niets gevraagd of ze bekend is met het medicijn, gewoon meegegeven. Er zit ook geen bijsluiter bij dus even gegoogeld. Het blijkt levensgevaarlijk te zijn om Sint Janskruid te nemen als je ook bepaalde andere medicijnen slikt.

Ik had al veel eerder argwaan over jullie uitspraken dat alle personeel gekwalificeerd is. Onze dochter (nu 17) heeft ook een jaartje bij het Kruidvat gewerkt, nimmer enige medische training gehad, alles gedaan wat iedere medewerker doet. Ze had als 16 jarige zelfs de sleutels van het pand en de kluis!

Ik vind dit zeer kwalijk, ik als consument mag verwachten dat ik goed geïnformeerd word, ook zonder er zelf om te vragen. Levensgevaarlijk! Voortaan toch maar naar een Apotheek, doe kan ik nog vertrouwen.

wf 25-04-2023

bij een paar online bestellingen in de actieweek van 1 plus 1 gratis ontving ontving ik van elk product maar éen. Bij de klantenservice is men niet bereid het na te zenden en stuurt men mij naar de winkel ( terwijl in de winkel die producten juist niet aanwezig waren). terwijl dat juist de reden om on-line te bestellen. Nu wordt mij verweten de bestelling foutief te hebben ingevoerd. Maar bij invoeren bestelling werd helemaal niet de instructie gegeven dat je dan 2 dezelfde producten in het winkelmandje moet doen. Logisch zou zijn: of de website doet het automatisch, of er komt een alert. Jammer. Maar vooral ook slecht dan men dan zegt: in de winkel in de buurt lost men dat wel op

Lindsay 13-04-2023

Koop nooit online! Kan je een leveringsdatum kiezen. Komen ze een hele andere dag. Resultaat : niet thuis zijn en bij een afhaalpunt gebracht.
Zoek je contact met kruidvat ,... doen ze NIKS voor je.
Echt goed voor je vaste klanten..😡

dick 21-03-2023

komen hun belofte niet na : voor 22 uur besteld morgen in huis.
wordt pas dag later afgestuurd .
het ging om 1 doos met vaatwastabletten .
moet ik dag later zorgen dat er iemand thuis is om doos in ontvangst te nemen.
stuurt je chat sorry we doen er alles aan om het goed t e doen verlopen .
13 uur later krijg ik bericht pakket klaar voor verzending .

laten ze hier de web winkel maar eens een boete voor geven
valsheid in geschriften of zo

kruitvat heer maastricht 01-03-2023

Shop is goed, alleen personeel (eentje) zit op haar hurken bij te vullen en kun je zo in haar kont spleet kijken, mooi visite kaartje.

A 28-02-2023

De eerste levering van LEGO duplo raakte zoek. Wacht nog op refund. Deze zelde 3 LEGO duplo artikelen opnieuw besteld. 2 leverbaar. 1 niet terwijl je dit wel kan bestellen. De 2 geleverde artikelen werden gewoon uit de winkel gehaald. Wacht nog op refund van 1 artikel. Verder is Kruidvat telefonisch in storing. Waardeloos.

Goed 01-02-2023

Kruidvat is een prima winkel met een fijn assortiment. Een groot nadeel is dat ze vaak producten die afgeprijsd zijn niet goed verrekenen aan de kassa. Je moet altijd je bon, als je afgeprijsde producten hebt, heel goed nakijken en negen van de tien keer is het mis gegaan.

Marcel 28-01-2023

Heb mijn oral b tandenborstel teruggebracht omdat hij slecht opladen en na twee tot vier dagen alweer leeg was. Ik had de tandenborstel gekregen en diegene heeft het bonnetje niet bewaard. Aan de hand van de datum en tijd heeft de filiaal manager het bedrag kunnen traceren en mij het geld terug gegeven. Helaas hadden ze de tandenborstel niet meer op voorraad. Maar kwa service vind ik het netjes opgelost.

Angeliek 22-12-2022

Gisteren was er een aanbieding mbt de babyvoeding 2+2 gratis. Dus om half 9 ‘s ochtends direct een bestelling geplaatst.

Het geld werd afgeschreven, maar kreeg geen orderbevestiging of mail. Op de site staat dat dit 3 uur kan duren door de drukte.

Ik heb dit netjes afgewacht, echter nog steeds geen bevestiging. Daarom heb ik contact opgenomen met de live chatfunctie van de klantenservice.

Esther van de klantenservice gaf aan dat mijn order niet goed was verwerkt en ik daarom mijn geld terug zou krijgen. Hier was ik het niet mee eens aangezien ondertussen alle babyvoeding op de site al was uitverkocht. Daarom zou er een onderzoek worden gestart, hiervan zou ik een mail ontvangen en eventueel zou ik dan later nog mijn bestelling ontvangen. Dit was echter geen probleem voor mij.

Echter ontving ik pas vanochtend een “bevestigingsmail”, maar ipv dat hierin stond dat ze het probleem zouden onderzoeken stond er dat mijn geld werd teruggestort en mijn bestelling dus komt te vervallen. Ik heb daarom gelijk terug gemaild, maar heb er een hard hoofd in gezien alle reacties hier.

Kruidvat; dit is toch geen service? Mijn vriend en ik zijn allebei studerend met 2 kleine kinderen (2,5 en halfjaar oud) die juist dit soort acties goed kunnen gebruiken gezien alle hoge kosten en die wordt nu gewoon door ons neus geboord.

Adriana 22-12-2022

Meestal ben ik tevreden, nu heb ik echter 2 actie bonnen voor de scan-win actie, maar die site van Kruitvat werkt niet!! Gisteren werkte hij ook niet. Ik ben nog nagegaan of het aan mijn computer lag, maar op andere devices is er hetzelfde probleem, jammer.

J. Van Dragt 18-12-2022

Online parfum besteld, leeg doosje ontvangen. Meerdere keren telefonisch contact gezocht, je staat elke keer een half uur in de wacht, vervolgens kunnen ze niets voor je betekenen. Vervolgens meerdere mails gestuurd, maar reageren dan heel laat zonder tot oplossing te komen. Zou nooit iets online bestellen!! Ga dit verder uitzoeken!

K 13-12-2022

Schoenen online bij Kruidvat besteld die kan je dan de volgende dag in de winkel afhalen super snel prima geregeld maar wat als het retour moet dan begint de ellende die anderhalve maand duurt voordat je je geld terug hebt op je bank. Pakt Kruidvat zo onze rente van onze spaarzame euro. Het is te schandalig voor woorden. Klantenservice niet te bereiken uren in de wacht tegen hoge belkosten en dat zegt toch genoeg hoeveel onvrede er is over Kruidvat.

Rob 13-12-2022

Fotoservice Herkenbosch waardeloos
Fotoservice print niet gevraagde foto's uit. Cassiere geïnformeerd die vervolgens vol leedvermaak meedeelt dat tegoedbon toevallig net niet geldig is. Advies: ga naar Duitsland, net over de grens, daar zijn dezelfde producten van Kruidvat helft goedkoper.

Bastiaan 12-12-2022

Gekocht en betaald Maroussia voor € 14,99. In de folder staat het geprijsd voor € 9,99. Waarom moet ik meer betalen? De artikelen zijn goed en voordelig echter de bereikbaarheid is uitgesproken slecht. De chat doe je met een computer waarbij je nooit een echt goed antwoord krijgt vaak een antwoord waar je niets mee kan. Telefonisch zijn ze nauwelijks bereikbaar tenzij je zeeën van tijd hebt en dan nog krijg je het antwoord terug te gaan naar de winkel. Deze service vind ik slecht en onbetrouwbaar. Ik ben erg teleurgesteld.

Eusebio 10-12-2022

Vandaag om 17.00ur Kruidvat bezocht aan de Antwerpsestraat in Bergen op Zoom en inkopen gedaan Bij het afrekenen vroeg ik om de extra kassabon voor de winactie die zou lopen t/m 25-12-2022.
Was bij de cassiëre onbekend , ik werd aangekeken alsof ik debiel was.
Vervolgens werd er geen enkele moeite gedaan om info in te winnen bij een aanwezige collega.
Bij aanbiedingen in de folder ook vaak ergernis : nee meneer wij hebben dit product niet binnengekregen en waarschijnlijk komt dit ook niet meer, ondanks het feit dat ik een van de vroegste bezoekers was.

Stefan de Vries 07-12-2022

Omdat ik een Iphone gebruiker ben moest ik een stekker aanschaffen zodat ik alsnog gebruik kan maken van een koptelefoon met Aux uitgang.

Ik zag dat deze bij Kruidvat te koop waren en heb toen direct een gekocht, een half uur na aanschaffen van dit product werkte deze al niet meer. Ik dacht dat dit gewoon pech was, vandaar dat ik besloot nog een stekker aan te schaffen om alsnog muziek te kunnen luisteren. Hiermee kwam ik nog minder ver dan de andere keer, direct bij gebruik werkte deze al niet meer.

Ik besloot terug te gaan naar Kruidvat om mijn geld terug te krijgen. Ik kreeg eenmaal een nieuwe stekker en van het andere artikel kreeg ik mijn geld terug.

Je raadt het inmiddels al, de derde stekker heeft het niet langer dan 1 dag volgehouden met normaal gebruik. Ik ben direct weer terug gegaan naar de winkel, waar ik 6,99 heb teruggekregen in plaats van de 8,99 die ik had betaald?!😭

Ik heb nog nooit zulke slechte kwaliteit meegemaakt, en dat terwijl ik regelmatig bestel op Aliexpress 😂.

Wel ben ik goed geholpen door vriendelijk personeel.

Hieronder komt waarschijnlijk een automatisch gegenereerd bericht dat jullie hierop inhoudelijk niet kunnen reageren. Maak je daarover geen zorgen, ik kon namelijk toch niet meer terug 😂