Tandenborstel.com - Reviews & Ervaringen

Tandenborstel.com stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 269 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Peter B 16-04-2024

Ik heb de shop gekozen omdat deze goedkoper is dan de fabrikant. De levering ging zeer vlot Prima bedrijf

Wilma 12-04-2024

Duidelijke website, makkelijk bestellen en super snel geleverd! Kortom een aanrader!

Gerard 07-04-2024

Product was goed mooi op tijd en bezorger was vriendelijk dus klasse. ik vind het zo lang genoeg.

Jaap 07-04-2024

Goed product
Jammer dat het door DPD wordt geleverd. Je krijgt pas bericht dat het geleverd wordt als de zending al voor de deur staat

Aad is tevreden 07-04-2024

Waarom gekozen voor deze shop? Gunstige prijs. Levering ging snel, alles liep op rolletjes. Wat moet je nog meer?

Lucia 07-04-2024

Goed, netjes, snel en met een lief briefje geleverd. Hier ga ik vaker bestellen!

Gertie 04-04-2024

Ik ben zeer tevreden over de manier van communiceren en de snelle levering.
Voor een volgende bestelling weet ik waar ik moet zijn.

Roger 03-04-2024

Op 29/3/24 besteld , en nog niets ontvangen via DpD. En dan vragen ze mij vandaag wat ik vind van hun product.

Joan 31-03-2024

Prima levering. Ik bestel altijd dezelfde ragers en floss en oral-b borstels dus ik weet wat ik krijg. Nooit iets mis mee. Ook de levering is vrij snel en betaalbare prijzen.

Cedi 30-03-2024

Mooie producten en fijne aanbiedingen die goed aangeleverd worden. Ik ben vooral blij met de Klantenservice die snel en zeer vriendelijk in actie kwam toen de bezorging maar niet leek aan te komen omdat de bezorgservice mijn pakketje op een zeer verborgen plek gelegd had bij mijn niet-thuis-treffen. Paar belletjes en zo blijkt ook het 'onpersoonlijke' bezorgen een heel persoonlijke noot te kunnen treffen.

Wil 25-03-2024

Sonicare opzetborstels besteld en de volgende dag ontvangen. Ben zeer tevreden.

Patty 23-03-2024

Ragers besteld in 2 verschillende maten. In dezelfde maat als van ander merk wat ik al in huis had en andere maat. Bezorging was prima. Ragers bleken beide veel te groot. De kleinste maat geopend en geprobeerd, echter dus ook te groot. Die zak kan ik sowieso niet terugsturen, want is geopend. Andere zak kan wel retour maar moet gefrankeerd worden, dus alle voordeel ben ik kwijt. Nodig niet uit om nog eens te bestellen, want stel dat je je vergist …

Tonnie 18-03-2024

Goede site met een ruim assortiment en bovendien snel afgeleverd; top!
Ook is de prijs ten opzichte van winkels en apotheken aantrekkelijk en dat is wel zo fijn in deze dure tijd voor noodzakelijke producten.

Mary 18-03-2024

De bestelling zoals afgesproken geleverd. Bij de laatste levering miste wij 2 zakjes met ragers gebeld netjes te woord gestaan dag later nagleverd. Wij bestellen al heel lang bij Tandenborstel.com en altijd top.

Laura 17-03-2024

Snelle levering. Netjes verpakt. Je krijgt wat je besteld hebt. Ben helemaal happy! 😬

Wilma van Aalst 16-03-2024

Prima webshop, duidelijk, netjes verpakt en snelle bezorging. Zeker een Aanrader.

Willy Rijk 16-03-2024

Top webshop
Makkelijk te bestellen, zeer snelle leveeing en ik ben blij met de prijzen van deze webshop.
Netjes verpakt!!
👍

P van Nus 12-03-2024

Zeer snelle perfecte bezorging, middags besteld en de volgende dag al bezorgd en met aankondiging via email.

Bernard 09-03-2024

Prima ervaring met Tandenborstel.com !
Makkelijk bestellen via de site, snelle levering en goed verpakt. En dat allemaal voor een scherpe prijs

John 09-03-2024

Door tandenborstel.com is alles goed geregeld alleen bezorging door post.nl is waardeloos. Werd op het verkeerde adres afgeleverd.

Louis 08-03-2024

Het goede product voor de beste prijs, snel geleverd. In de bestelling had ik een foutje gemaakt m.b.t. mijn adres op vrijdag om 17.30.Ze waren al gesloten maar na 10 min kreeg ik een mail terug, we hebben je adres aangepast, dat is geweldig. Tandenborstels kwamen op het goede adres aan.Het zijn topper.

Johan ten Hoor 05-03-2024

Mooie duidelijke site zonder nonsens. Ik had de borstels besteld en betaald via een andere site. Maar die konden niet leveren en storten het betaalde bedrag terug. Tandenborstel.com kon wel leveren en onverwacht snel.
Wat me wel stoorde was dat ik moest bestellen boven een bepaald bedrag. Dus eigenlijk heb ik nu teveel tandenborstels.

theo weegels 04-03-2024

zeer tevreden over bestelling en levering gaat zeer snel en correct kan ik iedereen aan bevelen.

Theo 03-03-2024

Op een eenvoudige manier een electrische tandenborstel besteld. De levering vond heel snel in een goede verpakking plaats. Heel tevreden.

Paul Leenaerts 02-03-2024

100 % tevreden. Besteld vanuit België. De prijs was OK vergeleken met de concurrentie, leveren was super, supersnel, Mijn gekozen tandenborstel was niet op voorraad, zonder meerprijs de duurdere versie gekregen (was de zelfde tandenborstel, maar met wat extra's). Dit bedrijf is een aanrader!