ETNA KVO482

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de ETNA KVO482 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,5

c*******@w***** 08-09-2022

Landgraaf

Geschreven voor: ETNA KVO482

helemaal tevreden met deze koelkast, deze is namelijk ook voorzien van een handig vriesvak.
overzichtelijke indeling met veel ruimte in de deur en handige groentela, weggewerkt onderin.

Pluspunten

• overzichtelijk
  • groentela onderin
  • vriesvak

Officiele reactie van Atag 09-09-2022

Beste heer/mevrouw,

Wij waarderen het zeer dat je de tijd hebt genomen om deze mooie review te schrijven. Fijn om te lezen dat de je zo tevreden bent over de koelkast.

Wij wensen je veel koelplezier toe.

Met vriendelijke groet, Femke
Webcare ETNA

J.Joherl 12-12-2021

Aardig, maar valt uiteindelijk tegen!

Geschreven voor: ETNA KVO482

Dit inbouwmodel is opzich heel geschikt voor onder de werktafel in kleine keuken..de maten zijn ook goed voor minder dan 60cm breedte..de deur kan verwisseld worden en hij maakt weinig geluid..het vriesvak met 17L is net voldoende voor 1-2pers..en de groentelade misschien ook, maar deze lade is slecht ontworpen want alleen toegangelijk van boven!..maar daar zit het onderste 1/2 plateau (van 2) dat men stets moet optillen om de groente te pakken.. hoe je die 2 plateaus ook plaatst, dit is heel onhandig en simpel irritant!..al met al zeker geen slecht apparaat, maar hij is onhandig en vergeleken met andere ETNA's best duur...dus ik hoop dat ik hem na een maand in gebruik te hebben gehad kan ruilen/vervangen voor model met vriesvak, toegangelijke lade en 3 plateaus en desnoods met koeling aan achterzijde!🙏😉

Pluspunten

• Vriesvak
  • Deur verwisselbaar
  • Weinig geluid
  • Inbouw/Onderbouw
  • Groentenlade

Minpunten

• Groentelade alleen toegangelijk van boven
  • 2 Plateaus ipv 3
  • Groente lade bedekt door plateau
  • Extra vak voor in de deur passt niet

Officiele reactie van Atag 13-12-2021

Beste heer / mevrouw Joherl,

Bedankt voor het schrijven van deze uitgebreide review. De KVO482 is speciaal ontworpen voor de kleine keukens en hierom zijn er wat keuzes gemaakt om zoveel mogelijk ruimte te kunnen benutten. Uw feedback hierin waarderen wij enorm zodat we indien mogelijk onze producten kunnen blijven ontwikkelen. Wij kunnen uw koelkast niet vervangen of omruilen, hiervoor verwijzen wij u richting de verkopende partij.

Marijke Webcareteam ETNA