Samsung 65" Neo QLED 8K Smart TV QN800D (2024) - Reviews

Geen reviews beschikbaar Schrijf een review
  • Alle reviews (0)
  • Consumenten reviews (0)
  • Overige reviews (0)
  • Expert reviews (0)

We hebben voor dit product nog geen reviews

Jordi 14-08-2024

Uitmuntende TV

We hebben de Samsung Neo QLED 8K 65QN800D (2024) twee weken getest in onze woonkamer. We hebben altijd een Samsung televisie uit het hogere segment gehad maar wat een verschil!

Laten we eerst stilstaan bij de levering en het installeren. Dit ging super vlot en de mannen van PostNL kwamen hem netjes naar boven brengen. Na het uitpakken is de installatie zo gedaan. Met de One Connect Box ook slechts één kabel. Omdat we al een Samsung TV hadden konden we alles binnen drie minuten overzetten en beginnen met TV kijken.

We hebben een woonkamer met veel lichtinval (TV staat voor het raam), maar wat was het resultaat indrukwekkend! Zelf tijdens de zonnige dagen levert het 8K-resolutie verbluffend scherpe beelden, zelfs bij het upscalen van 4K-content. Voor het eerst helemaal geen last van enige weerspiegeling door de anti-reflectietechnologie. Éen van de belangrijkste plus punten voor ons.

De helderheid van het scherm is meer dan voldoende, dankzij de krachtige Mini-LED-verlichting. Het contrast is uitmuntend (voelt soms zelfs te goed aan), met diepe zwarttinten die echt tot hun recht komen in donkere scènes. Vooral met films is het geweldig!

Zelf vind ik het geluid goed maar had ik er wel meer van verwacht. In combinatie met een soundbar krijg je wel volledig het bioscoop effect en merk je het verschil.

Kortom, een fantastische tv voor wie op zoek is naar haarscherpe beelden en optimale prestaties, ongeacht de lichtinval.

Pluspunten

• Slank design
  • Krachtige processor
  • Ultra scherpe beelden
  • Gebruiksvriendelijk
  • Anti-reflectie zeer goed

Minpunten

• Hoger in stroom verbruik

Pajo 13-08-2024

Zeer aangenaam verrast.

Ik heb deze Samsung Qled tv, QE65QN800DTXXN, ongeveer 2 weken mogen testen en ben zeer aangenaam verrast.
Het scherm is ongeveer 2 cm dik, heeft geen aansluitingen en is zo goed als randloos. Voor het aansluiten van de externe apparaten gebruik je de bijgeleverde one connect box. Deze platte connect box heeft o.a. 4 HDMI en 3 USB en 1 LAN aansluiting en je verbind hem met een kabel met de tv. Deze connect box kan je bevestigen op de schuine tv standaard of je plaatst hem in een kast of elders. Hiervoor is een langere kabel bijgeleverd.
Het instellen van de tv ging heel gemakkelijk. Nadat de wifi was ingesteld en de hdmi kabels waren ingeplugd nam de tv alles automatisch over.
Het beeld van deze tv is fantastisch en door de anti reflectie kan je zelfs overdag met zonlicht op de ramen heel goed tv kijken. De helderheid kan naar behoefte worden veranderd, maar ik vond de standaard instelling al heel goed.
De resolutie is hoog en het contrast zeer goed. Je kan zelfs de zeer kleine oneffenheden op de gezichten van mensen zien en de kleinste details van gebouwen. Onvoorstelbaar. Deze tv heeft een snelle processor wat resulteert in vloeiende beelden.
Het geluid van de tv is goed.
Via Samsung Plus kan je gratis extra kanalen bekijken, zoals films, series, muziek en kinderprogramma’s. Dit is fijn voor mensen die geen uitgebreid tv abonnement hebben.
De afstandsbediening is klein maar functioneel en is voorzien van solar cellen welke zich bij dag en lampenlicht opladen.
Via de SmartThings app op je gsm of tablet kan je ook de tv bedienen. Ik vind dit een fijne toevoeging.
Helaas was de tijd te kort om alle functies uit te proberen, maar datgene wat ik al heb kunnen testen, daar ben ik zeer tevreden over!

Pluspunten

• Mooi strak design
  • Uitstekende beeldkwaliteit
  • Zeer goede anti reflectie
  • Samsung Plus met gratis zenders
  • SmartThing app

Minpunten

• Hogere prijsklasse

NomenNescio 11-08-2024

Geweldige 65 inch televisie

Ik heb de eer gekregen om deze 8K Samsung TV te testen, en wat een geweldige televisie is het! De installatie was heel eenvoudig met behulp van de SmartThings-applicatie van Samsung. Het duurde in totaal slechts zo'n 2-3 minuten.

Deze televisie ziet er geweldig strak uit en heeft alle nieuwste functies, waaronder een indrukwekkend geluid dankzij Dolby Atmos. Ik had de Samsung Cinematic Q-series HW-Q990B soundbar aangesloten, en wat een verschil vergeleken met mijn oudere televisie die Dolby Atmos niet ondersteunde. Tijdens het kijken van films op deze 65 inch televisie voelde het echt alsof je in de bioscoop zat!

Wat verder opviel was de helderheid en de Anti-Reflectie technologie van deze televisie. De lichtinval in de woning zorgde er voorheen voor dat er overdag haast geen televisie gekeken kon worden, maar bij deze televisie had ik daar helemaal geen last van.

Ik heb eigenlijk helemaal geen minpunten kunnen vinden aan deze televisie.

Pluspunten

• Helderheid
  • Dolby Atmos
  • Anti-Reflectie
  • Makkelijke installatie

Minpunten

• GEEN!

Dunet 10-08-2024

Mooie grote tv

grote Qlet tv mooi design en kleuren kan via de app op je smartphone of gewoon via de tv ingesteld worden het geluid van de tv is ook goed , het verbruik is wel hoog aan stroom
Veel mogelijkheden via de tv en samsung diensten

Pluspunten

• Groot
  • Kleuren
  • Geluid
  • Instellingen
  • De app voor de tv

Minpunten

• Stroomverbruik