Princess 212092 - Reviews

Geen reviews beschikbaar Schrijf een review
  • Alle reviews (0)
  • Consumenten reviews (0)
  • Overige reviews (0)
  • Expert reviews (0)

We hebben voor dit product nog geen reviews

j**************@g******** 16-02-2024
Geschreven voor: Princess 212092

De blender is makkelijk te bedienen, met de draaiknop kies je de gewenste snelheid/kracht. Zelfs harde ingrediënten worden makkelijk en snel fijngemalen. Het apparaat is makkelijk schoon te maken en ziet er ook nog eens mooi uit. Het enige nadeel vind ik dat de kom erg zwaar is.

i**@r************* 14-02-2024

Fijne blender, degelijk gebouwt

Geschreven voor: Princess 212092

Deze blender heeft me echt positief verrast. Het mat zwarte design ziet er niet alleen stijlvol uit, maar de blender zelf voelt ook heel stevig aan. Ik gebruik 'm vooral voor het maken van sapjes, en soms gooi ik er bevroren fruit in. Het ding lijkt daar totaal geen moeite mee te hebben.

De bouwkwaliteit is solide, wat me het vertrouwen geeft dat dit apparaat wel even meegaat. En laten we eerlijk zijn, het is ook makkelijk te bedienen en schoon te maken, wat voor mij echt een pluspunt is.

Kortom, deze blender doet gewoon wat 'ie moet doen en heeft mijn verwachtingen overtroffen. Als je op zoek bent naar een no-nonsense blender voor sapjes en bevrororen fruit, zou ik deze zeker aanbevelen.

Pluspunten

• werkt goed met bevroren fruit
  • makkelijk te gebruiken

Minpunten

• krasgevoelig

Chique blender - werkt perfect voor smoothies 13-02-2024

Chique Blender - voor alles inzetbaar

Geschreven voor: Princess 212092

Gedurende een periode van twee weken heb ik het genoegen gehad om deze blender te testen, en ik ben aangenaam verrast door zijn prestaties. Als liefhebber van smoothies en andere shakes was ik blij te ontdekken dat deze blender moeiteloos door bevroren fruit en ijs heen snijdt. De verschillende snelheidsstanden zijn uiterst handig en maken het eenvoudig om de gewenste consistentie te bereiken.

Persoonlijk ben ik ook erg te spreken over het design van de blender. Het matte zwarte uiterlijk past uitstekend in een moderne keuken, en het valt niet overdreven op zoals sommige andere blenders wel eens kunnen doen. Bovendien is het formaat van de blender ideaal, groot genoeg om aanzienlijke hoeveelheden te kunnen blenden.

Een enkel minpuntje dat ik heb ervaren, is dat de messen niet verwijderbaar zijn. Dit maakt het wat lastiger om de onderkant schoon te maken en vergt enige handigheid. Desalniettemin ben ik van mening dat de prijs-kwaliteitverhouding uitstekend is en dat je met deze blender vrijwel alles kunt maken wat je maar wilt.

Pluspunten

• Goed design
  • Makkelijk los te koppelen

Minpunten

• Messen zijn niet verwijderbaar

ZEO 13-02-2024

Geweldige blender in iedere keuken

Geschreven voor: Princess 212092

Ik heb dit product getest en op dagelijks basis gebruikt om zowel smoothies gemaakt als baby voeding te blenden. Het is ontzettend prettig om de verschillende standen te kunnen gebruiken. Vooral als het gaat om grote stukken fruit, je hoeft deze niet meer heel fijn of klein te snijden. De textuur van de smoothie kun je ook bewerken door een lage of hoge stand te gebruiken. Het is een mooi apparaat en onmisbaar in iedere keuken. Een minpunt is helaas wel het geluid, wat nogal hard is.

• Standen
  • Robuust

Minpunten

• Geluid

d*********@k*********** 09-02-2024
Geschreven voor: Princess 212092

Degelijke machine die mooi staat op het aanrecht. Crushed ice, smoothies, het is allemaal geen probleem voor dit apparaat. Ook de prijs is heel mooi voor deze kwaliteit.

c*********@g******** 08-02-2024
Geschreven voor: Princess 212092

Afgelopen weken deze blender mogen testen.
De blender voelt zeer stevig en stabiel aan. Degelijk materiaal. Eenvoudige bediening met voldoende standen. De power knop is echt flinke power, voor ijsblokken en andere harde dingen zeer geschikt. Deze knop blijft alleen aan, als je deze ingedrukt houdt.
De andere standen kun je aanzetten zonder de knop vast te hoeven houden. Wel zo handig.
Design is erg mooi. Heeft een luxe uitstraling, iets mat zwart.
Prijs kwaliteitsverhouding is prima. Aanrader.

Mark van Baal 08-02-2024

Prima blender voor dagelijks gebruik

Geschreven voor: Princess 212092

We zijn deze blender de afgelopen tijd aan het testen en zijn positief verrast hoe vaak je zo’n blender gebruikt. Niet eerder een blender gehad, maar nu deze bij ons op het aanrecht staat maken we veel vaker versie smoothies. Ook voor verse soep wordt de blender regelmatig gebruikt. Zelfs voor het vermalen van ijsblokjes voor een drankje. Het geluid is even wennen maar niet overdreven hard, daarbij gebruik je de blender slechts een enkele minuut. De glazen kan is wat zwaar maar met 1,5 liter is het ruim voldoende voor wat wij nodig hebben (3 personen). We maken de blender direct na gebruik met de hand schoon en dit gaat zonder problemen. Het vermogen had iets meer mogen zijn, met name bij bevroren fruit en dadels blijven er stukjes achter. Door de mooie mat-zwarte vormgeving is het een apparaat wat bij ons op het aanrecht blijft staan en zal vaak gebruikt worden.

Pluspunten

• mooi apparaat voor op het aanrecht
  • diverse snelheden in te stellen
  • grote glazen kan, genoeg voor 3 a 4 personen
  • vaatwasmachine bestendig

Minpunten

• Vermogen mag iets meer zijn
  • Er blijven soms stukjes achter
  • zware kan

JBessels 06-02-2024

Top apparaat!

Geschreven voor: Princess 212092

Ik ben helemaal weg van deze blender! Hij maakt niet alleen de meest heerlijke smoothies, maar het aanpassen van de snelheden maakt het echt een veelzijdig apparaat. Het strakke design past perfect bij onze keuken en voegt echt een vleugje elegantie toe. Maar wat echt opvalt, is het handige montagesysteem van de kan op de elektrische basis. Geen gedoe meer met draaien en klikken, gewoon erop zetten en klaar! Dit maakt het gebruik van de blender zo moeiteloos en plezierig. Een absolute aanrader!

a************@k*********** 05-02-2024

Werkt prima, wel wat zwaar

Geschreven voor: Princess 212092

Ik heb hem getest op gebruiksvriendelijkheid en dan met name gelet op het gewicht. Smoothies maken gaat uitstekend, zeer snel en ook goed glad gemaakt. Bloemkoolrijst geprobeerd te maken, dat lukt wel als je de roosjes al vrij klein snijdt en er niet teveel tegelijk in doen. De kan met iemand met reuma, echt wel met 2 handen optillen, voor mij was het met 1 hand te zwaar.

Pluspunten

• werkt uitstekend
  • apparaat zonder kan, vrij licht
  • zeer gebruiksvriendelijk

Minpunten

• kan is vrij zwaar

Pien2024 05-02-2024

Superfijne blender

Geschreven voor: Princess 212092

Deze blender is een echte eyecatcher op het aanrecht! Door de mat zwarte uitstraling geeft de blender een industriële look. Een groot pluspunt zijn de verschillende snelheden (4 stuks) waardoor ook kleine ingrediënten zoals nootjes goed fijngemalen worden. Een ander groot pluspunt is de glazen kan van maar liefst 1,5 liter waar lekker veel in kan. Doordat de kan van glas is, ligt het lekker stevig in de hand. Ik moet wel zeggen dat de blender lastig schoon wordt onder de messen, ook in de vaatwasser. Ook maakt de blender best veel geluid. Al met al een superfijne blender!

Pluspunten

• grote kan
  • mooie uitstraling

Minpunten

• lastig schoon te maken
  • veel geluid

r*************@h********** 01-02-2024
Geschreven voor: Princess 212092

Deze blender is waar voor zijn geld! De blender is makkelijk schoon te maken (kan zelfs in de vaatwasser), bezit een handige maatbeker in de dop, heeft een mooi design (het zwarte/ minimalistische design zorgt ervoor dat deze blender in iedere keuken goed zal staan) en met zijn volume van 1500 ml is dit meer dan genoeg voor baby hapjes/soepen/smoothies etc. De blender gaat met gemak door bevroren, hete of koude etenswaren heb ik ervaren. Dit komt onder andere door de functionele pulseer stand, zodoende heb ik stand 3 bijvoorbeeld nog nooit hoeven gebruiken.
De enige nadelen zijn dat hij best wat geluid produceert tijdens het blenden (bij stand 1 al) en dat het merendeel van de onderdelen van plastic zijn (naar mijn idee kan er dus snel iets kapot gaan). Desondanks blijf ik het beschouwen als een waardevolle aankoop en raad ik je zeker aan om deze blender te kopen wanneer je rond deze prijsklasse opzoek bent naar een geschikte blender.

M*************@h********** 30-01-2024
Geschreven voor: Princess 212092

Ik ben zeer tevreden met mijn Princess Black Steel Blender 1000, die ik een aantal weken heb mogen testen. De duurzaamheid en kracht maken moeiteloos mixen en blenden mogelijk. Met de glazen kan van 1.5 liter bereid ik eenvoudig vruchten- en groentesappen, smoothies, cocktails en milkshakes. De vier snelheidsinstellingen, inclusief pulseerstand, bieden flexibiliteit voor diverse ingrediënten. De glazen kan maakt het serveren makkelijk, en de praktische functies, zoals de navulopening en vaatwasserbestendige onderdelen, voegen gemak toe. De Black Steel afwerking past perfect in mijn moderne keuken. Kortom, de Princess Black Steel Blender 1000 is mijn ideale keukenhulp.

Stacey 30-01-2024

Fijne blender

Geschreven voor: Princess 212092

Ik heb in het verleden verschillende blenders gehad. Deze blender van Princess is makkelijk in gebruik, met de draaiknop in het midden. Met grote stukken groente/fruit heeft deze blender ook geen moeite. Natuurlijk duurt het dan wel wat langer dan bij kleinere stukken. Je kan er veel stukken tegelijk in gooien, heel fijn! Zo heb je in een mum van tijd een lekkere groente/fruit shake!

Pluspunten

• Fijne draai knop
  • In een mum van tijd een lekkere shake

Turkan 27-01-2024

Krachtig

Geschreven voor: Princess 212092

Ik gebruik de blender nu al een aantal dagen. Je kan er lekkere smoothies mee maken. Ik neem een grote beker voor mijn partner en mijzelf en dan blijft er nog genoeg over om na te vullen. Hij ziet er mooi uit. Hij heeft 4 snelheden. Ik neem vaak nummer 4. De P noem ik de powerstand. Die gebruik ik ook wel eens. Geweldig dat hij 6 messen heeft. Er blijven geen grote stukken in hangen. Hij is ook makkelijk schoon te maken. Wel voorzichtig zijn met de messen. De kan is wat zwaar maar ik vind het een plus punt dat hij van glas is.

Pluspunten

• 6 messen

Minpunten

• zwaar