Philips HR3040/00 Blender uit de 5000-serie - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 12 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips HR3040/00 Blender uit de 5000-serie op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,6

d*********@h********** 22-05-2024

Power blender

Krachtige en makkelijke smoothie maker. Van bevroren fruit tot vers fruit of groentes alles is zo vermalen tot een gladde massa. Met de benodigde toevoegingen heb je in een handomdraai een heerlijke smoothie.
Makkelijk te reinigen en simpel in gebruik. Ook mooi design voor in de keuken.

Pluspunten

• Krachtig
  • Simpel in gebruik
  • Mooi formaat

Minpunten

• Zware glazen kan

mitchell1234 21-05-2024

Enorm goeie blender

Gedurende 2 weken mocht ik dit product testen.
Zelf ben ik in het bezit van de eerste generatie blender 5000 series. Ik zie zelf al enorm veel verbeteringen.
Wij maken veel smoothies, vaak in de oude variant loopt dit vast of krijg je een "airbubble".
Met de nieuwe generatie heb je de ijsblokjes modus en een tool die je in het glas kan steken dien net niet het blad raakt om de airbubble weg te krijgen.
Dit werkt ideaal!
Zelf is de blender lekker sterk en ramt zo hard gevroren producten door midden. Hij is niet luid en de rubberen voeten halen de trilling weg die je normaal gesproken krijgt op de keukenblad.
Top product!

Alisha1 17-05-2024

Handige krachtige blender

Krachtige blender met veel verschillende niveaus. Handige bediening met de knop vooraan, heeft ook een pulse stand.
Staat lekker stevig, ook vanwege de zuignappen onderaan.
Kan heel veel aan, onder andere bevroren fruit en ijs, maar ook noten. Je kan er zo bijvoorbeeld plantaardige melk mee maken.
De app is ook handig, waar tips en recepten in staan. Ook erg makkelijk schoon te maken omdat bijna alle onderdelen los te schroeven zijn.
Kortom: handige en krachtige blender!

Pluspunten

• Kan ijs blenden
  • Veel niveaus
  • Mooi en stevig
  • Glazen mengkom

Minpunten

• Kan geen kleine porties aan

Louise G 15-05-2024

Krachtige blender

Sterkte en krachtige blender. Maakt alles super glad.
Staat stevig en stabiel op het aanrecht met aan de onderkant kleine zuignapjes.
Er is een mogelijkheid voor het toevoegen van extra vocht of sap. Stamper bijgeleverd wanneer ingrediënten net wat te hard zijn. Bijv met bevroren fruit prettig.
Inhoud 1,5 liter. Voor veel soep mag de inhoud wat mij betreft nog meer zijn.
Mooi vormgegeven, staat keurig op een aanrecht.
Blinkt uit in zijn krachtige blenden. Geluid hoor je wel, maar dat mag ook…. Is niet extreem hard

Pluspunten

• Krachtig
  • Maakt super glad
  • Mooi vormgegeven

Minpunten

• Inhoud mag voor gezin nog groter

Sandroide 14-05-2024

Prima Blender

Deze blender mogen testen. Ik had al jaren het vorige model in bezit en opzich wel tevreden over (prijs-kwaliteit). Ik had alleen wel iets meer van dit nieuwe model verwacht, iig voor het gene waar ik hem veel voor gebruik (blenden van bevroren vruchten), vind ik dat hij nog wat te wensen over laat.

Daarnaast maakt hij ook meer lawaai, ik had gehoopt dat hij minder lawaai zou maken. Ik vind wel dat hij er een stuk mooier uitziet, de stamper is een mooie toevoeging, hij voelt stevig en degelijk aan en hij is wat makkelijker schoon te maken. Hij is ook Lekker groot, met 1,5 liter is deze blender voor twee personen sowieso meer dan groot genoeg.

Pluspunten

• Looks
  • Stamper

Minpunten

• Geluid
  • Prestaties bij bevroren vruchten/ijs

Kompanje 04-05-2024

zeer fijne blender

Ik heb dit product enkele weken mogen testen. We zijn er erg tevreden over. Kinderen maken meerdere malen per week prima smoothies hiermee. Door de lossen onderdelen is het apparaat zeer makkelijk schoon te maken, bijvoorbeeld in de vaatwasser.

Door de variabele snelheid werkt het malen naar wens. Met de stamper die je er bovenin doet gaat dit makkelijk en veilig. Doordat het een glazen kan is, blijven er geen geurtjes in zitten.

We zijn zeer tevreden over de resultaten van dit apparaat en raden deze zeker aan.

+ Makkelijk in gebruik
+ makkelijk schoon te maken
+ er blijven geen geurtjes in de kan achter.

Pluspunten

• losse onderdelen, makkelijk schoon te houden
  • geen geurtjes in de kan

Minpunten

• geen

b.meuffels 04-05-2024

Krachtige blender met intuïtieve bediening!

Wij hebben deze blender een aantal weken mogen testen en zijn onder de indruk van zijn prestaties en gebruiksgemak. Met zijn krachtige motor en drie standen is deze blender in staat om alles moeiteloos glad te maken, zelfs bevroren fruit en ijsblokjes worden met gemak gecrushed.

Een van de handigste kenmerken zijn de zuignappen, die ervoor zorgen dat de blender stevig op zijn plek blijft staan, zelfs bij zware belasting. De grote, 1,5 liter glazen kan is niet alleen mooi om te zien, maar absorbeert ook geuren. Hoewel de kan iets aan de zware kant is, draagt dit wel bij aan zijn duurzaamheid en stabiliteit.

De motor van deze blender is relatief stil, wat het gebruik ervan nog aangenamer maakt. Het handige maatdopje in de deksel maakt het doseren van ingrediënten een fluitje van een cent. Bovendien zijn zowel de kan als de mesjes vaatwasserbestendig, waardoor schoonmaken een eenvoudige klus wordt. De Pulse stand maakt het nog gemakkelijker om de blender grondig schoon te maken.

De bediening van deze blender is intuïtief, hoewel we graag iets meer uitleg hadden gezien in de bijgeleverde handleiding. Een klein minpuntje is dat de blender luidruchtig kan zijn in de hoge standen, maar gezien zijn indrukwekkende prestaties zijn we bereid dit voor lief te nemen.

Al met al is deze blender een betrouwbare keukenpartner die voldoet aan de meeste eisen die je aan een blender zou stellen. Met zijn kracht, stabiliteit en gebruiksgemak is hij een waardevolle toevoeging aan elke keuken.

Pluspunten

• Past in de vaatwasser, schoonmaakgemak
  • Grote, robuuste kan
  • Stevige zuignappen
  • Staat mooi ie keuken

Minpunten

• Minieme documentatie

f**********@l****** 03-05-2024

Mijn persoonlijke ervaring met de Philips 5000 Series Blender HR3040/00 is overwegend positief. Ik was op zoek naar een blender die zowel krachtig als veelzijdig was, zonder dat ik me zorgen hoefde te maken over het verwerken van harde of bevroren ingrediënten, en deze blender heeft die verwachtingen zeker waargemaakt.

De 1000 watt motor is indrukwekkend; hij verpulvert ijs en bevroren fruit in seconden en zorgt voor zijdezachte smoothies zonder klontjes. Ook de glazen kan is een groot pluspunt voor mij. Het is robuust, makkelijk schoon te maken en absorbeert geen geuren zoals plastic soms kan doen, wat betekent dat alles wat ik bereid altijd fris smaakt.

Ik waardeer vooral de variabele snelheidsregeling, omdat het me de flexibiliteit geeft om de textuur van de blends aan te passen, van grof tot ultrafijn. Dit is bijzonder nuttig wanneer ik verschillende soorten recepten bereid, van smoothies en soepen tot sauzen.

Het enige nadeel is het geluidsniveau. De blender is vrij luid, wat soms een beetje storend kan zijn, vooral in een open keuken of in de vroege ochtend. Ondanks dit kleine minpunt, ben ik zeer tevreden met de aankoop en zou ik de Philips 5000 Series Blender HR3040/00 aanbevelen aan iedereen die op zoek is naar een duurzame en krachtige blender.

MJ12MJ 03-05-2024

Top blender! Krachtig en degelijk

Wat een top ding! Ik ben erg te spreken over deze blender - niet alleen is hij mooi vormgegeven, hij is ook van degelijke kwaliteit en doet zijn werk ontzettend goed. Soepen en smoothies hebben geen stukjes meer, en bevroren fruit of groenten wordt met gemak fijn gemalen. Hij maakt minder geluid dan ik gewend ben van een blender en door de zuignapjes aan de onderkant van het apparaat blijft ‘ie ook goed staan op je aanrecht. De meegeleverde stamper is ideaal om de laatste stukjes nog even goed naar beneden te duwen. Makkelijk te reinigen en de glazen kan is niet te zwaar - dit vond ik een probleem bij mijn vorige Philips blender. Dit is mijn nieuwe beste vriend in de keuken!

Pluspunten

• Krachtig
  • Degelijk
  • Mooie vormgeving

s************@h********** 02-05-2024

Ik heb het product een aantal weken mogen testen en het is een hele fijne blender in gebruik. Het werkt makkelijk, snel en maakt alles mooi fijn. Zonder veel extra opzetstukken en onderdelen, welke vaak niet nodig zijn. Ook ijs maakt deze blender probleemloos fijn, dus voor smoothies met bevroren fruit is dit een uitkomst. Een nadeel is wel dat de blender vrij groot is waardoor het niet in de vaatwasser past. Daarentegen is het wel gemakkelijk schoon te maken.

Sisaeb 02-05-2024

Geweldige blender!

Deze Philips blender heeft opnieuw zijn veelzijdigheid en prestaties bewezen, ik wilde het testen met het maken van mijn eigen pindakaas van pindanootjes. Met deze blender is het proces eenvoudig en leuk.

Het gebruiksgemak van de blender maakt het mogelijk om hele pindanootjes om te zetten in zijdezachte en smeuïge pindakaas met slechts een druk op de knop. De krachtige motor en scherpe messen zorgen voor een perfecte textuur zonder klontjes. Dit is me bij geen enkele andere blender nog gelukt.

Naast het indrukwekkende mixen en blenden, is het onderhoud van de blender een fluitje van een cent. De onderdelen zijn gemakkelijk te demonteren en schoon te maken, wat het hele proces probleemloos maakt. Ook de automatische reinigingsfunctie is een echt pluspunt bij deze blender.

Met de Philips 5000 Series Blender HR3040/00 kan ik nu genieten van verse, zelfgemaakte pindakaas zonder toegevoegde conserveermiddelen of suikers. Het is een absolute aanwinst voor elke keuken!

Pluspunten

• Gebruiksgemak
  • Automatische reinigingsfunctie