Krups KP2401 Genio S KP2401 automatische koffiemachine

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 11 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Krups KP2401 Genio S KP2401 automatische koffiemachine op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

j*********@l****** 07-11-2021

Gebruiks vriendelijk en makkelijk.

Het is een heerlijk apparaat heel gemakkelijk in gebruik en de koffie is heerlijk. Had ik veel eerder moeten kopen. Mijn dochter gebruikt hem vele malen per dag voor thee en koffie dus ook geen losse waterkoker meer nodig scheelt energie.

Josje 1966 20-07-2021

Verrassend lekkere koffie

Erg leuk en compact apparaat wat weinig ruimte in neemt. Hij is wit dus hij valt wel op.

Pluspunten

• Lekker makkelijk
  • Snel
  • Eenvoudig in gebruik

Minpunten

• Ontkalken is wat ingewikkeld
  • Het lampje blijft dan branden

Suus 21-09-2020

Leuk en schattig apparaat! Ik ben heel blij!

Ik was op zoek naar een kleiner model van de Dolce Gusto, zodat mijn aanrecht niet zo vol was. Deze is qua grootte perfect. Hij is schattig en degelijk. Hoewel, toen ik hem uit pakte was dat gevoel minder. Eénmaal in gebruik is hij heerlijk, en vooral ook makkelijk. Koffie is warmer en blijft langer warm. Enige nadeel is dat het water vaker bijgevuld moet worden

Pluspunten

• Klein
  • Gebruiksvriendelijk

Minpunten

• Klein waterreservoir

Kitegirl 18-09-2020

Geweldig koffiezetapparaat

Ik ben zeer tevreden over mijn nieuwe koffiezetapparaat. Hij is compact, gebruiksvriendelijk en maakt heerlijke koffie!!

Pluspunten

• Compact
  • Heerlijke koffie

Minpunten

• Plastic waterreservoir

M-Houben 16-09-2020

Compact, maar veelzijdig!

Wat een geweldig leuk apparaat, compact maar veelzijdig! Eenvoudige bediening van het touchscreen, cups verwisselen in een handomdraai, waterreservoir praktisch bij te vullen, koffie snel opgewarmd en dan ook nog eens tal van keuzes in smaken! Hierdoor zeker een goede prijs-/kwaliteitsverhouding. Past in vrijwel elke keuken, groot of klein. Natuurlijk ook belangrijk: als het reservoir tussendoor leeg is, maar het koffiekopje nog niet volledig gevuld... dan gaat hij daarna gewoon netjes verder waar hij gebleven was! TOP APPARAAT!

Pluspunten

• Compact
  • Warmt snel op
  • Gebruiksvriendelijk
  • Eenvoudige reiniging

Minpunten

• Rode netsnoer
  • Beperkt waterreservoir
  • Koffiecups prijzig

Roos 14-09-2020

Heerlijk kopje koffie!

Ik heb deze machine nu een maand in huis en ben erg tevreden. Ik heb ongeveer zestien kopjes koffie op. Een aantal cappuccino's en een aantal espresso's. Per capsule staat de juiste hoeveelheid water aangegeven. Binnen een minuut staat er een hete, kop koffie op tafel.

Pluspunten

• lekkere koffie
  • veel variaties

jojo1690 14-09-2020

Ideaal apparaat

Ik heb sinds enkele weken dit koffie apparaat in mijn bezit! Hij bevalt mij heel goed. Je hebt veel verschillende soorten koffie. Je kunt de sterkte kiezen die je zelf lekker vind. Op de verpakking staat ook wat het advies is kwa sterkte. Het is echt genieten

Pluspunten

• Lekkere koffie
  • Veel verschillende soorten
  • Goed warm
  • Mooie uitstraling

Minpunten

• Lelijk snoer
  • Duurdere koffie dan andere soorten
  • geen signaal als waterreservoir leeg is

Derya 12-09-2020

lekkere koffie

De koffie smaakt heerlijk! We hebben de cappuccino en de Lungo getest en ze zijn beide erg lekker! De cups blijven iets te lang doorlekken waardoor je of lang moet wachten op je koffie of iedere keer een vieze lekbak hebt. Dat is best vervelend maar wel te omzeilen door de cup er na gebruik meteen uit te halen. Het apparaat is mooi (vooral de kleur) maar ik vind het persoonlijk jammer dat het een rode kabel heeft. Dat valt heel erg op maar dat maakt de koffie niet minder lekker natuurlijk! Verder is het jammer dat de cups zo duur zijn maar in de aanbieding zijn ze soms wel voor minder te verkrijgen. Kortom, een aanrader!

Elise van Es 07-09-2020

Mooi apparaat die lekkere, warme koffie geeft!

Helemaal blij dat ik dit apparaat mocht uittesten, ben ik gelijk gaan testen. Het apparaat is erg gebruiksvriendelijk, al vanaf het eerste moment. De eerste reiniging spreekt voor zich en daarna gelijk een Lungo geprobeerd. Deze koffie vinden wij echt lekker, misschien nog wel beter dan de koffie uit onze bonenmachine. De cappuccino vinden wij erg mooi om te serveren in de Gusto glazen, maar vinden wij persoonlijk wat aan de zoete kant. Wel hebben we familie laten proeven en die waren er helemaal weg van. Nu willen we nog een keer de ijskoffie gaan kopen om te proberen, ben benieuwd! De snelheid van het apparaat is prima, qua geluid vind ik het erg meevallen en het gebruik is erg duidelijk zonder teveel poespas. Eerst moest ik even wennen aan het ‘nadruppelen’ als je je kopje pakt, maar als je de klep opent is dat over. Handigheidje! Al met al zeker een aanrader!

Pluspunten

• Goede temperatuur
  • Lekkere koffie
  • Makkelijk in gebruik
  • Eenvoudig te reinigen

Minpunten

• 1 kopje tegelijk

Renate949 01-09-2020

hele goede warme koffie en een mooi aparaat

De koffie smaakt super lekker en het is makkelijk in gebruik.
Ook heeft het een mooi design, maakt weinig geluid

Pluspunten

• Weinig geluid
  • Goede warme koffie
  • Makkelijk in gebruik

Minpunten

• Lekt lang door
  • Deksel gaat soms moeizaam

Joyce 24-08-2020

De nieuwe Dolce Gusto Genio S is erg vriendelijk in gebruik. Het water warmt snel op en je hebt zo een lekkere kop koffie, chocola of andere variant gezet. Je kunt verschillende formaten kopjes zetten tot xl. Je drukt op start en de machine doet de rest. Ook geschikt voor koude dranken, mooi bijkomstigheid. Kortom een fijne en leuke machine.

Pluspunten

• Warmt snel op
  • Xl variant