ECM Cellini Premium RVS

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de ECM Cellini Premium RVS op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

ditz 02-07-2007
Geschreven voor: ECM Cellini Premium RVS

Na 7 jaar espresso gezet te hebben met één Piazza, daarna in 10 jaar twee keer een Krups die dit type had overgenomen van Piazza d'Oro (maar een beduidend mindere kwaliteit!) en als laatste een paar maanden een Saeco Aroma Inox, wilde ik nu voor het echte werk gaan. Zodoende deze ECM. Geduldig aangesloten en gebruiksaanwijzing geheel doorgelezen. Mijn eigen oude vertrouwde bonencombinatie met specifieke maling in de filterhouder gedaan en ........ Ik moest een traantje van ontroering wegpinken, want dit is ESPRESSO!!!!!
Wie het geld heeft, van espresso houdt en zorgzaam met duurzame goederen om kan gaan zal door dit apparaat langdurig en ruimschoots beloond worden. En melk opkloppen is net zo te doen als met andere machines dus aan deze zal het niet liggen.
aanrader.

Raymond.schrave 29-05-2007
Geschreven voor: ECM Cellini Premium RVS

Een uitstekende koffiemachine. Heel erg goede service van de winkel wat o.a. betekende dat ik met drie andere klanten twee avonden cursus kreeg en een excursie naar een kleine branderij! Geweldig!
De machine voldoet volledig aan mijn verwachtingen. Ik had eerder een Poccino, maar die ging nogal eens stuk en later kon hij niet meer gerepareerd worden....
Ik wilde perse met de hand koffie bereiden.
De machine is volledig RVS met kogelgewrichten op advies van de winkel. Hij ziet er strak en professioneel uit. Geen seconde spijt van gehad. Direct een goede maler erbij aangeschaft en een pro tamper (hout en RVS).
Het opschuimen ging na die twee avonden perfect. Het maken van verguurtjes is erg moeilijk, maar oefening baart kunst. Onze gasten vragen mij altijd direct om een echte capuccino....zoals ze heel af en toe ook in een restaurant krijgen!
Kortom geen minpunten kunnen ontdekken, echt niet!
Nou ja, het energieverbruik dan......maar daar zit een schakelaar voor aan.
Gezien de degelijkheid en de professionele opbouw en constructie verwacht ik gewoon geen problemen. (een jaar of meer in bezit)