JBL STUDIO™ SERIES L880 4-Way Dual 6" (150mm) Floorstanding Speaker Black

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de JBL STUDIO™ SERIES L880 4-Way Dual 6" (150mm) Floorstanding Speaker Black op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

kik1 09-04-2010
Heb deze gekocht en op m,n Denon Dra500 gezet.
Wat een geluid,mooie diepe bas en mooie hoge klanken.

En voor die prijs,ik heb bij RAF speakers beluisterd die 10 maal zoveel kosten en bij deze in het niets vielen.

Deze speakers presteren bij hoog en laag buitengewoon goed.

Jola 19-02-2010
Sinds kort ben ik in het bezit van deze JBL zuilen. Ze zijn aangesloten op een Marantz SR5003 en gecombineerd met een Mordaunt Short Genie set (7.1 setting). Het geluid is indrukwekkend mooi, zowel in stereo als in bovengenoemde surround setting. Ik gebruik de set voor zowel muziek, als TV/films en games (xbox) en ben keer op keer aangenaam verrast door de kwaliteit van deze alleskunners. Het geluid is zuiver, zeer gedetailleerd en goed in balans. Ook bij lange luistersessies gaan ze niet vervelen. De zuilen maken bovendien een zeer degelijke indruk en zijn (vind ik) erg mooi om te zien (kersenkleur). Wat mij betreft een absolute aanrader, zeker tegen de huidige prijzen!

Metrox 13-02-2010
Ik ben zeer onder de indruk van deze high end speakers voor een mid range prijs. Ze zijn bij mij aangesloten op een Onkyo tx-sr607 als front speakers. De Onkyo geeft voldoende vermogen om de L880's flink te laten knallen.
Ze presteren uitstekend als stereo speakers voor een zeer zuivere muziek weergave, en ook als fronts in een 5.1 opstelling stellen ze zeker niet teleur.
Toen ik ze in de winkel zag had ik de indruk dat ze voornamelijk tot hun recht zouden komen als Rock of House speakers, maar niets is minder waar. Met name Jazz en Klasiek klinkt loepzuiver. De klankkleur is denk ik het beste te omschrijven als warm en toch helder.
Absolute aanrader!

Jan jem 18-01-2008
ik heb deze speakers gekocht waren ze nog niet getest
maar geen spijt alle tonen komen 100% tot z'n recht ging een wereld voor mij open qua geluid ik heb alleen deze 2speakers staan hiervoor had ik Magnat ook niet echt slecht maar toch......
kennisen willen homecinema setten kopen en horen dat van mij gaan ze al gauw weer twijfelen

Jens.nl 22-12-2007
Ik heb de L880 van JBL als surround speakers ingezet. Wat een fantastische speakers, ik leer mijn muziek kompleet opnieuw kennen. Door de fijnheden die deze boxen kunnen weergeven hoor je klanken die ik daarvoor nooit heb waargenomen. Vooral bij het afspelen van SACD's en DVD-A's spelen zij een geweldig voordeel uit. Diepe krachtige bassen, hele fijne hoge tonen en dat allemaal in een keurig evenwicht met de mid-tonen! Heb hiervoor toch ook geen slechte speakers gehad, de Northridge Silverline van JBL en twee weken Klipsch RF-82 speakers in huis gehad. Deze speakers blijven!!! Heb ze samen met twee L890 als front, de L8400P als sub en de LC1 als center. Het geheel wordt van voldoende power voorzien van een Onkyo TX-SR805.