De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch SBV4EBX00N op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

j***********@z******* 06-07-2023

Mooi maar niet meer zo handig

Geschreven voor: Bosch SBV4EBX00N

Mooi maar niet meer zo handig. Het is een stille machine en heeft veel functies maar... De ladenindeling is niet meer zo efficiënt, Er kan minder in dan de vorige machine van Bosch Hadden we dit geweten hadden hem niet gekocht, of in ieder geval de rekken van de oude erin geplaatst.

Pluspunten

• Stil
  • veel moglijkheden
  • uigestelde starttijd

Minpunten

• de indeling is niet efficiënt meer

b***@h****** 10-01-2022

Goed nadenken alvorens deze vaatwasser aan te schaffen

Geschreven voor: Bosch SBV4EBX00N

Voorheen een Siemens met uitstekende resultaten en bijna 20 jaar gebruikt maar helaas ging de pomp stuk.
Nu gekozen voor Bosch omdat het dezelfde machines zijn als Siemens.
De machine ziet er goed uit met veel mogelijkheden maar alleen om de A++ status te verkrijgen heeft men de temperatuur naar beneden gehaald en haal ik bij lange na niet de gewenste temperatuur van 70 graden, de temperatuur blijft hangen bij een dikke 30 graden waarbij de vaat slecht schoon wordt.
Wel handig is de optie om te kiezen dat de deur na het programma te hebben doorlopen open gaat om snel de vaat te laten drogen, maar helaas gaat dit niet werken als de deur open gaat met bijna lauwe vaat waardoor verdamping en droging van de vaat niet plaatsvind m.a.w. zijn er kopjes met een redelijke holle bodem waar water in blijft staan en alsnog met de vaatdoek de hele vaat handmatig moet worden afgedroogd. Voor mij verdiendt dit toch al dure machine de predicaat ' zeer matig ' !.