Bekijk 1 andere uitvoering

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Huawei FreeBuds SE op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

saskia2300 30-10-2022

Voldoende voor geluid, top prijs-kwaliteitverhouding!

Geschreven voor: Huawei FreeBuds SE

Voldoende voor geluid, top prijs-kwaliteitverhouding!

Laten we beginnen met wat we aan de buitenkant zien, het design. Mooi en lichtgewicht design. De dopjes zitten, ook voor meerdere uren, goed in je oor!
De Freebuds SE filteren niet veel omgevingsgeluid weg. Deze zijn nog duidelijk aanwezig. Dit belemmert toch wat de geluidskwaliteit.
De geluidskwaliteit is oké. Niet super, maar voor de kwaliteit ten opzichte van de prijs is deze top! Je kan de kwaliteit wat vergelijken met oppervlakkig, maar wel duidelijkheid. Je merkt verschil met de wat duurdere Freebuds in de serie van Huawei.
Al bij al, goede oortjes voor deze prijscategorie.

Pluspunten

• Prijs

Minpunten

• Komt nog veel omgevingsgeluid binnen
  • Geluidskwaliteit wat oppervlakkig

Sanbosman 29-10-2022

Goede budget oordopjes

Geschreven voor: Huawei FreeBuds SE

De Huawei FreeBuds SE zijn budgetvriendelijke draadloze oortelefoons voor wie op zoek is naar het beste waar voor zijn geld.

Het ontwerp is een mooi vriendelijk ogend ontwerp.

De koptelefoon maakt gebruik van Bluetooth 5.2. Voor het koppelen moet je de oortelefoons in de case hebben, de kleine knop op de case 2 seconden ingedrukt houden. Het koppelen gaat erg snel.

Helaas is er geen actieve ruisonderdrukking en geen EQ die je met de app kunt bedienen.

De Huawei AI Life-app kan worden gebruikt om de aanraakbedieningen aan te passen die standaard dubbeltikken om te spelen/pauzeren of bellen/beëindigen. En je kunt de levensduur van de batterij controleren met de app.

Deze oordopjes klinken goed, een beetje warm en met een lichte nadruk op de bass. Dit vind ik prima voor standaard budget-oordopjes , maar kan niet worden vergeleken met meer high-end oordopjes

Vanwege het ontbreken van actieve ruisonderdrukking kunnen deze het beste worden gebruikt in stille omgevingen.

Levensduur batterij: 4 - 6 uur voor spraakoproepen en muziek, in totaal 16 - 24 uur met de case.
Oplaad tijd is ongeveer 1.5 uur.

Pluspunten

• Laadtijd
  • Prijs

Minpunten

• geen EQ
  • geen actieve noise cancelling

Jetski189 28-10-2022

Erg tevreden mee, zitten lekker en mooi geluid!

Geschreven voor: Huawei FreeBuds SE

Ik heb de FreeBuds SE nu ongeveer 4 weken in mijn bezit en ik kan wel zeggen dat ik heel tevreden ben met deze oordopjes.
Wat een goed geluid komt er uit deze oortjes en ze zitten heel lekker!

Het verbinden is heel simpel, als je de oplaadcase opent verschijnt een pop-up op jouw telefoon die vraagt om de eerste keer de verbinding te koppelen of te hervatten en je kan ook gelijk zien hoeveel batterij je nog beschikbaar hebt.

Door te dubbeltikken op de oortjes kun je de muziek pauzeren en weer afspelen of een oproep beantwoorden en beëindigen. Ik vind wel dat de oortjes niet altijd goed op het tikken reageren.
Het voeren van gesprekken op luidruchtige plaatsen gaat uitstekend door de ruisonderdrukking van de oortjes.

In het doosje zitten siliconen oordopjes in 3 maten, zodat je zelf kan kijken welke voor jou het lekkerste zitten

Mijn conclusie is dat ik heel tevreden ben over de FreeBuds SE.
Ze geven een mooi geluid, gaan lang mee voordat ze leeg zijn (zeker als je ze af en toe even oplaad in de oplaadcase) en zijn heel gemakkelijk in het gebruik!
Ik zou ook zeker de AI Life app downloaden, want daarmee haal je echt alles uit je FreeBuds SE (zoals kiezen uit verschillende opties voor de bediening & de perfect passende tips voor je oren ontdekken)

Pluspunten

• Lange accuduur
  • Mooi geluid
  • Makkelijk in gebruik

Minpunten

• dubbeltikken werkt niet altijd goed

IngridC 28-10-2022

Super fijne Freebuds, zeker voor dat geld!

Geschreven voor: Huawei FreeBuds SE

Wat is het fijn om nu oortjes te hebben, zónder kabel! Ze blijven heel goed zitten, zijn lichtgewicht, voelen comfortabel aan en ze hebben ook nog s super goede geluidskwaliteit én ze zitten ook nog eens in 'n leuk, handig, klein opberg-\oplaaddoosje , waardoor je ze overal mee naartoe kan nemen ! Als je ze in 't doosje stopt, laden ze vanzelf op, ideaal. Love it 😍 Ze zijn super snel & makkelijk te installeren via bluetooth met de AI Life app. Je kunt de Freebuds naar wens aanpassen met de meegeleverde oordopjes en ze zijn te bedienen met dubbel tik Touch bediening. Het duurde even voordat ik doorhad, waar ik moest tikken. Maar dat komt ook doordat ik door mijn lichamelijke beperkingen soms weinig tot geen gevoel heb in mijn vingers. Ze laden snel op en de batterijduur gaat opvallend lang mee! Ze blijven goed werken, ook als je je telefoon niet gelijk binnen handbereik hebt! Ik heb de turquoise mogen testen, waarop ik veel positieve reacties kreeg, plus ze passen ook nog eens goed bij mijn sport outfit 🤩

Pluspunten

• makkelijke installatie
  • goede geluidskwaliteit
  • makkelijk op te laden en mee te nemen
  • lichtgewicht en groot draagcomfort
  • 3 maten oordopjes voor perfecte pasvorm

Minpunten

• je kunt het volume alleen via je telefoon regelen

IngridC 24-10-2022

super fijne Freebuds, zeker voor dat geld!

Geschreven voor: Huawei FreeBuds SE

Wat is het fijn om nu oortjes te hebben, zónder kabel!

Pluspunten

• makkelijke installatie
  • goede geluidskwaliteit
  • makkelijk op te laden en mee te nemen
  • lichtgewicht en groot draagcomfort
  • 3 maten oordopjes voor perfecte pasvorm

Minpunten

• GEEN

lindavkr 22-10-2022

Zeker aan aanrader!

Geschreven voor: Huawei FreeBuds SE

Ik heb zelf ooit Airpods aangeschaft, met mijn samsung kan ik deze niet instellen. Met de Huawei Freebuds kan dat wel! De Huawei Al Life app downloaden en klaar. Kan er mee sporten en blijven goed zitten. Erg tevreden mee en dat voor een zeer aantrekkelijke prijs. Het geluid is erg prettig. Heb sindsdien mijn airpods niet meer ingehad.

Pluspunten

• draagcomfort
  • instellen van de buds met samsung