Sennheiser CX500

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Sennheiser CX500 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

macrobody 12-03-2011
Geschreven voor: Sennheiser CX500

Ik heb deze koptelefoon nu al een paar jaar en gebruik ze voor mijn laptop, dvd speler en nu ook op mijn mobiel. Er zit een setje oordopjes bij voor verschillende pasvormen dus voor iedereen moet er een geschikte tussen zitten. Die van mij passen zo goed, ten eerste vallen ze niet uit je oor en als ik ze op mijn dvd speler gebruik in het vliegtuig hoor ik niets anders dan het geluid van de dvd speler, heerlijk! Het geluid wat eruit komt is gewoon subliem. Na gebruik rol ik de koptelefoon op en stop die weer in het mapje. Dit mapje is helaas versleten en komen die aluminium strookjes uit de zijkant. Dus de duurzaamheid hiervan is niet best want die was al gauw snel versleten maar ja ik vind dat niets afdoen aan de koptelefoon zelf. Voor mij de beste investering sinds jaren!