Sennheiser Accentum Plus Wireless

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Sennheiser Accentum Plus Wireless op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,5

Lautje98 23-05-2024

Goede koptelefoon

Deze koptelefoon heeft een erg goede noise cancelling voor de prijs. Wat mij tijdens het testen meteen opviel is dat de koptelefoon hele zachte oorkappen heeft en goed af te stellen is, hierdoor heb je een heel comfortabele koptelefoon die je de hele dag kunt dragen. De koptelefoon kan helemaal naar jouw persoonlijke voorkeuren worden ingesteld via de app. Wat ik ook erg fijn vind ik de batterijduur van deze koptelefoon. Deze batterij gaat erg lang mee en is daarnaast snel opgeladen als deze leeg is. Wat ook niet vergeten mag worden is dat de koptelefoon makkelijk te bedienen is.

Pluspunten

• Comfortabel
  • Lange batterijduur

i***********@g******** 07-05-2024

Deze koptelefoon van Sennheiser past over mijn oren en beweegt niet veel. Zo zit hij stevig op je hoofd en zelfs met hardlopen is hij om heerlijk te gebruiken. Deze koptelefoon komt in een handige kleine tas waarmee je hem gemakkelijk mee kunt nemen! Hij zit heerlijk en geeft echt een goed geluid! Ik heb het product ontvangen om te testen. De noice cancelling werkt erg goed. Als hij geluid hoort laat hij het wel horen. Ook vind ik het erg fijn dat er een stand is met een soort wind ruis. Hierop kun je je heerlijk concentreren. De app is handig om te gebruiken en je kunt erg veel instellingen aanpassen. De app gebruikt bluetooth om te verbinden, net als met je muziek. De handfree knoppen aan de zijkant van de koptelefoon zijn handig te gebruiken.

Ik vind het een top koptelefoon, echt heel erg fijn!

Lieswou 03-05-2024

Comfort en lange batterijduur

Wat een fijn product is de Sennheiser ACCENTUM Plus Wireless. Of ik nu aan het werk ben of aan het sporten, deze koptelefoon blijft stevig op zijn plaats zitten zonder enige verschuiving, zelfs tijdens mijn meest intense workouts. Ideaal toch. Ik mocht het product testen en dat is goed gelukt!

De batterijduur van deze koptelefoon is ook helemaal top. Zelfs bij dagelijks gebruik hoef ik me geen zorgen te maken over het opladen. Het design van de koptelefoon vind ik chique en dit wordt nog versterkt door het handige tasje dat wordt meegeleverd. Zo kan ik de koptelefoon makkelijk en veilig meenemen.

Hoewel ik erg tevreden ben over deze koptelefoon is er toch een punt van verbetering: de noise cancelling-functie. Hoewel aanwezig, laat deze functie nog steeds wat omgevingsgeluid door. Voor mij persoonlijk is dit geen groot obstakel, maar het zou zeker verbetert kunnen worden. Hierdoor wordt de luisterkwaliteit nog beter.

Pluspunten

• batterijduur
  • comfort
  • geluidskwaliteit
  • batterijduur
  • comfort
  • geluidskwaliteit

Minpunten

• noise-cancelling kan beter
  • noise-cancelling kan beter

Sandra 02-05-2024

Geweldig wat een geluid

Dit is er een die bovenaan je lijst moet staan. Een koptelefoon die alles heeft, gemak in gebruik, geweldige prestaties en helemaal naar eigen wens in te stellen. Makkelijk mee te nemen omdat er een mooi tasje bijzit waar ook de oplader in kan. Ik bof dat ik deze heb mogen testen. Het grote voordeel vind ik dat je niet steeds hoeft op te laden, de batterij gaat maar liefst 50 uur mee! Bedienen via de oorschelp tijdens het luisteren naar muziek of podcast, ruisonderdrukking waarmee je de hele wereld om je heen vergeet, ik vond het echt een feestje muziek te luisteren tijdens de schoonmaak maar ook voor onderweg of op reis.

Pluspunten

• prachtgeluid
  • makkelijk in gebruik
  • luxe uitstraling