BaByliss iPro 230

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 14 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de BaByliss iPro 230 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,6

maritza948 31-07-2014
Geschreven voor: BaByliss iPro 230

Ik ben blij dat ik deze heb gekocht, werkt beter dan een gewone stijltang. Alleen wel een minpunt dat het water reservoir vaak moet bijvullen.

R.W. Kleine 23-05-2014

Gevonden!

Ik wist niet dat het mogelijk was mijn lange krullende haren zo mooi en gezond te krijgen! Ik heb dik, stug haar met veel slag. Met deze stijltang krijg ik mijn haren ongelooflijk stijl. En nog mooier en ongelooflijker: zacht, glad en voelt en ziet er supergezond uit! Komt vast door de stoomfunctie..

Deze tang wilde ik nl geven aan mijn stiefdochter en zelf een Chi kopen (Chi Nano Iron Digital is mij aangeraden op website chistijltangkopen.nl en werd doorgelinkt naar John Beerens voor de koop) maar mijn haar ziet er uit als stro! Ongelooflijk en dan ook nog in die prijsklasse. En nu zegt John Beerens niets met deze site van doen te hebben.. (consumentenbond inmiddels ingeschakeld).

Ik zeg: NOOIT geen Chi meer voor mij! En mensen met hetzelfde type haar als ik: ga alsjeblieft voor de Babyliss met stoomfunctie!! Chapeau Babyliss!!

Mhagestein 04-02-2014
Geschreven voor: BaByliss iPro 230

Naar aanleiding van de reviews deze stilstand gekocht en er is geen woord teveel over gezegd!! Eindelijk een styltang die je haar niet verziekt, je merkt al in het gebruik dat het makkelijker door je haar gaat in vergelijking met andere. Ik heb hem oas een paar dagen, maar voor mij geen andere meer!

CayaV 28-12-2013
Geschreven voor: BaByliss iPro 230

Fijne stijltang. Nu al bijna 2 jaar in bezit. Hij doet goed zijn werk, maar indien je het met water gebruikt gaat het al snel pluizen. Niet voor het drogere haar dus. Verder super fijn dat die wat breder is, ben ik ook gelijk sneller klaar met mijn dikke haar.

Dyana 18-07-2016

Ik heb precies hetzelfde. Ik begon eerst enthousiast met de stoomfunctie maar mijn superdroge haar ging pluizen. Het stylen zonder het stomen gaat perfect. Al heb ik de 1e keer wel mijn hoofdhuid verbrand omdat ik te hoog begon. En dat is heel erg pijnlijk.

Sylvie13 03-02-2012
Geschreven voor: BaByliss iPro 230

Pas in mijn bezit. Ik twijfelde nog tussen deze en de Braun SE-3, maar de goede beoordeling op deze site heeft er toch voor gezorgd dat ik deze gekocht heb.
Gelukkig maar. Deze stijltang werkt super. In het begin wat moeilijkheden gehad met het er af halen van het stuk waar water in moet voor de stoomfunctie. Daarna geen problemen meer mee gehad.
De stijltang werkt super, de stoom werkt fijn maar je moet in het begin even wennen hoe het werkt. Ook de uitklapbare kammen zijn ideaal. Je kan makkelijker door je haar heen komen.
Wel eerst een beschermer over je haar aanbrengen, advies van mijn kapster. Maar nu voor het eerst een mooi glad kapsel en eens geen pluizige krullenbos.
Ook handig is dat je op de site van Babyliss een korte demo bij dit type tang kan bekijken.
In een woord Super.

Caithlin 23-02-2011
Geschreven voor: BaByliss iPro 230

Ik heb zelf een enorme bos pluizige krullen en het was voor mij onmogelijk om die stijl te krijgen. Na een lange zoektocht kwam ik deze stijltang tegen.. En hij is echt superfijn! Door de stoomfunctie kan je zelfs de sterkste krullen stijl maken, en het blijft ook echt lang stijl en glanst heel mooi. Aanradertje!

Oyce93 19-04-2010
Geschreven voor: BaByliss iPro 230

Ik heb deze stijltang woensdag 14 april binnengekregen en ik vind hem in 1 woord:

SUPER!!

Ik heb van mezelf hartstikke pluizige krullen maar hij stijlt gemakkelijk (hij is groot maar totaal niet zwaar) en het blijft de hele dag stijl! Zelfs als je een helm op heb gehad!

De stoomfunctie is ook een fijn snufje want je haar voelt er echt gezonder door aan en ziet er ook beter uit dan toen ik een andere stijltang gebruikte.

Bij de stijltang zit een gebruiksaanwijzing in begrepen en alles word duidelijk uitgelegd.

Ik raad deze stijltang iedereen aan!

Charlotte33 09-03-2010
Geschreven voor: BaByliss iPro 230

Ben erg tevreden over deze stijltang! Hij heeft ook 'tandjes' waardoor hij zelf je haar meteen goed langs de platen geleid, je haar glijd niet weg en je kan dus met 1 hand de tang vasthouden (andere hand niet nodig)

Enig nadeel is dat hij vrij groot en zwaar is... Er is nu ook een 'reis'variant van deze tang verkrijgbaar; weet niet of de platen even groot zijn (zal wel niet) maar die lijkt me toch ook wel heel handig!!!

maroesja 27-12-2009
Geschreven voor: BaByliss iPro 230

echt een super stijltang.heb hem aangeschaft door de goede reviews,maar ben er onwijs blij mee. hij stijlt goed en snel en hij geeft een goede glans.moet de watertankje wel 3x bijvullen als ik mijn haar wil stijlen (heb lang en dik haar) maar als ik een dag erna weer wil stijlen hoef ik hem maar 1x te vullen.niet twijfelen bij het kopen van dit apparaat want je zult er geen spijt van krijgen.ik kan niet meer zonder :-)

2002 24-09-2009

Hallo Dames,

Deze styltang is echt een aanrader. Ik doe het haar van mijn dochter 1 keer per week en blijft echt de hele week styl. Vooral omdat zij dik en krulllend haar heeft. Wel op letten dat je eerst je haar goed droog moet fohnen en met een stylcreme stylen want dat beschermt je haar wel.

gr.

anneee28 07-09-2009
Geschreven voor: BaByliss iPro 230

ik heb nu al een tijdje een stijltang, maar die is niet zo goed, ik vind het vervelend als je sochtends naar school fietst en het een beetje vochtig is mn haar weer gaat krullen, is dat bij deze stijltang niet zo? heeft iemand daar ervaring mee?
met mn ouder stijltang moest ik het ook elke dag opnieuw doen, moet dat bij deze ook?

x

nelly 08-05-2009
Geschreven voor: BaByliss iPro 230

ik heb een chi tang bij de kapper gekocht een prime ding maar je moet het nooit op nat haar doen ik fohn het eerst in model en ga dan met de styltang er langs dan is het niet te plat en ook niet te bol wel je haar altijd je haar goed beschermen gr nelly

Haarlem1982 08-01-2009
Geschreven voor: BaByliss iPro 230

Goed apparaat! Ik heb altijd het probleem gehad dat mn haar weer snel ging krullen als het een beetje vochtig weer werd. Met deze styler dan gebeurd dat niet! bij mn vorige styler wel.

Erg handig dat je je haar kan stomen, het werkt echt!

suus.suus 19-08-2008
Geschreven voor: BaByliss iPro 230

Super apparaat. Probeer deze straighter 1 maal, en je wil echt geen andere meer. ik heb hem nu 1 maand. en ik hoef nooit geen andere meer.