Tefal E25905 LOV braadpan beige - 7,1 L - inductie - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Tefal E25905 LOV braadpan beige - 7,1 L - inductie op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,4

traanvandezee 05-03-2023

makkelijk in gebruik en reiniging

Ik heb deze pan mogen testen, heb er al diverse stoofgerechten in gemaakt en keer op keer stelt hij mij tevreden. Hij bakt niet aan, blijft heerlijk goed op temperatuur en is daarna super makkelijk weer schoon te maken. Ik gebruik hem op inductie en eindelijk een pan die ook echt daadwerkelijk kan sudderen.

Na het gebruik even een laagje water erin met wat azijn laten staan. Daarna schoonwater met afwasmiddel en hup hij kan zo de kast weer in.

Realfood 05-03-2023

Grote pan, mooi design

Mooie en grote pan voor grotere gerechten. Ik heb er al meerdere soepen en stoof in gemaakt, voor meerdere dagen voor mij is hij vrij zwaar en het opvallende vind ik, dat de dop steeds los draait.

p*********@l****** 03-03-2023

De moderne stoofpan

Sinds enkele weken heb ik deze braadpan in gebruik. Mijn eerste reactie was 'zwaar, lomp ding' Normaliter kookte ik stoofpotje gewoon in een ketel. Prima voor mij. Nu ik deze pan gebruik is er toch echt wel verscil te merken. Ik zou er nu niet meer zonder kunnen. Voorheen had je een oranje ketel op het fornuis staan die je vaker bij je oma zag. Zo een ding zou ik nooit op mijn fornuis willen hebben. Deze stoofpan is echter subtiel van kleur en staat leuk op het fornuis. Kortom in een korte samenvatting. Een zware pan die wel echt super kookt en ook nog eens een eycatcher op de aanrecht is.

Pluspunten

• vlees is door en door gaar
  • ziet er leuk uit

Minpunten

• zwaar

Marita 28-02-2023

Fijne pan in gebruik

Fijne pan in gebruik. Het is een zware doch degelijke pan. We hebben er al van alles in gemaakt. Van rendang tot pastasaus en alles komt er lekker uit. We hebben een inductiekookplaat wn daar werkt hij goed op. Zeer tevreden over de pan.

n***********@h********** 27-02-2023

Gewichtige pan die goed aanvoelt en makkelijk vasthoudt. Doet precies wat het moet doen en dat is perfect. Er blijft geen eten in vastplakken en makkelijk naderhand schoon te maken

Nina 25-02-2023

Fijne braadpan

Goede en mooie pan, voor lekkere gerechten! Wel redelijk zwaar, zoals de meeste braadpannen, maar voor mij niet hinderlijk. Erg veelzijdig doordat je hem ook in de oven kunt gebruiken

Pluspunten

• Mooi
  • Werkt goed

Minpunten

• Zwaar

patrick-zoon@hotmail.com 24-02-2023

Geweldige chique pan! Super deksel en mooi afgewerkt

Nog nooit een goede braadpan gehad, waren al een tijdje aan het oriënteren en toen kwam ik deze pan tegen ! Geweldig ! Na ontvangst de pan uitgepakt en wat me direct opviel was de mooie afwerking in deze kleur. Mooie knop bovenop en gewoon een strakke pan. Eerste gerecht geprobeerd en de pan wordt qua Deksel niet overdreven warm, dat is wel fijn! Het systeem dat verwerkt zit in het deksel doet echt geweldig zijn werk! Je merkt echt het verschil met een goedkope pan. Gerechten zijn echt super lekker met enorm Mals vlees... Lekker sudderen en gewoon weten dat het niet aanbakt hoe fijn is dat . Ik ben aangenaam verrast en ga hem nog veel meer gebruiken haha

Pluspunten

• Afwerking
  • Deksel
  • de dop

Minpunten

• gewicht