JBL SB200 zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de JBL SB200 zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Harrie1940 14-01-2013
Geschreven voor: JBL SB200 zwart

Deze soundbar nu een aantal weken in gebruik en ik sta elke dag weer versteld van het geluid.
Hij klinkt mooi helder en zuiver.
De stemmen zijn mooi en de bas klinkt mooi en vol.
Er waren mensen hier die dachten dat ik een subwoofer verstopt had.
Hij is in 5 min aangesloten.
De soudbar gaat aut in standby en gaat ook vanzelf weer aan als je de tv aanzet.
Draadloos muziek afspelen via mijn ipad en telefoon werkt super.
Dit is werkelijk een zeer goede soundbar met veel mogelijkheden en een super geluid voor een mooie prijs.

Tino Gorsseling 26-09-2015

Hallo Harrie.. allereerst bedankt voor jouw review.. Ik had hiervoor een JBL home cinema set met actieve woofer en 4 centers en een mid maar omdat mijn vriendin van al die snoeren af wil, is dit minstens zo goed en vergelijkbaar? Ik zit namelijk ook te denken aan H&K maar als het geluid als zijn kleine broertje net zo goed is? Ik hoor graag.. Gr

EmielS 20-05-2013

Kan ik op deze soundbar ook een tuner/cd installatie aansluiten die ik reeds in bezit heb?