De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Hisense 65UXKQ op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

h*********@o******** 28-12-2023
Geschreven voor: Hisense 65UXKQ

Sinds enkele weken hebben wij deze tv in bezit. Wij waren op zoek naar een tv met een goede kijkervaring en een goed geluid. De tv voldoet ruimschoots. Het beeld is overweldigend qua helderheid en rust. Ondanks het grote formaat scherm past het goed in ons interieur. Het geluid is fantastisch. Een soundbar is is niet noodzakelijk. Ook de kinderen zijn dolenthousiast over de game kwaliteiten van deze tv. Een aanrader !
webcare-7 29-12-2023

Beste heer / mevrouw,

Goed om te lezen dat jouw nieuwe TV aan al jouw wensen voldoet!
We willen jou bedanken voor je mooie woorden en wensen je heel veel kijk- en luister plezier toe!

Suzan
Webcare Hisense

e**********@k********* 09-11-2023

Een echte aanrader !!

Geschreven voor: Hisense 65UXKQ

Super blij met dit toestel. Op tijd en netjes thuis afgeleverd. Mede dit toestel geselecteerd om (ingebouwde soundbar) geluid en sublieme beeldkwaliteit. Een echte aanrader.

Pluspunten

• Geluid met ingebouwde soundbar met Dolby Atmos®
  • Sublime beeld
  • Premium look and feel afstandbediening
  • VIDAA werkt snel

Minpunten

• KPN app niet beschikbaar
webcare-7 29-12-2023

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor jouw mooie beoordeling. Wat fijn om te lezen dat je zo geniet van het beeldkwaliteit van deze TV.
Ook de ingebouwde soundbar is erg handig.

We wensen je heel veel kijkplezier toe!

Suzan
Webcare Hisense