Samsung WW11DB8B95GB - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung WW11DB8B95GB op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Ferron4 19-05-2024

Luxe wasmachine

Geschreven voor: Samsung WW11DB8B95GB

Heel tevreden over deze wasmachine, ik heb het apparaat mogen testen en wil 'm nu eigenlijk niet meer kwijt. Naast dat het een mooi design heeft is het ook heel gebruiksvriendelijk.
De grote capaciteit zorgt ervoor dat ik de was van ons hele gezin moeiteloos wegwerk. Grote favoriet is de AI wash functie waarbij aan de hand van het spoelwater wordt bepaald of de was schoon is.
Via de telefoon krijg ik dan een melding als het programma herhaald moet worden en wanneer de was klaar is.

Pluspunten

• Grote capaciteit
  • Slim apparaat

Minpunten

• Prijs

Anja 18-05-2024

Moderne wasmachine

Geschreven voor: Samsung WW11DB8B95GB

Wast zeer goed, bediening spreekt voor zich, even wennen omdat je niet gelijk het programma ziet, word nl. Digitaal aangegeven. Handige keuze opties.
Geluidsarm, signaal kan je uit zetten, met app krijg je een melding betreft status van programma.
AI programma is geweldig, werkt zeer goed.

Pluspunten

• AI functie
  • Stil

r********@g******** 16-05-2024

Fijne machine met grote capaciteit

Geschreven voor: Samsung WW11DB8B95GB

Ik heb deze wasmachine mogen testen en heb hierbij een aantal positieve maar ook een aantal negatieve punten ondervonden. De wasmachine heeft een capaciteit van 11 kg. Dit is echt veel, en erg fijn. Ook wanneer je de wasmachine helemaal vol doet wordt je was goed schoon en goed droog gecentrifugeerd. Qua gebruiksgemak moest ik even wennen omdat je de programma’s moet kiezen via een draaiknop en dan af moet lezen via het display, in het begin weet je dus nog niet welk programma waar zit, maar dat is een kwestie van wennen. De wasmachine doseert zelf het wasmiddel, dit kun je overigens ook uitzetten maar staat niet heel duidelijk in de handleiding vermeld hoe dit moet. Ook miste ik in de handleiding hoe je kunt instellen welk wasmiddelreservoir voor witte was en welk reservoir voor gekleurde was is. Dit kun je overigens via de app wel makkelijk aanpassen. Al met al een fijne wasmachine, hij wast goed schoon, ook grote hoeveelheden en je was is al heel goed droog als hij er uit komt.

Pluspunten

• grote capaciteit
  • veel programma;s

Minpunten

• bediening via display soms onhandig
  • te summiere gebruikershandleiding

g*******@h********** 16-05-2024

Fantastische wasmachine met een prachtig design

Geschreven voor: Samsung WW11DB8B95GB

Een wasmachine met een capaciteit van 11 kg trommel is zeker fijn met een gezin die ook dagelijks sport.Met deze wasmachine doe ik nu de sportkleding op een apart programma, maar ook katoen en outdoor of bijv hygiënisch stomen behoort tot 1 van de 24 mogelijkheden. Extra vieze vlekken? Dan kan dit bij sommige programma’s met de bubble soak worden opgelost.
Met de functie Al Wash kan het zelf het gewicht en de stof bepalen en wordt aan de hand hiervan het water en de wasmiddel bepaald.
Met de Quickdrive functie kan je de wastijd met 50% verkorten. Maar je kan ook 5 kg wassen in zelfs 39 min! Bediening gaat heel simpel via de bediening en hiervoor heb je bijna geen boekje meer bij nodig want het spreekt voor zich, zeker in combinatie met de smart things app wordt het wassen een feestje. Zeker met het prachtige design wat een mooie uitstraling geeft in je wasruimte. Wasmiddel en wasverzachter worden gevuld in de dispenser, en de machine regelt zelf de hoeveelheid. Geen vieze dispenser meer want het is netjes afgesloten met een draaidop. Ruikt de wasmachine na verloop van tijd ,dan kies je voor het programma trommelreiniging en weg met de muffe luchtjes.

Pluspunten

• 11 kg trommel
  • Bediening via display
  • Veel programma keuzes
  • Energiezuinig

Minpunten

• Duur in aanschaf
  • Wastijd kan afwijken na meten van de was