Amslod - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Amslod.

Deze score is gebaseerd op 217 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,5

fam. Beuzenberg 01-12-2022

Bij Amslod Meppel 2 e-bikes gekocht. We zijn na afspraak heel prettig en professioneel geholpen. Geen gedram of klinkende verkooppraatjes en we konden elk model wat ons beviel eerst ruimschoots uitproberen. Binnen twee weken werden de fietsen thuis geleverd door een enthousiaste monteur die de fietsen netjes afstelde en uitleg gaf. Al met al erg tevreden over de levering en service en vooral ook blij met de fijne fietsen.

Roelof Feijen 29-11-2022

Prima geholpen bij aanschaf voor de juiste fiets voor mijn wensen! Ruime keuze dus goede vergelijking kunnen maken tussen de fietsen en uitgekomen bij de fiets die ik graag wilde hebben. Dus voor het juiste advies zeg ik Amslod Vianen! Aflevering thuis ging ook heel goed, goede adviezen waar je op moet letten om zoveel mogelijk plezier van je fiets te hebben!

Wenzel 29-11-2022

Ik heb amslod gekozen omdat ze hoog aangeschreven staan met hun klantenservice. En dit is zeker bewezen. Voor elk probleem is er een oplossing.
De fiets wordt compleet geleverd en alles word na gecheckt.
De kennis van de verkopers waren uitbundig goed. Ze wisten wat ze zeiden. En de verkopers vertelde over de fietsen met passie. En maakte je enthousiast over de fietsen die je wilde kopen. En ze helpen je bij het maken van de juiste keuze fiets. Er word daarbij gekeken wat jij zoekt en wat er op voorraad staat. En verkopen ze daarbij ook niet de duurste fiets die er staat.

franske1962 29-11-2022

Mijn e-bike bij Amslod in Papendrecht gekocht.
Prima geholpen door dhr ...... Duidelijke uitleg en informatie. Goede prijs/deal gemaakt.
Verder alles volgens afspraak nagekomen, ik ook natuurlijk :). Fiets fietst prima volop power, dus so far so good.

Wim Kuipers 29-11-2022

Tijdens aankoop in de winkel in Eindhoven op een prettige en duidelijke manier uitleg gehad m.b.t. inruil oude amslod fietsen en het aankopen van de nieuwe fietsen.
De fietsen werden op de afgesproken dag keurig op tijd afgeleverd waarbij de persoon die ze afleverde de fietsen netjes in orde en op maat voor mijn vrouw en mij maakte zodat wij ze onmiddellijk konden gaan gebruiken.

PdG 28-11-2022

Fijn ontvangst in winkel in Papendrecht, verkoper ... met kennis van zaken en heeft mij vriendelijk te woord gestaan.
Na een proefrit op Eton was de koop snel gesloten.

Bij service staan de 2 heren uit werkplaats ook klaar.

Ik adviseer Amslod en winkel in Papendrecht zeker aan.

Cees hoevenberg 26-11-2022

Ik hed met mijn vrouw twee amslod luton electrice fietsen gekocht in Rotterdam zuid prachtige grote winkel en een super aardige verkooper gewoon een echte Rotterdamer een 10 waard niet opdringerig geen gelul op alle vragen had ie antwoord en alle fietsen staan daar uitgestald dus keus zad ook een tien waard dus mensen ga daar gerust langs is echt de moeite waard veel plezier daar mvg cees

Johan 25-11-2022

Bij locatie Amslod Emmen geweest. Zeer nette zaak en goed geholpen door XXX. Mooie gebruikte fiets gekocht die er perfect uitzag.
Aanrader!

Jeanet 20-11-2022

Wij zijn heel goed ontvangen en geholpen door Jerry van het filiaal uit Leek. We mochten een proefrit maken. Jammer genoeg begon het in die 4 minuten dat we weg waren ineens heel hard te hozen. Maar Jerry stond klaar met koffie en een handdoekje.☕ We zijn heel goed voorgelicht en tot nu toe zeer tevreden over onze fietsen. Ze rijden als een tierelier 😉

judith 19-11-2022

ik ben erg tevreden over mijn aankoop. de elektrische fiets heb ik gekocht via internet. goede service daarna. eerste levering ging niet goed vanwege een kapotte computer, maar zeer snelle en professionele levering daarna.
Fiets zelf voldoet aan alle eisen. het hele gezin geniet ervan.

Helma 16-11-2022

Vriendelijk geholpen, namen alle tijd voor uitleg en beantwoording vragen. Ik kende het merk al van mensen uit mijn omgeving die ook tevreden zijn, dus keuze was gemakkelijk.

Hans 15-11-2022

Dealer xxxx (Rotterdam) legt in de puntjes alles uit en kijkt welk model voor jou geschikt is. Medewerker yyyy levert heel correct af en neemt de 2 oude inruilers mee. After service (zadel lager) uitstekend en snel. Aanrader!

Jacqueline 08-11-2022

Op aanraden van een kennisje, die ook enorm tevreden is over haar Amslod fiets, zijn we gaan kijken in de winkel van Amslod in Apeldoorn. Het was er druk dus we hadden de tijd zelf rond te kijken. In eerste instantie wilde ik gaan voor de sportieve Eton omdat ik deze zo mooi vond (vooral de kleur). Maar na een uitgebreide proefrit en een fijn gesprek met de verkoper, is het uiteindelijk de Milton geworden omdat ik daar vanwege mijn reuma makkelijker in kon stappen. En ik ben me toch blij met mijn fiets! Wauw, ik zoef erop weg! Het rijdt fantastisch! Door de middenmotor slaat de ondersteuning vrijwel direct aan en het rijdt zo licht als een veertje. Daarnaast ziet de fiets er ook gewoon stoer uit. Kortom: ga eens bij Amslod kijken en probeer een fiets uit. Ik weet zeker dat je overstag gaat!

Jo Daemen 07-11-2022

De aanschaf ging heel soepel, flinke proefrit en vriendelijke medewerkers. Levering was sneller als verwacht, dat was een meevaller! Het bleek al snel dat we nu lange fietstochten konden maken met een prima ondersteuning. Nagenoeg geruisloos door het Limburgs land, heerlijk!

Nicolette 04-11-2022

Top fietsen. Waar we jaren plezier van gaan hebben.
Super geholpen bij de aankoop. Ruime ervaring proefrit gemaakt tijd genoeg. Geen opdringer verkoper.
Aflevering was ook super. Goede uitleg.
Na 2 weten een paar kleine puntjes. Deze zijn opgelost door de monteur aan de deur. Deskundig snel en vriendelijke monteur

Robert 04-11-2022

Goede voorlichting en mogelijkheid tot proefritten , geduldig.
Meer in het algemeen kan de prijsstelling van de diverse fietsen transparanter, aflevering van de fiets was ook correct

Amslod Apeldoorn 02-11-2022

Goede shop! Heb eerst op de site gekeken en daar een keuze kunnen maken. Maar aangezien het een groot bedrag is toch willen voelen hoe de fiets is. Dit in Apeldoorn gedaan

De Koning 02-11-2022

Wij hebben de winkel in Eindhoven bezocht en konden naar aanleiding van de eisen die wij stelden een proefrit op geadviseerde fiets maken. Mochten eventueel de hele middag benutten. Na uitgebreidde uitleg van computer, schakelen en juist afstellen van zadelhoogte heerlijk genoten van rondje Eindhoven.
De levering verliep soepel en aangezien we in de winkel al goed geïnformeerd waren hoefde de jongeman die kwam leveren ons weinig meer te vertellen. De fietsen op juiste hoogte afgesteld, banden op spanning gebracht en klaar was kees.
Tot nu toe klachtenvrij ruim 250 kilometer woon-/werkverkeer er op zitten.

Ed Muller 02-11-2022

goede service en duidelijke uitleg door verkoper ook de afhandeling en levering was super geregeld, het was niet de eerste Amslot fiets die ik aangeschaft heb wij waren onder de indruk van de kwaliteit van de fiets, ook in heuvelachtig terrein doet hij het super, zeker een pre

Harm 02-11-2022

Voor de tweede keer fietsen gekocht bij Amslod en de oude fietsen ingeruild tegen een goede prijs. Goede service en prettig/ deskundig personeel in de winkel te Meppel. Aflevering aan huis is goed geregeld door middel van tijdslot. Heb net afspraak aan huis ingepland voor eerste onderhoudsbeurt voor de nieuwe fietsen, ben daarvoor keurig benaderd wanneer dit plaats kan vinden en de afspraak is bevestigd per mail.

J. Nijman 01-11-2022

Wij hadden al ebikes van Amslod, deze aan onze kleinkids gegeven om mee naar school te gaan. Op zoek naar nieuwe zijn wij naar de winkel in Heerhugowaard gegaan, op zoek naar nieuwe ebikes, maar nu met een middenmoter. Werden goed geholpen en na wat zoeken twee ebikes met middenmotor uitgezocht. Wij konden beiden op deze fietsen een rondje rijden en waren er erg tevreden over de middenmotor uitvoering, ondanks dat het wel even wennen omdat wij een voorwielmotor gewend waren. Dus de knoop doorgehakt. De Fietsen werden keurig later thuis afgeleverd.
Wij zijn zeer tevreden over Amslod en de aflevering.

Jg Postema 01-11-2022

winkel van Amslod in Leek
Keurig en netjes geholpen in de winkel. Proefrit mogen maken op twee verschillende fietsen zodat we het verschil konden merken. En dat we de fiets uitzochten die aan onze eisen voldeed. Goede service in de winkel en bij de bezorging.

Natascha 31-10-2022

Wij zijn naar de Amslod winkel in Hasselt geweest voor een nieuwe fiets. wij werden goed geholpen en mochten meteen een proefrit maken.
Eerder al eens ergens anders wezen kijken, maar ik was meteen tevreden van de fiets die ik mocht testen.
inmiddels hebben wij de fietsen (ja meteen 2 gekocht) 1,5 maand en we zijn zeer tevreden.
Wij wonen in het zuiden van het land en de fiets doet wat hij moet doen hier in het heuvelland!
Tevens wordt de fiets ook gebruikt voor onze 2 honden, die mogen mee in de hondenkar, wat de fiets goed aankan.
Daarom hebben wij gekozen voor de HEDON 80 Newtonmeter.
Een echte aanrader!!

Enige nadeel vind ik persoonlijk dat er geen kleurkeuze was in het L model (aangezien ik (V) een grote fiets nodig heb ivm met mijn lengte)

Bob 30-10-2022

Inmiddels mijn 3e Amslod. Ditmaal de Hedon. Zeer fijne fiets met 3x5 ondersteuningen eco tour en sport. Wel een attentie punt bij deze uitvoering dat het licht niet automatisch aangaat bij schemering maar 3 seconden de + ingedrukt houden.

Eric 29-10-2022

2 fietsen geleverd op 24 augustus. Ondertussen werken beide niet meer(1 heeft nooit goed gewerkt) Interventies gevraagd op 8/10 en op 11/10. Hersteldienst ging komen op 1/11 maar is ondertussen uitgesteld naar 21/11 meer dan 40 dagen na de aanvraag dus. Service is dus zo goed als onbestaande.