Art & Craft - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Art & Craft.

Art & Craft stelt zich voor

In onze elektronica-webshop met meer dan 100 000 producten vind jij ongetwijfeld wat je nodig hebt! Elke dag opnieuw doen we bij Art & Craft ons best om ons brede aanbod aan de scherpste prijs tot bij jou te bezorgen. Keuzestress? Niet nodig, onze productspecialisten en klantenservice staan steeds klaar om jou met raad en daad bij te staan. Eens je hebt beslist & besteld, wordt je pakket bovendien snel, gratis - en met veel liefde – bezorgd.

Deze score is gebaseerd op 38 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

7,1

Nick 22-02-2021

Product voldoet aan de verwachtingen, zeer snel geleverd en mogelijkheid tot achteraf betalen.

Bianca 22-02-2021

Ik heb voor deze shop gekozen omdat het gewenste product hier het voordeligst was. Ik kende het bedrijf niet, maar de reviews op onafhankelijke sites gaven me vertrouwen. Het product is vlot geleverd en ik werd op de hoogte gehouden van de status van levering. Ik heb geen problemen met het product, dus ik weet niet hoe ze daar mee omgaan. Maar vooralsnog alleen maar een positief gevoel bij dit bedrijf.

Charlotte 22-02-2021

Snelle levering. Duidelijke omschrijving. Zeer tevreden van het product, kwam overeen met omschrijving webshop.

Jaap de Boer 16-02-2021

Snel geleverd, duidelijke communicatie, goede prijs kwaliteit verhouding,
Klant is zeer tevreden over de goede werking van het IR paneel

Wim 16-02-2021

Gezocht gevonden gekocht en snel en netjes thuis bezorgd . Wat wil een mens nog meer ?

Karine Gorrens 15-02-2021

Goedkoopste.
Website overzichtelijk.
Voldoende uitleg indien retour.

Levering zeer snel
Proper,goed beschermd.

Robert Van Maele 14-02-2021

Net als anderen biedt Art & Craft ook haar klanten regelmatig een speciaal aanbod. Vorige week betrof het de zeer gunstige aankoop van 2 geheugenkaarten van 32 GB geschikt voor 4K video-opname en met hoge transmissiesnelheid. Net als de prijs was ik zeer aangenaam verrast door de uiterst en doeltreffende afhandeling van deze aankoop. Minder dan 24u na de aankoop ontving ik beide kaart netjes thuisgeleverd! Van een perfecte sercvice gesproken!!!

Faiz 13-02-2021

Afgelopen week een tv besteld voor de laagste prijs op internet en de volgende dag binnen. Top!!

Jan 13-02-2021

Hoewel ik besteld had bij Kijkshop, werd tot mijn verbazing de bestelling geheel door Art en Craft afgehandeld. Misschien wel een geluk bij een ongeluk. De communicatie met A&C verliep vlekkeloos.
Evenals de aflvering door Dynalogic. Werd uitstekend op de hoogte gehouden van het orderverloop en van de aflevertijd. Pluim dus voor zowel Art en Craft als de vervoerder.

Alfred62 13-02-2021

Voor mij was alles duidelijk en hoefde ik geen extra uitleg bij de aanschaf van mijn product.
Voor de rest was zowel het bestellen als het leveren van het product klasse.

Miguel Vernet 12-02-2021

Goede website, goede service, en levering als gezegd in de website.
Ook aan het telefoon, of in het winkel.
Klant al een lange tijd.
Echt tevreden.

Kamal 12-02-2021

Prima webshop. Snelle levering, goede service en altijd een goede prijs. 9 van de 10 keer een betere prijs dan de concurrent.

Alex 12-02-2021

Was op zoek naar een printer. Art & Craft had hem direct op voorraad. En weet je wat: zij waren ook de goedkoopste. Helemaal super. Op tijd besteld, afgerekend met 1 van vele mogelijke betaalmiddelen en de volgende dag geleverd. Zeer actueel en goed op de hoogte gehouden door e-mail en sms van het postorder bedrijf. Op de minuut, vriendelijk, behulpzaam en aan de deur afgeleverd. Gelijk gecontroleerd op schade: geen. Top. Printer geïnstalleerd en gecontroleerd op werking. Ook helemaal goed. Kan niets anders zeggen, dan lof. Volgende x weer.

Richard 12-02-2021

snelle service, prima prijs. vooraf goed geïnformeerd . .... nu nog een koel/vriescombinatie scoren voor een goede prijs welke overkomt op kieskeurig

Monique 12-02-2021

prima winkel, zo besteld, mooi koffiezetmachine, de prijs was hier het goedkoopst.

P.Kooijman 12-02-2021

Art en Craft was de enige webshop die EN mijn afzuigkap naar wens had EN kon leveren binnen 24uur.
Perfecte levering; tijdig, zonder mankementen en dus in 24 uur. Vanwege al deze punten een superdikke 10 !

Joeri Limburg 12-02-2021

Monitor is zoals verwacht. Netjes optijd geleverd. Als ik weer wat nodig heb ga ik zeker weer bestellen bij Art&craft. Ook de bezorg dienst waar hun mee samen werken is er op de aangegeven tijd(kunnen post NL en DHL echt een voorbeeld aan nemen).

Linda1979 12-02-2021

In een tijd waarin de meeste shops moeite hebben de spullen op tijd bij de klanten te hebben, had ik mijn bestelling van Art&Craft toch maar mooi de volgende dag al binnen!

Kees 12-02-2021

Correcte en snelle levering .De levering is op iphone of laptope goed te volgen en weet je op welk tijdstip je bestelling kunt verwachten vandaar een dikke 10

Gino 12-02-2021

Hele goede service, snel en mooie producten. Daarnaast wordt je steeds op de hoogte gehouden! Top

Andre 12-02-2021

Vandaag besteld morgen geleverd. Snel, vakkundig en volgens afspraak. Scherp geprijsd. Dat is alles wat ik nodig had.

Cor 12-02-2021

Goede prijs/prestatie verhouding, snelle en accurate levering en uitstekend services wat weet vanuit een andere leveringen.

Dick 10-02-2021

Gewoon een keurige webshop, met heel adequaat reagerende klantenservice. Ook de veel bekritiseerde vervoerder Dynalogic deed keurig zijn werk.

M.M.Reijneke 09-02-2021

Deze shop bekeken op aanraden van mijn zoon. Zeer tevreden qua prijsvorming en snelle levering van het product.

samsung HW S40T 09-02-2021

prima service snelle af handeling en bestelling keurig op tijd en vriendelijke chauffeur