Babypark - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Babypark.

Babypark stelt zich voor

Welkom bij Babypark! Met 10 moderne, ruim opgezette megastores in Nederland is er altijd een Babypark bij jou in de buurt waar werkelijk alles voor uw babyuitzet te koop is. Onze megastores zijn te vinden in Kesteren, Gouda, Wormerveer, Barendrecht, Veldhoven, Enter, Heerlen, Amersfoort, Roosendaal en Staphorst. Zowel online als in onze megastores shop je met onze Laagste Prijsgarantie. Online bestellen gaat eenvoudig & snel via Babypark.nl. Test een kinderwagen op het kinderwagentestparcours, vind de mooiste babykamer tussen de talloze gestylede kamertjes en laat je adviseren in ons autostoel experience center. Ook voor kleinere aankopen zoals speelgoed, verzorgingsartikelen en babykleding ben je bij Babypark aan het juiste adres. Onze productspecialisten helpen je graag met een vrijblijvend advies op maat!

Deze score is gebaseerd op 28 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,5

Jill 08-05-2024

De winkel heeft een uitgebreid assortiment van baby benodigdheden in tegenstelling tot vele andere winkels. Voor mij is dit belangrijk omdat ik deze items graag in levende lijve zie en ervaar. Het personeel was ook zeer behulpzaam en probeerde actief mee te zoeken naar oplossingen.
Levering verliep ook erg vlot en de communicatie was ook duidelijk en accuraat.

Sanne 08-05-2024

Al regelmatig spullen gekocht voor de kleine meid die op komst is. In de winkel super fijn geholpen. Eerste kindje dus we wisten veel nog niet. Echt heel de winkel mee doorgelopen en overal informatie over gegeven, niks was te veel. Wat een super service! Ook levering en montage spoedig verlopen en hele vriendelijke mensen.

Thera 08-05-2024

Fijne webshop, alles is duidelijk en overzichtelijk ingedeeld. De kwaliteit van de producten nog nooit tegengevallen! Daarnaast kom ik ook graag in hun mooie winkel in Kesteren.

R. 08-05-2024

Vriendelijke verkopers, ruim assortiment, mooie winkel en laagste prijs garantie.

Site werkt niet vandaag om te bestellen 08-05-2024

Hele mooi winkel en goed advies. Jammer dat de site vandaag niet werkt om een bestelling te plaatsen

Luca 08-05-2024

Super nette winkel. Kundig advies van de verkopers. Nette prijzen en eerlijke actieprijzen.

Guusje 08-05-2024

Erg prettig winkelen. Zowel online als in de fysieke winkel in Wormerveer. Online zouden eventueel iets meer filter opties toegevoegd kunnen worden, zoals leeftijd filter bij speentjes en compatibel met kinderwagen optie. In de fysieke winkel heeft niet alles een prijssticker, dus dat maakt het soms ook lastig.

Santa 08-05-2024

Veel keuzes op de website en goed kwaliteit producten. Snelle bezorgservice ook!! Zeker aan te raden

Linda 08-05-2024

Al veel bij jullie besteld voor onze baby die in Juni geboren word! Goede service en kwalitatief hele goede producten! Blij met alles 🥰

P Samantaray 08-05-2024

Our go-to shop for all baby products! Yes, we have been a frequent visitor to Babypark with all our needs and requirements when it comes to baby and toddler. Because of their vast collection of products, and customer care, we recommend Babypark to our friends and family too.

Marloes 06-05-2024

Als aanstaande moeder was ik op zoek naar een babywebshop die alles onder één dak heeft en tegelijkertijd gemak biedt. Babypark bleek de perfecte keuze.
Na een bezoekje aan één van hun winkels, had ik al wat producten mogen voelen/ testen en was ik goed geadviseerd. Ik wist dus precies wat ik nog nodig had, maar op de website zie je vaak nog weer nieuwe dingen. Hun assortiment is namelijk heel uitgebreid en ze hebben mooie merken. De website is super gebruiksvriendelijk.
Het toevoegen van producten aan mijn verlanglijstje hielp mij een goed overzicht te creëren van wat ik nog nodig had. Eenmaal besteld, was het plannen van de levering eenvoudig en flexibel, waardoor ik precies wist waar ik aan toe was.
De levering was snel en mijn bestelling arriveerde in perfecte staat. Ook de bezorger was vriendelijk en bracht zware spullen gewoon naar binnen. Kortom heeft Babypark mijn verwachtingen overtroffen en maakte mijn winkelervaring stressvrij. Een absolute aanrader voor toekomstige ouders!

Carmen 03-05-2024

De shop is super! Je kunt er echt van alles krijgen en de service is top! We hebben echt de hele babyuitzet bij jullie gekocht. In juli komt de laatste zending van de kinderwagen en dan is alles compleet. Heel blij mee! Wij hadden een box thuis geleverd en de kleur stond totaal niet in ons huis. We mochten het direct omruilen. Goede service! (..............).

Mandy 02-05-2024

Fijne webshop heel overzichtelijk met hele leuke baby artikelen voor een mooie prijs

Lisa 01-05-2024

Fijne winkel, netjes en vriendelijke medewerkers.
Moesten een product ruilen en hadden de bon niet meer. Ze hebben ons geholpen en konden het product alsnog ruilen.

Bente 01-05-2024

Fijne winkel met veel merken zodat er altijd wel iets bij je past wat het ook voor product is. In de winkel zelf is een leuke lunchroom en ballenbak voor de kinderen.

Dilan 30-04-2024

Ik heb meerdere keren besteld bij Babypark!
Goeie snelle service iedere keer. Mooi ingepakt. Producten zijn echt goed van kwaliteit. Ik raad iedereen aan!

Jamie 29-04-2024

Wordt altijd goed geholpen, vriendelijk. Bestelling online wordt altijd snel bezorgd. Mocht er een probleem zijn bij levering is het ook snel opgelost.

Rochelle 21-04-2024

Fijne website, fysiek ook een fijne winkel. Behulpzaam en voor de online besteller, je producten worden snel geleverd.

Ook voor ons 2e kindje wederom wat inkopen gedaan bij Babybark.

Lisanne 20-04-2024

Hele goede hulp bij het uitzoeken van alles wat we nodig hebben voor onze baby! Erg tevreden

Roselynn Van den oord 20-04-2024

Super fijne winkel zowel online als fysiek. Vriendelijke service en goede prijzen :)

Jeannette Mikkers 19-04-2024

Hebben veel leuke spullen.
Goed bereikbaar en vriendelijk, hulpvaardig personeel!
Makkelijk bestellen en goede service bij het ophalen van bestellingen.

Chava Saarloos 19-04-2024

Ik vind de producten goede kwaliteit en word goed geholpen. Zowel in de winkel als via klantenservice.

fampetro 19-04-2024

Babypark heeft vele artikelen voor onze eerste kindje, hierbij zijn we zeer tevreden dat we meerdere producten zelf hebben kunnen kopen en als kado hebben kunnen krijgen door middel van het plaatsen op een verlanglijst. Een en al een TOP winkel!

Carol 17-04-2024

De producten worden snel verzonden en het personeel is erg vriendelijk. Ook denken ze goed mee - zo was er een keer een verkeerd product verzonden en toen ik dit aangaf, mocht ik dit product houden en kreeg ik kosteloos het juiste product.

Ger 29-03-2024

Gisteren een bugaboo base 360 gekocht en omdat hij ergens anders goedkoper was dan bij babypark kreeg ik deze voor de goedkoopste prijs.
En een campingbedje met toebehoren gekocht.
Zeer vriendelijk personeel
Kom er graag 10+