Cameraland.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameraland.nl.

Cameraland.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 400 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Adri Romeijnders 29-08-2021

Goede site, heel veel keuze, snelle levering en een winkel vol kundig personeel.

Cees Baart 29-08-2021

Wanneer ik op het gebied van optische instrumenten iets wil aanschaffen dan kom ik graag bij dit vertrouwde adres waar de informatie voorziening en klantvriendelijkheid hoog in hun vaandel staan en ik dit dito zo ervaren heb. Ook voor kleine mankementen is hun geboden service prima.

Jannette 29-08-2021

Goeie service en snel verznden. Op vragen word snel geantwoord en een goed product!!

Michael 28-08-2021

Snelle levering, zeer goed op de hoogte gehouden over de bezorging. Betaling verliep prima via het in 3 delen betalen

Wouter 26-08-2021

Al eerder een camera bij cameraland gekocht en nu voor een nieuwe lens en verrekijker naar camera land gegaan vanwege hun goeie service en eerlijke advies! En ook deze hebben we de zelfde ervaring gehad.

Ik kan het iedereen aanraden die een eerlijk en goed advies wil hebben om naar cameraland te gaan.

Piet 26-08-2021

De winkel was netjes en het personeel was behulpzaam en de meneer die me heb geholpen gaf netjes op Alle vragen een antwoord en kreeg een nette inruilprijs voor mijn oude lens terug zou vaker terug komen zowel in de winkel als online bestellen

Greet 25-08-2021

Het is duidelijk een winkel die niet hinkt op meerdere gedachten: onmiskenbaar een specialist op het gebied van beeld/fotografie. Je kunt er dan ook beslist van uitgaan dat wat je aanschaft een goed product is. En mocht je keuze toch niet bevallen, dan kennen ze een uitstekende service. De keuze is ook bijzonder groot zonder dat het overweldigend wordt: daar kan het personeel ook vast bij helpen.

Wat ik lastiger vind: ik zou graag de mogelijkheid hebben om een adviesgesprek te kunnen plannen in plaats van op goed geluk naar de zaak en hopen dat het niet te druk is plus dat je de juiste verkoper treft. Ik snap namelijk goed dat niet iedereen alles weet/dezelfde specialiteit heeft!

Desalniettemin zal ik niet aarzelen om naar deze zaak terug te keren wanneer ik weer iets nodig heb. Ik ga het daar dan zeker vinden!

RO11HHW 25-08-2021

Op een vlotte manier, netjes behandeld en zeer plezierig geholpen door een vriendelijke medewerker .

Jeroen 24-08-2021

Ik heb mij een tweedehands Panasonic objectief aangeschaft, bij cameraland. De staat van het objectief was precies als omschreven in de advertentie. Verder een snelle levering en een prima prijs. Prima dus.

Monique 24-08-2021

Mooie winkel , goed geholpen vakkundig personeel welke de tijd voor je neemt

Mike 24-08-2021

Vorige week bij cameraland op zoek naar een verrekijker maar geen idee hoe of wat
Na een paar vragen en goed advies van de verkoper een prachtig exemplaar gekocht.

Jason 23-08-2021

Na bestelling overleg gehad met de collega’s in de winkel. Servicegerichte mensen aan de telefoon gehad, die zoeken naar een oplossing voor de klant. Dikke pluim voor deze instelling. Wederom een blije klant! Bedankt.

Gaby 23-08-2021

Ik ben goed geholpen door de medewerkers.Zij geven goed advies en als je vragen hebt merk je dat hier vakkennis zit.
Een winkel waar ik graag heen ga.

Niels 23-08-2021

Na lang wikken en wegen toch besloten een goede verrekijker aan te schaffen. Als ervaren jager is een goede verrekijker van essentieel belang. Niet zomaar een aankoop dus! Een grote investering voor mij. Door de drukte in de winkel moest ik lang wachten maar dat was echt de moeite waard. Professionele verkoper met duidelijk kennis van zaken. Vroeg mij waarvoor de kijker gebruikt gaat worden. Liet mij diverse kijkers buiten proberen en heb hierdoor uiteindelijk een goede keus gemaakt! Heel fijn!

Een tevreden klant 23-08-2021

Duidelijke en overzichtelijke website met ruim assortiment. Levering van product (dit maal occasion) snel en volgens afspraak. Staat van occasion zoals omschreven.

Eddy 23-08-2021

Goede en duidelijke website. Snelle response op je aankoop. Goede en eerlijke service, had een bestelling gedaan en betaald, later bleek deze item al verkocht. Geen probleem, volgende dag was de betaling al terug gestort. Vroeger deed ik mijn aankopen bij een andere online shop. Nu bij deze is cameraland nu mijn vaste site. Aanrader.

P Venema 23-08-2021

Erg fijne winkel en personeel .service gericht alle ( camera's en objectieven ) Sony apparatuur gekocht kreeg goede prijs ook retour
bij inruil Nikon app.

Pieter Helsper 22-08-2021

Ik kom al jaren bij Cameraland, omdat ze een groot beschikbaar assortiment hebben en ik de ervaring heb eerlijk en objectief geadviseerd te worden. Op zoek naar een camera die goed geschikt is voor vogelfotografie, heb ik uiteindelijk een andere camera gekocht (Canon R6) dan ik van plan was op basis van mijn huiswerk. Ben blij met het advies, de keuzes, de voor- en nadelen van diverse camera's die zijn voorgelegd en besproken.

Mfran 22-08-2021

Gebruikte EF 16-35mm f4 gekocht. Vlugge levering, goede status-update en product matcht volledig met de beoordeling op de site.

Wouter Oudemans 21-08-2021

De service van Cameraland is uitmuntend. Goede communicatie en adviezen per telefoon, flexibele afhandelingen van mijn bestellingen. Ik ben woonachtig in Oostenrijk en kies na 7 jaar nog altijd de vertrouwde service van Cameraland in plaats van de lokale foto speciaalzaken.

scootermouse 21-08-2021

Ik zag online een mooie 2e hands camera en toen ben ik met mijn man naar de winkel gegaan om de camera eerst te bekijken en we werden heel goed door Remco de verkoper geholpen en hij legde alles goed uit en ook kon ik hem nog vragen stellen over mijn huidige camera die ik heb.De service is altijd goed daar en ze luisteren altijd naar jou wensen en wat je wilt besteden als bedrag.
Met mijn vakantiegeld in mei heb ik er ook een goed canon objectief 70-200 mm 2.8 gekocht en ik maak er ideale sport foto's mee.
Dus als je opzoek bent naar een goede camera winkel waar je goed geholpen wordt raad ik cameraland echt aan.

Aldert Rotting 21-08-2021

Geweldige service, prima inruil, uitstekende voorlichting door deskundige medewerkers die ruim de tijd voor je nemen.
In één woord KLASSE.

Geert 21-08-2021

Uitstkekende service en voorlichting; vriendelijk personeel. Mooie overzichtelijke winkel.

Gerard Oostermeijer 19-08-2021

Cameraland is de enige goede fysieke winkel op het gebied van fotoapparatuur in de regio Noord-Holland Noord, en dus een logische keuze als je apparatuur zelf wilt bekijken en hanteren voordat je iets koopt. Daarnaast is het personeel zeer terzake kundig en nemen alle tijd voor je, hoe druk het ook is in de winkel. Doordat er ook een grote winkelvoorraad is is de ervaring van fysiek winkelen duizenden malen beter dan online. Wij hebben ook afgelopen keer weer zeer prettig allerlei statieven kunnen vergelijken en met onze eigen apparatuur erop kunnen testen, bijgestaan door een verkoper die ons vanuit zijn perspectief raad gaf, maar nooit aan het 'pushen' was. Mede omdat onze ervaringen altijd zeer positief zijn dit hoge waarderingscijfer!

A. Vels 19-08-2021

Goed geholpen, met bruikbaar advies. de verkoper gaf mij verschillende mogelijkheden aan.