Fototuerlings.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Fototuerlings.nl.

Fototuerlings.nl stelt zich voor

Foto Tuerlings is een bekende naam in Tilburg en omgeving als het gaat om fotograferen en filmen. Fotografie is onze passie, en we helpen jou daarom graag met de beste digitale camera's en accessoires. We zijn gespecialiseerd in digitale systeemcamera's en digitale spiegelreflexcamera's, maar kunnen jou op elk gebied van dienst zijn. In onze winkel en telefonisch staan we dagelijks voor je klaar met tips en adviezen. Kun je iets niet vinden in onze webshop, laat het ons dan weten, dan gaan we er voor je achteraan. Foto Tuerlings is onderdeel (en mede-oprichter) van Ringfoto Nederland.

Deze score is gebaseerd op 14 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,6

Chantal Hornesch 05-04-2020

Uitstekende service voor een prima prijs! Ik heb hier 1 van de laatst verkrijgbare Nikon P900 camera's gekocht voor een leuke prijs. Heb verder veel goede adviezen gekregen over de te gebruiken geheugenkaart en het juist beschermingsfilter voor de dure lens van de camera. De levering was supersnel, net als de communicatie over en weer. Ik beveel deze foto zaak van harte aan!

Meerke Hurkmans 02-03-2020

Na een telefoontje heel goed geholpen, de juiste vragen beantwoord en een camera besteld. Na de snelle levering heel erg blij met deze camera.

Merel 23-01-2020

Ik heb vandaag een verlaat kerstcadeautje voor mezelf gekocht. Een nieuwe portret lens, de Nikon 85 mm ✨
Ik had het 2 weken geleden al kunnen hebben als ik het online had besteld. Maar ik ben met mijn fotospullen altijd wel kieskeurig waar ik al mijn spullen koop. Mijn camera en objectieven koop ik het liefste bij Foto Tuerlings in Tilburg. Je steunt niet alleen de ondernemer hierdoor maar ook de service die je niet krijgt als je het online koopt. Want als er iets aan de hand is, dan moet je het weer opsturen en ben je dagen soms wel weken je camera/lens enz kwijt. Ik heb wel eens meegemaakt dat mijn body terug moest naar Nikon omdat er een systeemfout inzat en normaal zou ik mijn camera dan weken kwijt zijn. Foto Tuerlings zorgde ervoor dat ik meteen een leen camera kreeg en heb zelf hierdoor dus geen problemen gekregen met mijn opdrachten. Ik kon lekker doorgaan.

Dus deze keer heb ik mijn lens gewoon weer bij Foto Tuerlings gekocht en de service krijg je er altijd gewoon weer bij! 💪

Ik ga nu mijn nieuwe pareltje maar eens uitproberen! 🥰

Bart 08-01-2020

Foto Tuerlings is een fijne winkel met deskundige medewerkers die de tijd nemen om je goed te adviseren.
Afgelopen maand hier mijn 3e camera, met cashback, aangeschaft.
Er waren na aanschaf van de camera een paar kleine probleempjes maar ik ben hier uitstekend en op een coulante manier bij geholpen.
Kortom een fijne winkel waar ik steeds terug zal blijven komen.

Paul 19-04-2019

Gisteren bij Foto Tuerlings een nieuwe lens gekocht en deze in de winkel mogen uitproberen op mijn eigen camera.
De professionele begeleiding, de uitleg en de tijd die er voor je genomen wordt in een woord gezegd fantastisch. Ik ben met een meer dan tevreden gevoel naar huis gegaan en ik zal zeker Foto Tuerlings aan iedereen aanbevelen.

Paul 19-04-2019

De service welke wij ontvangen is elke weer top. Ze nemen de tijd voor je om een goed en duidelijk advies te geven.

Kelly 31-03-2019

Toen we met ons bedrijf begonnen hebben we veel mensen/winkels om advies gevraagd. Foto Tuerlings was de enige die twee meisjes niet wilden afzetten en het duurste aan ons wilden verkopen. Ze gaven ons goed advies en nu 3 jaar later halen we nog altijd al onze apparatuur bij Tuerlings. We krijgen iedere keer weer een warm welkom waarbij de thee voor ons klaar staat.

Mart 15-02-2019

Via Marktplaats kwam ik achter het bestaan van foto Tuerlings. Niet zo vreemd omdat ik in het noord-oosten van het land woon en Limburg niet bepaald naast de deur ligt.

Voorafgaande aan de koop wat foto's met elkaar besproken, en kreeg uitstekend technisch advies. Uiterst vriendelijk. Daar werd echt de tijd voor je genomen. Dat maak je wel eens anders mee.

Aangezien de demo camera niet meer beschikbaar was kreeg ik daarom een nieuwe met korting aangeboden. Inclusief 5 jaar garantie. Deze werd keurig de volgende dag bezorgd.

Na de koop had ik nog een technische vraag. Deze werd keurig telefonisch beantwoord (na kantoortijd trouwens). Aanbevelingswaardig (familie)bedrijf. Daar zal ik zeker in de toekomst (weer) een aanschaf doen.

Heb zelfs nu een goldmember-pas...

Joris Cooper 31-01-2019

Zeer snelle, eerlijke en duidelijke informatie verschaffing over het product. Exact ontvangen wat beschreven was. Enkele vragen over de occasion lens gesteld en hier snelle en goede reactie op gehad.

Joyce 28-01-2019

Onlangs mijn Sony A7M2 uitgebreid met een Sony 55mm 1.8 Zeiss lens gekocht bij Tuerlings. Ook mijn body komt hier vandaan. Eerste keer uitstekend geholpen en daarom wederom teruggegaan. Nette prijs en ze attendeerde mij ook op de cashback actie. Heeft me toch € 100,- opgeleverd. Als extra service hebben ze mijn firmware van de camera geüpdate zonder dat ik erom gevraagd had en zonder extra kosten. Das is pas service.

Nighel 18-09-2018

Vakkundig en topservice!

Vakkundigheid omschrijft knowhow in en van dit bedrijf!....Daarnaast verstaat het heel goed wat service is en hoe hier invulling aan moet worden gegeven! Ten zeerste aan te raden en voor herhalingen vatbaar! Beklemtoond en onderlijnd,...zeer aanbevolen!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Kimberly 28-08-2018

Super service en klantvriendelijk

Ik had via de Tilburgse koerier een camera gewonnen en mocht deze bij jullie ophalen. Hardstikke goed geholpen en er werd goed de tijd genomen om alles uit te leggen en de medewerkers waren super klantvriendelijk. Kortom, ik kom hier zeker vaker terug!

Chris 01-07-2018

Prima service

Alleen maar een goede ervaring. Niets op aan te merken. Goede service en snelle nette afhandeling. Alles via mail maar erg professioneel en attent. Top

Ingrid 30-03-2018

Goed en eerlijk aankoopadvies. Geweldige reparatieservice

In deze winkel werken vakmensen die je helpen bij de juiste aankoop, die de camera uitgebreid aan je uitleggen en waar je altijd terecht kan voor een vraag.

Denissen 29-03-2018

Super blij met de goede service

Goed geholpen in de winkel. Na bestelling snel geleverd! Zeer tevreden. Mooie kwaliteit en zeker aan te raden

Swinkels 29-03-2018

Fijn!

Goede hulp bij keuzes maken, en prachtige foto’s op canvas! Erg blij mee. Echt super personeel, ook fijn is de snelle levering.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Rienus 11-03-2018

Persoonlijke aandacht

Fijne zaak waar het personeel alle tijd en aandacht voor de klant heeft. Ik ben super tevreden met de service, advies en aankoop.

N.T. 08-03-2018

allemaal even vriendelijk, en zelfs een kopje koffie erbij

Door de site van kieskeurig bij deze winkel terecht gekomen. Echter wilde ik liever in een winkel geholpen worden dan dat ik zo'n aankoop online bestelde.
Zeker een goede keus geweest, want hier word je nog echt persoonlijk geholpen.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Alpha 7 gebruiker 04-02-2018

Super service. Kom er al jaren.

Veel producten uit voorraad leverbaar, super service en mogelijkheid tot inruil van je oude camera. Prijs is vergelijkbaar met andere aanbieders.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Karen 31-07-2017

Goed en gezellig

Op de webshop krijg je een goed overzicht van hun assortiment, maar pas als je in de winkel bent geweest weet je dat ze echt verstand hebben van de producten en van fotografie en er met passie over vertellen. Echte aanrader!

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Erik 16-06-2017

Erg goed geholpen en geweldige service

De 3e keer dat ik een camera gekocht heb bij FotoTuerlings. Dit is dan ook te danken aan de geweldige service die ik genoten heb. Geen opdringen of een richting geven maar echt luisteren naar wat mijn wensen zijn en wat ik met de camera wil doen. Het advies wat er gegeven is door Chi Hung heeft mij doen besluiten om als duiker, een Olympus TG 5 aan te schaffen (de onderwaterbehuizing is onderweg). Er werd ook even een telefoontje gepleegd of terug gebeld dat mijn camera binnen was. En het feit dat er altijd mensen binnen komen met (service) vragen en de behulpzaamheid en persoonlijke benadering van het personeel doet mij ook erg goed. Ik kom zeker terug mocht dit weer nodig zijn.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Jasmijn 01-02-2017

Super service, klantvriendelijk, behulpzaam

Voor mijn videobedrijf haal ik vanaf het begin al mijn apparatuur bij Tuerlings. Altijd vakkundig geholpen. Ze nemen echt de tijd voor je om alles uit te proberen en te vertellen. Zelfs tot na sluitingstijd wordt je netjes geholpen. Goed geïnformeerd over producten. Daarnaast hebben wij zelfs een aantal keer een aankoop gedaan die we achteraf toch graag zouden willen omruilen voor een ander product. Dit is nooit een probleem en we kregen gewoon ons geld terug. Toen we een keer een dode pixel in onze camera hadden en deze opgestuurd moest worden ter reparatie kregen wij kosteloos vervangende apparatuur zodat we onze opdrachten bij klanten gewoon uit konden voeren. Al met al super, wij blijven terug komen omdat we zo goed geholpen worden. Fijn om een vaste partij te hebben om advies van te krijgen en zaken mee te doen.

Pluspunten

• Vaste contactpersoon
  • vakkundig geholpen
  • geen 9 tot 5 mentaliteit
  • ltijd via mail en telefoon te bereiken voor advies
  • vervangende apparatuur regelen

Kelly 31-01-2017

Goede service!

Dankzij Tuerlings heb ik mezelf kunnen ontwikkelen tot professionele videograaf. Door het persoonlijke contact waarbij ze zelfs buiten openingstijden en het weekend klaar voor me staan. Weet ik dat ik altijd de juiste producten aanschaf die aansluiten op wat ik nodig heb en niet wat zij willen verkopen. Zonder deze service zou ik nu niet zijn waar ik sta in mijn carrière en daar ben ik erg dankbaar voor.

Pluspunten

• Kennis
  • Groot aanbod
  • Vriendelijk personeel

Joyce 31-01-2017

Joyce

Onlangs mijn vorige camera, die ik ook bij Foto Tuerlings gekocht heb, ingeruild op een nieuwe Sony A7 Mark II. Had de eerste versie. Wat een verbetering. Super goed geholpen en een mooie inruil prijs gekregen. Dit is nou een speciaal zaak met kennis.

Pluspunten

• Goede service
  • Groot assortiment
  • Nette prijzen
  • Kennis van de producten
  • Makkelijk te vinden in centrum van Tilburg