Nedgame - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Nedgame.

Schrijf een review voor deze winkel

MatthijsGaal 22-01-2011

Nedgame is toch wel een van de betere game speciaal zaken in Nederland. er is veel aanbod zowel in nieuw, 2ehands en retro, bijna alles hebben ze daar. ook aan merchandise zijn ze een van de betere, fysieke game winkels in omgeving. ook hun website is flink op de schop gegaan en is erg goed geworden, strak, modern, overzichtelijk. de aanbiedingen en andere koopjes worden goed en zeer fraai getoond en zo zijn er nog meer voordelen, daarnaast heeft Nedgame ook een actieve twitter waar ze sinds kort soms gratis dingen zoals DLC weggeven, ik zeg, beter dan dit wordt het bijna niet.
de levering gaat altijd vrij snel en loopt geen beschadigingen op. voor de rest is er niks te klagen over Nedgame!

wiersema440 21-01-2011

Heeft altijd veel mooie games voor een goedkopere prijs dan de andere haal er dus vaak nog even snel iets vandaan. De werknemers hebben ook verstand waar ze over werken en klantvriendelijk