Phonemarket.nl - Reviews & Ervaringen

Phonemarket.nl stelt zich voor

Dé Nieuwste Smarphone & Tablet, koop je als eerst bij PhoneMarket.nl

Deze score is gebaseerd op 146 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Betty 03-07-2023

Ik ben erg tevreden over de aanschaf van mijn Samsung smartphone via Phonemarket. Prima beschreven op de site, levering lekker snel en op de afgesproken tijd. Goed verpakt.... de informatie strookt met het produkt. Snel, en conform afspraak. Dus erg blij met de shop (en dat tegen de laagste prijs)

Suzanne 03-07-2023

Telefoon gekocht. Op woensdagavond besreld en vrijdag al binnen. Nog even over gemaild op donderdag. Reageren snel op email.
Mooie prijs. Product precies zoals op de website.
Kortom een tevreden klant. Jullie zijn een betriywbaar bedrijd

Willem 01-07-2023

Verreweg was dit de goedkoopste helaas niet de snelste, veel webwinkels hanteren voor 23:59 besteld volgende dag in huis hier dus niet, ook zondag wordt overgeslagen dus maandag werd mijn telefoon pas verstuurd wel dinsdag ontvangen dus door het weekend pas 3 dagen later

Ag Temminck 29-06-2023

Heb een mobiel gekocht is snel geleverd maar er zit niet eens een Nederlandse beschrijving bij dus kan ik er zelf niets mee en ben ik afhankelijk van andere om alles over te zetten ,
Dit is erg jammer

Leon Ewalts 28-06-2023

Geweldig vrijdag avond besteld dinsdag ook meteen geleverd, goed verpakt en achter gelaten bij post ophaalpunt

Harry 27-06-2023

Snelle uitvoering van deze order, met een goede prijs/kwaliteitsverhouding.

Hans 27-06-2023

Fijne website.
Vlot bestellen.
Geen problemen ondervonden.
Communicatie in orde.
Vlotte levering.

Hans 27-06-2023

De levering van mijn nieuwe mobiel was snel en zonder problemen.
Deze webwinkel kan ik van harte aanbevelen!

Kitty 24-06-2023

Besteld voor 12:00 uur en de volgende dag al voor 15:00 uur geleverd.
Alles netjes geseald ontvangen.
Top.

Bob 23-06-2023

Snel, goed verpakt en tegen een prima prijs is het gevraagde artikel geleverd.

Willem de bruin 23-06-2023

Had al eerder een smartphone bij deze zaak gekocht goede service en nu ik aan een nieuwe toe was weer Phonemarket opgezocht hij was de beste prijs

Rick 23-06-2023

Voor een mooie prijs de motorola G72 gekocht, was een actieprijs. Keurig op tijd mogen ontvangen. Zoals aangegeven 2 a 3 werkdagen. Zaterdags besteld en woensdag in huis. Klasse.

Alaup 23-06-2023

Prima aankoop, bevalt erg goed. En levering was zoals ze aangeven!...dus snel!

Ton 22-06-2023

telefoons op vrijdag besteld en had ze, keurig verpakt met security tape, zaterdag in huis.

Gijsbert van Setten 22-06-2023

Makkelijk zoeken en komen afspraken na! snel en duidelijk! Zo zou ieder bedrijf moeten werken.

Prima winkel 21-06-2023

Prima winkel. Prima iPhone. Alles zo als beloofd. Weinig emails in vergelijking met andere online winkels. Dat vond ik wel fijn.

J. Martens 21-06-2023

Duidelijke en overzichtelijke site. Bestellen is een makkie. Vrijdag besteld en zaterdagochtend om 9.00 uur werd de telefoon al afgeleverd door de bezorger; sneller geleverd dan verwacht.
Ben zeer tevreden en zal PhoneMarket.nl zeker bij anderen aanbevelen!

Kitty 21-06-2023

Besteld voor 12:00 uur en de volgende dag al voor 15:00 uur geleverd.
Alles netjes geseald ontvangen.
Top.

D G 21-06-2023

Lang gezocht maar toch gevonden PhoneMarket.nl.
Goede referenties en goede prijs.
Betrouwbaar snelle levering dus tevreden de 6E 2022 voor mij een prima IPHONE.

Ton 20-06-2023

Heldere opgave van verwachte levertijd (direct leverbaar), netjes op de hoogte gehouden van verpakken en verzending. Telefoon was goed verpakt en keurig op tijd bezorgd. Fijn dat een winkel gewoon doet wat ze beloofd.

Diana 20-06-2023

Prima, duidelijk en de goedkoopste prijs.
Alleen jammer dat de smartphone geleverd werd met kabel zonder charger. Werd wel duidelijk aangegeven maar ik heb al n hoop kabels en charges, moet allemaal de afvalberg op.

Else 19-06-2023

Product is prima. En het was zoals beloofd: voor 23.00 uur besteld, volgende dag in huis. Keurig te volgen via track and trace.

Mijorca 18-06-2023

De bestelling werd snel verwerkt en opgestuurd. Er waren ook verschillende bataalmogelijkheden.

Diana 17-06-2023

Prima, duidelijk en de goedkoopste prijs.

Remy Molenaar 17-06-2023

De snelle betrouwbare verwerking van de door mij geplaatste bestelling gun ik ook aan andere consumenten , prettig zaken doen op deze wijze.