Pinkorblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Pinkorblue.nl.

Pinkorblue.nl stelt zich voor

pinkorblue.nl is dé snelst groeiende online shop voor baby’s, kinderen en (aanstaande) ouders in Nederland. Bij ons vind je alles wat je nodig hebt tijdens je zwangerschap en daarna begeleiden we je kindje tot aan de basisschooltijd. Met meer dan 100.000 artikelen heb je ruime keuze uit producten voor jou en je kleine; van autostoelen, kinderwagens, speelgoed tot aan kinderstoelen, positiekleding... en nog véél meer. Gemakkelijk bestellen voor aangename prijzen en al vanaf €40 gratis thuis laten bezorgen! Onze klantenservice staat voor je klaar en is op werkdagen van 09:00 tot 16:00u gratis bereikbaar op het nummer 0800 – 722 8888.

Deze score is gebaseerd op 14 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

2,1

Jantsje 31-01-2023

Beetje jammer dat mijn bestelling na een week nog niet te traceren is! Als je belt hangen ze op, omdat het druk is ik belde echt rond 9:03, op mails reageren ze niet, op messenger niet, voor een alleenstaande moeder is 175,- een smak geld & zit ik zonder een buggy
Officiele reactie van pinkorblue.nl 09-02-2023

Lieve klant, bedankt voor je feedback. Helaas was het rond jouw besteldatum inderdaad enorm druk, vandaar dat we niet aan de verwachte levertijd (en de door ons geschatte vertragingen) konden voldoen. Hierdoor was helaas de track & trace informatie ook erg onnauwkeurig. We zien intussen dat je het betaald bedrag ontvangen hebt. Als je nog even contact met ons opneemt willen we je graag een compensatie aanbieden voor het ongemak.
We wensen je nog een fijne dag en onze excuses!

Kim 19-01-2023

Koop hier alsjeblieft geen producten. Wij hebben hier een autostoeltje gekocht van ruim 250 euro en na nog geen 2 maanden gebruik was deze al stuk. Het contact verloopt zeer matig. Het welbekende kastje en muur verhaal. Hun mails zijn copy paste verhalen. Dat het herroepingsrecht is vervallen (nadat ik tien keer heb aangegeven dat het niet om herroepen gaat maar simpel weg om garantie). Hun enige oplossing is en blijft het stoeltje opsturen ter reparatie. Ten eerste als een product binnen zo'n korte tijd stuk gaat verwacht ik een defect en vind ik een vervangend product op zijn plaats, ten tweede hoe moet ik dan mijn kind in de periode van de reparatie vervoeren? Veiligheid van kinderen staat blijkbaar niet heel hoog in het vaandel bij Pink of blue. Bespaar jezelf de moeite en koop bij een andere aanbieder.
Officiele reactie van pinkorblue.nl 23-01-2023

Beste Kim, bedankt voor je feedback.
Zoals wij al aangaven gaat het hier om een garantiegeval. De leverancier wil graag de stoel terug ter reparatie/controle.
De stoel is op dit moment defect dus wij hopen niet dat je je kind daar nog steeds in vervoert. Dat is uiteraard als het gaat om veiligheid niet verstandig. Neem nog even contact met ons op zodat wij een ophaalopdracht kunnen inplannen om de stoel bij je op te halen.

Annemiek 12-12-2022

Baby born was na 3 maanden al stuk, mail gestuurd, redelijk snel een mail terug ontvangen dat ie kostenloos teruggestuurd mocht worden, maar zonder vermelding van het retouradres, nu na 3 mailtjes van mijn kant niets meer gehoord, super irritant!! Ik ga hier nooit meer iets bestellen.
Officiele reactie van pinkorblue.nl 12-01-2023

Lieve klant, bedankt voor je review. Een beschadigd product kun je altijd kosteloos terugsturen, op onze retourlabels staat het retouradres reeds vermeld. Als je nog even contact met ons opneemt willen we je graag een compensatie aanbieden voor het ongemak. We wensen je nog een fijne dag!-jouw pinkorblue team.

Roumaissa 07-12-2022

Echt een super slecht bedrijf waardeloos nemen telefoon niet op zit al meer dan 2 weken te wachten op mijn kinderwagen hele tijd zeggen ze dat er iets mis is gegaan en nu is mijn bestelling geannuleerd ik hoop dat ik mijn geld terug gestort krijg bestel nooit meer wat!! Heb ook vaak aangegeven dat ik in mijn laatste weken zit hebben hun gwn dikke shijt aan
Officiele reactie van pinkorblue.nl 12-01-2023

Lieve klant, bedankt voor je feedback en vervelend dat je bestelling niet ontvangen hebt. Helaas kan het soms voorkomen dat een pakket vertraging oploopt (technische storing DHL), waarmee we helaas niet aan de beloofde levertijd kunnen voldoen. Als je nog even contact met ons opneemt willen we je graag een compensatie aanbieden voor het ongemak. Nogmaals onze excuses voor het ongemak!

Frans van den Berg 18-11-2022

Hebben een uitstekende klantenservice. Ik had een poppenhuis die bij de DHL te laat was bezorgd. Kreeg direct mijn geld terug.

Jacob 10-11-2022

De website van Pink or Blue is erg overzichtelijk.
Duidelijke product informatie wat mij goed geholpen heeft om een keuze te maken uit de verschillende stepjes. De Berg Nexo is een mooi en degelijk ontwerp wat ik ook herken in de skelter en trampoline die wij de afgelopen jaren hebben aangeschaft. Mijn dochter is erg blij met haar verjaardagscadeau en neemt hem met trots overal mee naar toe. De verlichting in de wielen is niet alleen leuk maar hiermee is ze ook goed zichtbaar op de stoep.

MV 28-10-2022

Pink or Blue houdt zich niet aan de Nederlandse wetgeving door garantie te weigeren en negeert stelselmatig emails. Autostoeltje is defect en Pink or Blue blijft volhouden dat er maximaal 2 jaar garantie op zit en zij daarna niets meer voor hun klant hoeven te doen. Dit is onjuist en in strijd met de wetgeving in NL. Ik zit nu met een autostoel van €500 die buiten mijn schuld om onbruikbaar is.
Officiele reactie van pinkorblue.nl 28-10-2022

Beste MV,
vervelend om te horen dat de autostoel onbruikbaar is. Het klopt dat er 2 jaar garantie vanuit de fabrikant op deze stoel zit. Helaas geeft een fabrikant geen levenslange garantie op autostoelen. Als je nog even contact met ons opneemt, kunnen we je een mooie aanbieding doen op een nieuwe autostoel. We wensen je nog een fijne dag!

H 05-10-2022

Ik heb een vierlingwagen gekocht voor mijn gastkindjes. Nu is deze kapot. Na contact met pinkorbleu zou deze worden opgehaald. Tot 2 keer toe heeft de vervoerder het pakket niet meegenomen. Het staat inmiddels 3 weken in mijn hal.
Er word niet op mijn mails gereageerd en de telefoon word niet opgenomen.
Waardeloos echt enorm triest dit

Lizanne 04-10-2022

Bagger! 2 identieke bestellingen geplaatst die naar 2 verschillende adressen moeten. Wordt zonder overleg bestelling 2 geannuleerd 'want het zal wel een foutje zijn'. En als dat niet het geval is, moet ik zelf mijn bestelling opnieuw plaatsen. What the hell? Super slecht bereikbaar per mail en telefonisch. Wat een bagger service.
Officiele reactie van pinkorblue.nl 15-11-2022

Lieve klant, bedankt voor je feedback. Wanneer wij twee identieke bestellingen ontvangen binnen een zeer korte tijd, denken wij dat dit niet opzettelijk was en wordt de bestelling automatisch geannuleerd. Dit is een soort van Veiligheidsmechanisme voor de klant.
Wij zien dat je toch een nieuwe bestelling hebt geplaatst en hopen dat deze je goed is bevallen. We wensen je nog een fijne dag en onze excuses!

Nathalie 02-09-2022

Wat een slechte webshop!!! Heel moeilijk bereikbaar. 2uur in de wacht gestaan! Tot 2x toe het verkeerde product geleverd.

Rik 30-08-2022

Niet op tijd geleverd, niet bereikbaar per mail, lastig bereikbaar per telefoon, niet aardig, niet bereid eigen fout te herstellen
Officiele reactie van pinkorblue.nl 15-11-2022

Lieve klant, bedankt voor je feedback. Helaas hadden we rond jouw besteldatum onvoorziene drukte door een technische storing, hierdoor was onze geschatte reactietijd niet nauwkeurig.
We hopen natuurlijk dat het product alsnog goed is bevallen. Nogmaals onze excuses voor het ongemak!

Erik Floor 23-08-2022

Ik bestel hier niet meer! Product moest retour vanwege defect. Vervolgens niets meer gehoord en klantenservice niet bereikbaar.

Oftewel: geld kwijt

Karin 30-07-2022

Informatie op de website klopt niet en klantenservice is niet bereikbaar. Ben inmiddels al 2 maanden bezig iets retour te krijgen.

Michael 20-07-2022

Levering was prima, maar voor service onbereikbaar. Reageren tot op heden niet op e-mail en vandaag 1uur en 24 minuten in telefonische wachtrij en nog steeds neemt niemand op!

EK 22-06-2022

This is a SCAM. I paid EUR 100, for suitcases of my kids. Even though they sent DHL link, they never delivered products to DHL. When I am calling nobody is answering. I emailed several times, however nobody responds. Avoid this webshop, as you will loose your money and time

Cindy 01-06-2022

Hele slechte service,

2 paar ronde zwembandjes besteld van in totaal 50 euro. Deze bandjes gaan gewoon af tijdens het zwemmen! Je koopt het tenslotte voor de veiligheid van je kinderen... Dit aangegeven bij de winkel krijg ik als antwoord:

Het spijt me te horen dat er een klacht is opgetreden.
Door het in gebruik nemen van het product, kunnen wij het product niet meer terug nemen.
Graag stuur ik je een waardebon twv €10,- die je met de volgende bestelling kan verzilveren.

Jammer dat ze de veiligheid van kinderen niet serieuzer nemen maar zo'n antwoord geven.

Poppenwagentje 25-05-2022

Slechte service.
Poppenwagentje besteld maar was niet compleet.
Aangegeven dat het gegeven was als cadeau en ik 3uur moest rijden om hem op te halen.
En ik alleen het gemiste onderdeel wenste.
Maar dit kon niet.
Volledig terug gestuurd, daarna aangegeven dat de nieuwe op het adres van de ontvanger kon worden bezorgd. Kon dit ook niet.
Dus nieuwe bestelling geannuleerd.

Rachida 05-05-2022

2 maanden bezig met een bestelling voor een kinderwagen. Ontvang ik een met een gebreken, vervolgens de 2e blijkt gebruikt te zijn. Nu sta ik met een openstaande factuur en krijg op geen enkele mogelijkheid een reactie. Telefonisch gewoon niet te bereiken en op mail wordt niet gereageerd. Zeer zeer ontevreden en slecht dat je nog niet eens fatsoenlijk een volledige bestelling kan ontvangen zonder gebreken.

Dui 04-03-2022

De klantenservice verdient een pluim.
Pakket werd beschadigd geleverd, de zijkant van het bed werd binnen een x werkdagen nageleverd.
Pinkorblue jullie zijn super!

Dion 02-02-2022

Mijn dochter is nu 6 kaart, en zelfs nu kan ik hier terecht voor leuke spulletjes. Vanaf de geboorte tot nu vaste klant, super tevreden over deze webshop!

Hans VH 26-01-2022

Bestelling snel ontvangen, nette klantenservice.
Deze webshop heeft een te gekke Instagram pagina, met leuke win acties!

Karien 20-01-2022

Snel verzonden, echter er misten 2 onderdelen van het schleich huis.
Dit is door de klantenservice super goed en snel opgepakt en we kregen als kostenloos nagestuurd.
Tevreden klant!

Loes 05-01-2022

Bestelling nooit ontvangen. Bedrijf is niet bereikbaar. Vervolgens een incasso bureau op mijn dak omdat zij bewust verkeerde mail gegevens door gestuurd hebben waardoor ik nooit een rekening of factuur heb mogen ontvangen! Per mail slecht te bereiken en als ze reageren hebben ze totaal geen begrip om te helpen en laten de klant gewoon opdraaien voor alle kosten.
Ze staan niet voor niets zonder telefoon nummer online.

Beste Marloes,

Telefonisch gaf je ons het bestelnummer die je oplas van de leverbon. Dus dat geeft aan dat je de bestelling daadwerkelijk hebt ontvangen.
Helaas heb je zelf een fout e-mail adres gebruikt bij het invoeren van de bestelling, waardoor Klarna geen reactie heeft ontvangen op de herinneringen.
Als hier geen reactie op komt wordt er door Klarna een incasso bureau ingeschakeld. Natuurlijk zijn wij bereid om te helpen, en je van het juiste advies te voorzien.
Bij vragen staan wij natuurlijk voor je klaar! p.s Je bent niet de eerste die gmail.com en hotmail.com door elkaar haalt ;)

Met vriendelijke groet, jouw Pinkorblue team.

Anoniem 09-12-2021

Waardeloze winkel. Zeer onpersoonlijk. Product besteld, snel defect. Willen het wel oplossen, vragen wanneer het product opgehaald kan worden. Na het antwoorden, 0 reactie ontvangen. Zelf weer contact op moeten nemen. Vervolgens beloven ze het product op te halen. Thuis gebleven op de afgesproken dag maar geen vervoerder gezien. Weer zelf contact op moeten nemen. Nu krijg je het verzoek of je het product zelf op wil sturen. Het product is erg groot en zwaar, ze verwachten dat je het zelf stevig inpakt in een doos (welke je uiteraard niet zomaar thuis hebt liggen gezien het formaat). Waardeloze service, waardeloos bedrijf. KOOP HIER GEEN SPULLEN!
Officiele reactie van pinkorblue.nl 05-01-2022

Lieve klant, bedankt voor je review. Spijtig dat het product defect is.
Om je zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn hebben wij het defecte product retour nodig.
Als je nog even contact met ons opneemt willen we je graag een mogelijkheid aanbieden om het te ruilen/met garantie op te lossen. We wensen je nog een fijne dag!

Te laat voor sinterklaas 06-12-2021

Twee sinterklaascadeautjes ruim op tijd besteld. Zijn nu al 5 dagen onderweg, maar nog steeds niet in het depot en dus te laat voor. sinterklaas.
Officiele reactie van pinkorblue.nl 05-01-2022

Lieve klant, inderdaad hebben we door de drukte van Sinterklaas & Black Friday te maken gehad met enorme druktes. Vandaar dat we niet aan de verwachte levertijd (en de door ons geschatte vertragingen) konden voldoen.
De ervaringen in jouw feedback zijn een belangrijke leermoment voor ons en waarderen we enorm.
Uiteraard doen we er alles aan om in de toekomst deze vertragingen te kunnen voorkomen, zo hebben we bijvoorbeeld onlangs een nieuw en volautomatisch magazijn in werking gesteld.
We hopen natuurlijk dat uiteindelijk je bestelling je goed bevalt. Als je nog even contact met ons opneemt willen we je graag een presentje aanbieden voor het ongemak. Nogmaals onze excuses voor het ongemak! -jouw pinkorblue team.