Sanitairwinkel.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Sanitairwinkel.nl.

Sanitairwinkel.nl stelt zich voor

Sanitairwinkel is marktleider op het gebied van sanitair online. Sanitairwinkel heeft het grootste online assortiment voor de badkamer en de toilet, met een aanbod van ruim 110.000 producten. Zo vindt u bij ons alle kwaliteitsmerken, zoals Villeroy & Boch, Plieger, Geberit, Grohe en nog veel meer. Naast de webshop kunnen klanten van Sanitairwinkel terecht in showrooms in Nederland en België.

Deze score is gebaseerd op 9 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

3,4

Bram van der Weele 04-12-2018

Snelle levering

Ruim 4 jaar geleden ook al eens bij deze webshop (toen onder de oude naam) besteld en toen tot grote tevredenheid. Ook nu weer grote klasse.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Jan 03-12-2018

Snel, makkelijk en soepel, maar bovenal betrouwbaar

Fantastische hulp via de telefoon. Goed advies. Wist waar het over ging. In een woord zeer professioneel.

Wim B. 30-11-2018

Snel en voordelig

Het bestelde artikel werd snel en degelijk verpakt verzonden. Zowel de prijs en verzendkosten lagen beneden het gemiddelde aanbod elders.

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

verkeerde tekening 28-11-2018

Slechte service St. Pieter Eindhoven!!

St Pieter in Eindhoven heeft onze badkamer geleverd. Aannemer vroeg naar installatie tekening van wasmeubel, deze is doorgestuurd naar loodgieter, maar was verkeerde tekening! Deze was voor meubel met kranen op meubel ipv kranen uit de muur! Op tekening stond alleen aanvoer van water voor kranen op meubel..... Ze doen niets om het op te lossen!! Laten het je helemaal zelf uitzoeken! Wat een slechte service. Zou hier NOOIT meer iets bestellen, en het ook NIEMAND AANRADEN!!

Pluspunten

• -

Minpunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Officiële reactie van Sanitairwinkel 27-12-2018

Geachte heer/mevrouw,

Bedankt voor uw review. U beoordeeld de verkeerde winkel.
Sanitairwinkel.nl is gevestigd in Rosmalen.
Wellicht bent u bereid de review te verwijderen?

Klantenservice
Sanitairwinkel.nl

elisa 11-11-2018

prima opvolging geplaatste orders

goede prijzen, goede informatie, prima afhandeling order en snelle reactie op gestelde vragen omtrent eventuele deelleveringen van niet voorradige artikelen

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice

Minpunten

• -

Monique 28-10-2018

Wc fontein

Artikel is heel mooi. Goede kwaliteit. Is een aanrader. Goed verpakt en snelle levering thuis. Top!

Els 25-10-2018

Geweldige service

Overal gekeken en geinfomeerd en nergens een mooie watertrekker voor de vloer in de douche te vinden, totdat ik jullie winkel zag. Een hele mooie van roestvrijstaal met chroom bekleed, precies wat ik zocht. Gelijk besteld en 2 dagen later al in huis, geweldig wat een service en een uitstekende kwaliteit.

W Beemsterboer 22-10-2018

Super!

Prima prijs/kwaliteit verhouding en super klanten service! Snelle levering, product goed verpakt en juiste dag geleverd.

Pluspunten

• Levertijd
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Niels 19-10-2018

Niet leveren zoals beloofd op de website

wastafel besteld op website, zou dag later geleverd worden, niet dus.
Nu komt loodgieter voor niets en wie kan de kosten betalen ???
Ik bestel hier in ieder geval niets meer.

Jos 07-10-2018

correcte leveringen

alle wat besteld is, is goed verpakt, vervoerd, correct en op tijd geleverd op het afgesproken tijdstip

Ad 02-10-2018

Ruim assortiment , prima levering , top service

Ik heb voor deze shop gekozen omdat de prijs laag was , ruim assortiment met prima en snelle levering

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Edwin 26-09-2018

Onbetrouwbaar in hun beloftes

Onbetrouwbaar in hun beloftes.
In juli een product besteld, nadat ik duidelijk via email had aangegeven dat aangegeven leverdatum gehaald moest worden.
Levering inmiddels voor de 3 de keer verzet; nu naar 10 oktober (dit is dan ca. 2,5 maand te laat).
Geen compensatievoorstel, alternatieve oplossing, niets. Enkel excuses.
Voor mij echt nooit meer.

Peter 17-09-2018

zeer scherpe prijs en snelle levering

Overzichtelijke site met zeer uitgebreide informatie. Staan altijd klaar om vragen snel en duidelijk te beantwoorden.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

peter 13-09-2018

goede service

goede service veel keuze en heel prijs voordelig goede omschrijving van de producten snelle levering

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

LL 21-08-2018

Order driemaal verkeerd geleverd - service bleef uit

Helaas is onze order meerdere malen niet correct geleverd. Wanneer hier door de organisatie een klantvriendelijke follow-up aan gegeven wordt, kan ik dit als klant accepteren. Helaas was dit niet het geval. We hebben meermalen moeten bellen en er is niet één keer aangegeven dat het wellicht vervelend voor ons zou kunnen zijn.. Ook omdat je perse zelf thuis dient te zijn bij de levering (en de buren het niet in ontvangst kunnen nemen). Ik ben voor mijn gevoel, met name tijdens het laatste contact met de klantenservice, zeer klantonvriendelijk te woord gestaan. Voor een order van honderden euro's en een fout, die bij de webwinkel ligt, hadden we een zeer beroerde klantervaring. Wellicht voor de prijs een interessante partij, maar wanneer je 1,5 maand later pas je product in huis hebt, lijkt het woord 'duur koop' toch meer van toepassing.

v.d.Werken 10-07-2018

prijs en kwaliteit goed

Ik heb een goede keuze gedaan om daar een douchebak te kopen alleen de bezorging was niet conform de afspraken zou op vrijdag bezorgd worden werd maandag 3 dagen niet kunnen douchen.jammer

Don 07-07-2018

Snelle levering en prima service

We hadden een in hoogte verstelbaar douchrekje met 4 rekjes besteld. Was de volgende dag al binnen en was precies wat we wilden hebben.

V.Krijger 02-07-2018

Fijn bedrijf!

Iets niet op voorrraad kwamen meteen met een vergelijkbaar[ zelfs duurder] artikel voor de zelfde prijs.

Pluspunten

• Klantenservice

Minpunten

• -

KB 29-06-2018

Alles te laat en schuld bij leverancieren gelegd

Prettig geholpen in de winkel bij aanvang.
Twee dagen voor de levering worden we gebeld met mededeling dat ALLE producten later geleverd worden. Sommige zelfs meer dan twee weken!! Terwijl onze verbouwing wel gewoon begint. Heel slecht geregeld. Onze kosten lopen daarom enorm op. Ook wordt gezegd dat leveranciers te laat zijn en bij hen de schuld ligt, terwijl de producten bij 4 verschillende leveraciers komen... dus dat lijkt ons sterk.
Sanitairwinkel (Rosmalen) krijgt van ons daarom helaas een dikke onvoldoende!

Pluspunten

• -

Minpunten

• Retourproces

Anja 28-06-2018

Een echte aanrader

Snelle levering , mijn produkt was keurig verpakt om schade te voorkomen, contact was vriendelijk, correct.
Via de website besteld, gemakkelijk te doen.
In een woord : perfect, een absolute aanrader

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

M. van de Put 15-06-2018

Op serviceaanvraag wordt niet gereageerd deel 2

Inmiddels heb ik contact gehad met de klantenservice van sanitairwinkel. Na mijn review werd er contact opgenomen en het bleek dat mijn aanvragen, waarschijnlijk door een fout, niet waren aangekomen. Meteen hebben we eea besproken en de volgende dag nog werd een nieuwe kraan bezorgd!! Kijk.... dat is service die je verwacht en wat nu ook blijkt te kloppen. GOED OPGELOST Sanitairwinkel!!

Angela 13-06-2018

Snelle en goede service

Alles is goed en compleet bezorgd. Ik had zelf een fout gemaakt bij de bestelling, 2 i.p.v. 1 radiator besteld. Was totaal geen probleem, binnen 1 dag was het geld teruggestort. Een fijn bedrijf.

M. van de Put 13-06-2018

Op service aanvraag wordt niet gereageerd

Ik heb oktober 2017 een Grohe keukenkraan besteld. Na enige tijd kreeg ik lekkage klachten. Klantenservice gebeld dat er door de loodgieter was geconstateerd dat er lekkage was in het (onbereikbare) binnenwerk van de kraan. De medewerkster adviseerde mij via internet een serviceopdracht in te vullen dan zou contact met me worden opgenomen. Dit tot 2 x toe gedaan met de vraag, gezien de ernst van de lekkage, snel te reageren. Nu 1,5 week verder nog niet eens een telefoontje of reactie gehad. Snel verkopen is 1 ding....klachten oplossen is weer een ander punt waar men nog wel wat stappen te maken heeft. Ga maar weer bellen. Bezint eer ge bestelt.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Retourproces
  • Klantenservice

Annouck 26-05-2018

Slechte communicatie!

Via de website heb ik een fonteintje besteld en een douche/thermokraan. Volgens de website waren beiden op voorraad, maar na een paar dagen wachten kreeg ik al een bericht dat de bestelling was vertraagd. Gebeld naar de klantenservice die mij zeiden dat het fonteintje er was, maar de douchekraan nog niet. Afgesproken dat het fonteintje gelijk zou worden opgestuurd. Maar er volgde geen bericht van PostNL. Opnieuw gebeld naar de klantenservice, toen bleken beiden toch niet op voorraad te zijn. Ik heb de bestelling geannuleerd en de spullen ergens anders gehaald.

De man met de hamer 19-05-2018

Pfffff wat een otzettende slechte bezorging

Hoi, over het product kan ik helaas nog niet echt veel zeggen maar wat een ramp de bezorging.....de man van buitenlandse afkomst was de 1ste dag te lui en had geen tijd en ging weer weg....de 2de dag was die te belazerd om het product bij de ingang van ons appartement te brengen .....
kortom dit is niet echt een reclame voor uw bedrijf ....voor ons is het de reden dat we hier nooit meer zullen bestellen.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice