Stuff Enough.be - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Stuff Enough.be.

Stuff Enough.be stelt zich voor

Van harte welkom bij Stuff Enough! Bij ons kan u terecht voor al uw telefoonaccessoires, onderdelen en een breed assortiment populaire gadgets aan voordelige prijzen. Al onze producten worden strikt gecontroleerd op kwaliteit en zijn steeds geselecteerd van de beste leveranciers op de markt. Yes, we have the stuff.

Deze score is gebaseerd op 11 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

4,8

Nona 02-02-2019

Levering correct maar heeft een dag langer geduurd dan aangegeven op de site (naar België).

Ik ben heel tevreden over de kwaliteit van de kabel, heb hem al tussen de autodeur gehad en niks aan de hand!

L. Kool 25-01-2019

Jammer kan ik niets positiefs melden.
Mijn bestelling is niet gekomen. Ik heb er drie weken op gewacht. Ik kreeg van de winkel geen enkele informatie, geen track & tracé code, geen reactie op onze vraag het geld te retourneren.
Alleen door de interventie van Beslist.nl hebben we ons geld teruggekregen. Voor Beslist alle lof, die hebben correct gehandeld.
Laura K.

Jurgy 23-01-2019

Hele goeie services aanrader normaal als ik een beoordelings verzoek krijg klik ik het weg maar deze site is echt een reactie waard goedkoop snel en een goeie kwaliteit.

Hoogerdijk 12-01-2019

Slechte kwaliteit.
Oplader gekocht na 1 keer gebruik al stuk. Klantenservice reageert ook heel slecht en bieden geen oplossing!

Anoniem 04-01-2019

Iphone 7 plus scherm vervangen en uitermate tevreden.
Ik was binnen 25 min klaar en werkt perfect.

Ellen 14-12-2018

Prima! Snelle en correcte levering en ik had op de website direct gevonden welk onderdeel ik nodig had.

Eggy 05-12-2018

OK!

Initieel de voorgemonteerde scherm besteld maar door een defect in voorcamera startte hij telkens na 6 sec op. Na een snelle vervanging met normale scherm geen problemen gehad en monteren was gedaan in 15 min.

De website was overzichtelijk kon alles makkelijk wat ik zocht vinden. De bestelling was snel gezonden met informatie op mail en ook goede prijs.

Tom 23-11-2018

S-u-p-e-r!

Alles ging snel, makkelijk en goed! Alle onderdelen correct ontvangen, zeer tevreden over levertijd en kwaliteit.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Ode DK 21-11-2018

Alles verloopt vlot zoals het hoort.

Gaat het een keertje mis :( kreeg ik prima dienst na verkoop .
Reeds meerdere malen besteld tot nu toe alles goed in orde .

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Urb 15-11-2018

Supersnelle levering

Ik heb om 16u30 besteld en nog steeds de volgende dag ontvangen. De kwaliteit van het scherm is naar verwachting.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten

Minpunten

• -

Jill 08-11-2018

Keurig opgelost

Eerst werd het pakket niet gelevert maar nadien heeft stuffenough voor een keurige oplossing gezorgd en het opnieuw laten leveren.

Nienke 20-10-2018

Goed opgelost

Een beschermlaagje voor iphone 8 plus besteld mooi op tijd geleverd! Helaas was het niet de juiste, ik heb gemaild en een Whatsappje gestuurd en een redelijk snelle reactie gehad met daarin hun excuses en er is meteen een nieuwe opgestuurd! Super netjes afgehandeld ben hier ook erg blij!

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Jan 16-10-2018

Accepteer geld maar stuur niets

Heel slechte ervaring met Stuff Enough. Bestelling succesvol geplaatst en betaald en nooit iets ontvangen. E-mails worden niet beantwoord en telefoon wordt niet opgenomen.

QLeroi 11-10-2018

Aan te raden

David was heel vriendelijk en bracht goede uitleg. Het horloge was goed op tijd ontvangen en werkte naar behoren.

mt 09-10-2018

Nog te zien

Ja de bestelling was vlug thuis doch ik heb een gelijkaardig product doch niet mogelijk om te koppelen met de iPhone. Ik heb intussen foto's door gemaild.

Maar er is toch de bereidwilligheid om mijn bestelling nog in orde te krijgen. Ik hoop dat het lukt omdat het toch om een redelijk kostelijke bestelling gaat.

Pluspunten

• Levertijd

Minpunten

• Afleverservice

Nina 05-10-2018

geweldige service

is allemaal goed verlopen snelle bestelling snelle levering, zeer fijn omdat ik kocht vanwege de prijs.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Jannes P. 12-09-2018

Erg positief

Erg positief Ik was blij dat ik het gereedschap niet eerst terug hoeft het te sturen voor dat ik een nieuwe kreeg.

W. de Jager 30-08-2018

Geen service

Electrische scooter besteld op 24 mei, nu in augustus nog niet geleverd.
Reageren alleen als je eerst zelf een mail stuurt.
Hebben elke keer een andere smoes

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

inge 28-08-2018

Tevreden

De reparatie is makkelijk op 30 minuten verlopen zoals op de website werd gezegd, wel jammer dat er geen reparatievideos zijn en ik naar YouTube wordt gestuurd hiervoor.

Hoe dan ook ging het als gesmeerd, van bestellen tot en na de reparatie. :)

Bas 16-08-2018

slechte ervaring

accu besteld, deze kwam pas na 4 dagen binnen en bleek defect. Na wat moeizaam contact bleek dat je geen geld terug krijgt maar weer een andere accu, waarschijnlijk dezelfde kwaliteit als de eerste. Dit is nu al een maand geleden en tot op heden nog niks ontvangen.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice

BK 28-07-2018

3x niks

Product gekocht en gewoon niet geleverd! Vervolgens wordt verscholen achter het verzendbeleid.
"De levering van alle bestellingen binnen de Europese Unie met een waardegrens tot maximaal € 50, worden telkens op het volledige risico van de klant verstuurd via de Bpost rode postbus."
Ik kon bij mijn lokale postkantoor nog kijken of hij daar geleverd was (uiteraard niets)
Geld kwijt, geen product en geen wil om de klant enige service te bieden.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice

Marianns 25-07-2018

Erg teleurgesteld

Bijna een maand geleden 2 smartwatches besteld bij Stuff Enough. Snelle levering en na bestelling is contact onderhouden vlot en gemakkelijk maar deze 1 dag later weer retour gestuurd op eigen kosten netjes zoals ze vermelden op hun site. Producten voldeden niet aan verwachting. Gelukkig voor Afterpay gekozen maar na heel wat moeizaam mail en sms contact is mijn Afterpay nogsteeds niet ingetrokken. Ik ga ook niet betalen. Gelukkig bewijs van post NL dat er door Stuff Enough is getekend voor ontvangst retour.
Nee ik plaats geen bestellingen meer hier als mijn retour niet netjes afgehandeld wordt.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Retourproces
  • Klantenservice

den older 04-07-2018

geen contakt of reaktie

heb bij deze site een scooter besteld en na een paar dagen krijg ik mail dat hij niet op voorraad is en dat deze in China besteld moet worden veder geen datum ongeveer van levering .

heb helaas al wel betaald !!!

Timon 31-01-2018

Echt niet kopen bij deze winkel

Echt niet kopen bij deze winkel, is een tussen handelaar die geen support levert, weken op antwoorden laat wachten... Hoop gezeur voor simpele dingen... maanden bezig geweest. Bespraaj jezelf een hoop ellende, koop - niet - bij deze winkel

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Lisa 25-01-2018

Drama, drama en nog eens drama

Ik bestel bijna wekelijks producten online. Nóóit heb ik ook maar één probleem ondervonden. Tot ik bij Stuff Enough bestelde. Beloofden “volgende dag in huis”. Na 4 dagen had ik dan eindelijk mijn smartwatch ontvangen. En jawel, het was defect. Oke, kan gebeuren, niets aan de hand. We handelen dit gewoon af zoals iedere nette klantenservice dit zou doen. Maar inmiddels ben ik ruim een week verder, en heb ik één mailtje van de klantenservice ontvangen waar ik niets mee opschoot. Naast de slechte communicatie, zijn ze bijna onbereikbaar. Beloven reactie binnen 24 uur, maar reken daar maar 100 uur voor. En als je dan reactie krijgt, zit je met nog meer vraagtekens. Wat een vreselijk drama bedrijf. Ik ben bang dat ik naar m’n geld kan zwaaien.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice