Teufelaudio.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Teufelaudio.nl.

Teufelaudio.nl stelt zich voor

Teufel is een van de grootste Duitse fabrikanten van audioproducten. Het assortiment varieert van hifi, home cinema sets tot multimediasystemen, koptelefoons en bluetooth speakers. Het bedrijf begon in 1979 in Berlijn met de ontwikkeling van luidsprekerkits die mensen zelf in elkaar konden zetten. Inmiddels is het bedrijf met meer dan tweehonderd werknemers in heel Europa de nummer één in directe verkoop van audioproducten. Teufel ontwikkelt hoogstaande audioproducten tegen een bijzonder aantrekkelijke prijs. Geïnteresseerden kunnen Teufel producten exclusief in de online winkel kopen, deze vervolgens 8 weken thuis proberen en profiteren van een niet goed geld terug garantie.

Deze score is gebaseerd op 16 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Teufel 16-05-2021

Betrouwbare shop. Levert snel en kwalitatief goede apparatuur. Heb meerdere malen bij hen besteld.

Teufel Ultima 40 5.1 Surrond set. 15-05-2021

De Nederlandstalige site van Teufel is heel overzichtelijk en duidelijk van opzet.
Ik was op zoek naar nieuwe luidsprekers voor mijn Onkyo Receiver.
Kwam al snel terecht op de site van Teufel.
Eerst goed de reviews bekeken over de Ultima 40 mk3 5.1 Surround en de set vervolgens besteld.
Via Track en Trace de zending kunnen volgen. Na 5 dagen de set thuis goed verpakt afgeleverd.
Alles aangesloten, en een perfecte sound komt tot leven.
Ik vond de prijs voor zo'n complete set doorslaggevend.
Had ook nog een vraag over de Subwoofer T10, gebeld en heel mooi opgelost.

Je mag alles uitproberen met retourrecht binnen 8 week.
De dozen moet je wel bewaren voor eventueel garantie aanspraken.
Dozen bewaren vind ik iets minder geslaagd.

Op de site kom ik nog geregeld voor eventuele nieuwe aanbiedingen.

Een heel gelukkige Teufel klant

Dick 17-04-2021

Gekozen voor een teufel DAB radio, omdat de specificaties waren zoals ik ze wilde, en niet omdat het van teufel was.
De reviews zijn wel goed.
Levering was prima en snel. Dus uiteindelijk in Teufel een goede keus gemaakt.

Arnold O 07-04-2021

Bestelling werd geleverd conform verwachting en was netjes verpakt.
Product is prima.

Vutopia 27-03-2021

Levert kwaliteit tegen een markt conforme prijs rechtstreeks aan de consument.

Erwin 27-03-2021

Super snelle levering en zeer hoge geluidskwaliteit. Installatie was erg makkelijk alles wijst zich van zelf.
Ook zonder lang de handleiding te bestuderen.
De mogelijkheid om eerst een maand te testen vind ik erg goed, gewoon een eerlijke handel. Ik heb al een tweede bestelling aan het lopen.
Aanrader om bij Teufel te shoppen.

Henk Dol 27-03-2021

De mini set kombo 11 gekocht. Was opzoek naar een kompacte set. Kende het merk alleen van speakers. Werd getipt door een collega. Was blij verrast met de geluidskwaliteit. Online besteld en zeer tevreden.

Erik 20-03-2021

Ik zocht witte speakers en een draadloze subwoofer. Was benieuwd hoe de subwoofer het doet als deze op 5 meter afstand achter een hoekbank geplaatst wordt. Na wat inregelen functioneert de SW goed. 100 watt geeft veel power en voldoet goed. De extended power versie van 150 watt is een optie maar kost 100 euro meer. De 80 watt speakers klinken uitstekend. Ik ben zeer content met deze 5.1 set. Aangesloten op de pioneer vsx-s520 is dit een prima home cinema set.

Pieter W. H. 13-03-2021

Na lang rondkijken en luisteren, besloten voor de Teufel Duett 4.1 soundbar te gaan. De doorslag gaf een goede test in een van de luisterbladen waarin een positieve test stond. De service dat, als de set niet zou voldoen, het teruggestuurd kon worden gaf de doorslag.
Ik ben heel tevreden. Het geluid en bediening voldoet aan al mijn verwachtingen. Aanvankelijk had ik wat aansluit problemen (ik ben daar niet zo handig in). De set moest aangesloten worden op een Pioneer plasma TV van ong. 10 jaar oud die heel goed is maar geen HDMI ARC. Dit was snel opgelost door de helpdesk te bellen. Ik ben daar heel goed geholpen. Alles functioneert nu perfect. Ik ben er zeer blij mee.

Peter van der weijden 06-03-2021

Wat een mooi geluid en zo klein. Bovedien zit er alles op wat je nodig hebt. Een aansluiting voor de platenspeler, USB, Bluetooth, kabel, DAB+, cd-speler. en voor goede stereo, uiteraard 2 aansluitingen voor de boxen.

jagrav 13-02-2021

Dit zijn mijn tweede paar luidsprekers van Teufel die ik heb aangeschaft en als ze net zo goed klinken als het eerste paar de Ultima's dan ben ik zeer tevreden, en dat ziet er wel naar uit want ze klinken zeer open en gedetaïlleerd in combinatie met de NAD versterker.
De prijs/kwaliteit verhouding is ongekend en de webshop is zeer betrouwbaar en informatief.
En dan was er ook nog eens een snelle levering.

Anita 06-02-2021

Teufel leren kennen via een (oud-)collega. Kwalitatief hoogwaardige producten die je rechtstreeks bij de fabrikant koopt. Klantenservice is vlot en vriendelijk en geven goed advies (in het Nederlands). Ik heb nu al twee keer besteld bij Teufel en ben erg tevreden met beide producten.
Beide keren erg vlotte levering terwijl de eerste keer net voor Kerst was.
Zodra we weer naar Essen kunnen ga ik ook zeker een keer naar een van de winkels van Teufel.

Jos Nijhuis 30-01-2021

Snelle levering, goed verpakt met duidelijke omschrijving. Zeer goed geluid. De Cinebar Duett 2.1 voldoet prima.

H.v/d A 30-01-2021

Op black friday heb ik 2 ultima 40 mk3 staande speakers gekocht, na enkele ruilingen, is het uiteindelijk helemaal goed gekomen, de service van Teufel is zeer goed!

Wim van der Sanden 25-01-2021

Prima installatie voor de boekenplank. Mooi geluid, compact. Bovedien alles conform afspraak op tijd geleverd.

Gradus 17-01-2021

Eerlijke winkel met betrouwbare uitstraling en kwalitatief goede producten. Onderscheidende winkel door de producten welke niet bij een doorsnee winkel te krijgen zijn.

Josh 11-01-2021

Vlotte levering zonder problemen. Enig nadeel is dat je alleen via PayPal kan betalen. De aangeschafte Real Blue NC koptelefoon klinkt goed, maar ANC (Active Noise Cancelling) werkt niet goed (in vergelijking met mijn oude Bose koptelefoon). Wat fijn is dat je de koptelefoon ook met draad kan gebruiken, zonder dat deze aan hoeft te staan.

Henk 29-12-2020

Ik heb de radio 360 rechtstreeks bij fabrikant in berlijn besteld. Het was een verjaardagskado en de levering via postnl was keurig op tijd. Ik meen in totaal een dag of 4. Radio bevalt de ontvanger van het kado uitstekend. Zoals in de professionele testen aangegeven is het geluid uitstekend en een prachtig apparaatje om te zien. Instellen verloopt probleemloos, uitstekende ontvangst dab+. Geen minpunten te bedenken.

Sjoerd 06-12-2020

Er waren een paar dingen onduidelijk met levering van product, maar wel gewoon keurig opgelost dus toen was het prima

Ton W 30-11-2020

Ik heb gezocht naar compacte draagbare luidspreker, met als doel deze vooral te gebruiken in mijn caravan. Voor Weergave van TV-geluid, maar ook om naar te streamen. Kwam tot de conclusie dat de Teufel One S de meest veelzijdige was van het aanbod, en mij kwalitatief erg goed overkwam. Tevens de compacte vormgeving. Bij het zoeken waar te verkrijgen kwam ik op online bestellen uit.

Michael 24-10-2020

Snelle levering, zelfs sneller dan aangegeven. We werden keurig op de hoogte gehouden van het moment van levering. Luidsprekers keurig verpakt, uitstekende kwaliteit.
Instellen via wifi is simpel, twee luidsprekers in stereo paren is een wat lastiger karwei. Dit staat niet duidelijk in de handleiding.
Via Google toch gelukt. Prachtig geluid: we hebben een ruime kamer maar twee One S luidsprekers vullen de ruimte perfect.

Marco Dehne 17-10-2020

Gekocht een subwoofer goede kwaliteit, snelle levering, gewoon goed en betrouwbaar

Cor 26-09-2020

Echt subliem audiomateriaal voor een bodemprijs, en een service en bezorging waar je U tegen zegt; hier mogen die dure jongens zich eens een voorbeeld aan nemen. Ik heb de beste merken koptelefoons gehad, maar geen enkele was zo goed dan de Teufel Massive die ik nu heb, voor nog geen honderd Euro. Ik ben een kritische luisteraar en wil ook best betalen voor goed materiaal, maar veel betalen voor perfect materiaal hoeft bij Teufel niet. Een echte aanrader!

Jaco 06-09-2020

Snelle levering, geweldige site, vriendelijke klantenservice, prima product !!!

kylie2005 29-08-2020

Leuke shop, hier heb ik al meerdere producten gekocht. Altijd zeer tevreden over levering en staat van de producten.
Genoeg keuze als je goede en betaalbare audio apparatuur wil kopen.