Tuinmeubelshop.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Tuinmeubelshop.nl.

Tuinmeubelshop.nl stelt zich voor

Tuinmeubelshop is de specialist in kwalitatieve tuinsets, loungesets, tuinstoelen, tuintafels, vuurtafels, parasols en overige tuinaccessoires. Met 11 megastores in Nederland zijn wij altijd bij je in de buurt. Doordat wij een zeer veelzijdige collectie tuinmeubelen aanbieden in diverse soorten materialen hebben wij voor elke tuinstijl een passend tuinset. Doordat wij alles op voorraad hebben kunnen wij binnen 3 werkdagen aan huis leveren.

Deze score is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Waardeloos 08-09-2023

Waardeloos! We zijn al maanden bezig om een leuning vervangen te krijgen en het enige wat we horen is 'u wordt teruggebeld '.

RitaT 22-06-2023

Gisteren een revieuw geschreven met een klacht. wil toch laten weten dat achteraf alles toch nog opgelost is

Review 21-6
Heb 2 dure stoelen (558) euro ontvangen en die bleken beide heel erg verkleurd en 1 kapot. Nu wil ik ze retourneren en moet dan 99 euro verzendkosten betalen of ze helemaal naar Tiel brengen(160 km).
Dat ze zulke stoelen überhaupt durven op te sturen en vervolgens 99 euro te vragen.

Mirjam 14-05-2023

Vlak voor sluitingstijd nog naar de winkel gegaan, omdat we zo graag de tuinsets wilden voor het mooie weer eindelijk kwam. Heel aardig geholpen, ondanks de tijd. Ze hebben meteen gekeken wat er op voorraad was, meegedacht met onze wensen voor een groter gezin en door een fantastische snelle service konden wij de afgelopen dagen heerlijk genieten! Bedankt!

Paul 23-03-2023

In mei 2021 hebben wij onze tuinset (tafel met 6 rieten kuipstoeltjes, tezamen met een grote loungeset) bij de Tuinmeubelshop in Utrecht gekocht. Na aflevering hebben wij beschadigingen aan het riet van de kuipstoeltjes (5 van de 6 stoelen) gemeld. Tuinmeubelshop heeft klacht beoordeeld en 5 nieuwe kuipjes besteld bij de leverancier in Indonesie. We moesten wel rekening houden met misschien wel een levertijd van 6 maanden (verwachting maart 2022).

Op 13 mei 2022 voor het eerst via mail navraag naar de status van de vervangende rieten kuipje, omdat we nog steeds niets van de omruiling hadden gehoord. Pas na nog eens 2 ‘reminders’ (op 2 juni en 20 juni) ontving ik eindelijk op 21 juni 2022 een reactie, waarbij men meldde dat mijn vraag was doorgezet naar de leverancier 4SO en dat ik z.s.m. antwoord zou krijgen.
Op 27 oktober nog niets gehoord en weer een uitgebreide mail gestuurd met de mededeling dat mijn geduld begon op te geraken en dat ik uiterlijk 1 december 2022 een reactie verwachtte.

In deze laatste mail ook direct een 2e klacht doorgegeven m.b.t. de stevigheid van de zitkussens van onze lounge-set (die in 08-2021 is geleverd), want na amper 1 zomerseizoen voel je het ijzeren onderstel van de bank al door de kussens heen. Ook na een reminder op 24-11-2022 is het tot vandaag (23 maart 2023) oorverdovend stil gebleven van de zijde van de Tuinmeubelshop.

Hoe vriendelijk het winkelpersoneel in Utrecht ook was op het moment van aankoop, hoe onvriendelijk de service-afdeling omgaat met klanten, die Tuinmeubelshop gewoon aan haar beloften houdt. Dit is m.i. volledige minachting van de klant en na bijna 2 jaar (!) geduld hebben is de maat nu echt vol en klim ik in de pen om mijn ervaringen te delen met de buitenwereld.
Laat bovenstaande een waarschuwing zijn voor iedereen die voor het komende seizoen op zoek is naar tuinmeubels bij de Tuinmeubelshop. Een gewaarschuwd mens telt immers voor twee!

Boer 05-06-2021

Verschrikkelijk service; 19 april loungeset besteld in winkel Cruquius met leverdatum: halverwege mei.
De set is tot op heden niet geleverd. Meerdere malen klantenservice gebeld met telkens andere levertijd en verschillende redenen die niet op elkaar aansluiten. Op avies van kennissen hier besteld, wij bevelen deze winkel NIET aan!