HP DeskJet 2510 2540

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de HP DeskJet 2510 2540 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,6

w 30-05-2016

makkelijkfunctioneel apparaat

de hp 2540 is een eenvoudig goedkoop kwaliteit apparaat
is gemakkelijk te installeren en drukt prima resultaten af

Y uit friesland 25-05-2016

Mooi designstuk voor thuis verder niks

Geschreven voor: HP DeskJet 2510 2540

leuk ding om te zien, kopiëren gaat goed, printen vanaf mac of windows een ramp je mag de printer elke keer opnieuw installeren (toevoegen, en dan hopen dat hij niet in gebruik is op zijn manier) zou nooit meer een hp halen door deze ervaring, is al meerdere keren iemand met ict achtergrond bij geweest.

Y uit friesland 25-05-2016

op usb kabel werkt de 2540 wel goed maar de draadloze functie is echt slecht

Wimkkk 06-01-2015
Geschreven voor: HP DeskJet 2510 2540

Prima printer maar nu naar vervanging van de cartridges is de uitlijning van de printkoppen niet goed meer. Daarvoor is HP solutions centre mee geinstalleerd. Die geeft echter een zwart scherm, een veel voorkomend iets als je er op zoekt. Hp geeft als oplossing Adobe Flashplayer updaten deinstalleren en herinstalleren en als dit niet lukt eveneens de printersoftware. Geen success. Nu tweemaal adobe en hp software gedeinstalleerd en geherinstalleerd (wat duurt het installeren van HP sw toch lang!) maar niks. Hoe is het mogelijk dat een HP tool afhankelijk is van software van anderen! Zonde van de cartridge en printer maar ik zie uit naar een andere, geen HP printer.

Ricardo 1961 08-01-2015

Beste Wim,
Sta versteld wat je hier zegt.
Heb hierin totaal geen moeite gehad.
Open de zwarte klep, printerhouder komt vanzelf naar het midden, vervang de cartridge,wat wel enig robuust gaat, en als je klik hoor dan zit die goed.Vervolgens gaat die in de testfase, print alle kleuren, en gaat dan in de uitlijn mode. nou dat kan nogal eens wat duren. ik sla dat over, door hem uit te schaken, en weer aan te zetten. Verder moet je je niet aan de bij geleverde cd houden, want als het goed is krijg je een upgrade.
Succes ermee.

Ricardo 1961 19-07-2014
Geschreven voor: HP DeskJet 2510 2540

Voor een printer in die prijsklasse, doet die het erg goed.
Installatie cd erin, en alles ging eigenlijk vanzelf.
Stond versteld van zijn print kwaliteit.
Prijs voor inkt cartridge valt ook reuze mee, zwart en gekleurd voor +/- 25 euro.In vergelijking met Dell printer die ik hiervoor had althans.Print best wel snel, geluid valt reuzen mee.Enige nadeel is,zit geen cartreader in om bv foto`s te kunnen printen.Maar voor 5 tienen heb je iets leuks in huis.

Dinkys 25-02-2014
Geschreven voor: HP DeskJet 2510 2540

Gekocht tijdens de BTW actie voor €41.

Het installeren wijst zich vanzelf met de bijgeleverd cd-rom (verise 32.0).
Na het installeren kon ik niet printen.

Volgens de HP Scan Doctor is er iets verkeert gegaan tijdens de installatie.
Ik heb vervolgens de installatie ongedaan gemaakt en versie 32.1 van de website geinstalleerd.
Daarna kon ik wel gewoon printen. Blijkbaar werkt versie 32.0 niet met Windows 8.

De printkwaliteit vind ik zeer goed en snel. Tijdens het printen is de printer stiller dan mijn vorige HP4580.
De scankwaliteit is ook zeer goed en redelijk snel. Tijdens het scannen produceerd de printer relatief weinig geluid.

In de Google Play Store heb ik de HP ePrint app gedwonload.
Met app kan ik printen vanaf mijn telefoon.
Helaas is het niet mogelijk om via de app te scannen, maar misschien kan dat in de toekomst.

De prijs/kwaliteit vind ik tot dusver perfect.

De HP2540 is zeer geschikt voor mensen die draadloos willen printen en scannen.