Epson Expression Home XP-312

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Epson Expression Home XP-312 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,7

hallotto 17-02-2015
Geschreven voor: Epson Expression Home XP-312

Ik ga hem niet weggeven maar ik gooi hem weg van woede. Accepteert inderdaad geen andere cartridges, eigen merk loeiduur en zo op. Voelt als afpersing. Aan de gekochte cartridges heb ik dus ook niets. De consumentenbond vond hem destijds heel niet gek. Hij is ook niet gek, Epson is gemeen!

HaraldV 09-10-2014

Prima printer!

Bovenstaande reviews en de nadelen daarvan kan ik niet beamen, maar er zijn wel gewoon non-brand inktcardridges te koop.
Daarnaast zijn de kleuren ook nog eens los te bestellen.
En of origineel nou veel duurder is dan andere merken kan ik ook niet zeggen.

Het installeren is zo gepiept, het enige nadeel is dat er standaard geen usb kabel bij zit, maar voor mij geen probleem omdat ik hem toch via wifi heb.

Het enige probleem wat ik ben tegen gekomen, is dat hij standaard na 4 uur uit gaat waarna je hem dus weer aan moet zetten om te kunnen printen.
Deze instelling is dus wel uit te zetten en vervolgens kun je hem wel na bv 5 min in slaapstand zetten.

Duurzaamheid kan ik nog niet veel over zeggen maar hij voelt degelijk aan.

nico151 04-07-2014
Geschreven voor: Epson Expression Home XP-312

Ik heb hem weggegeven. De cartridges zijn duur, ze zijn niet na te vullen, non-brands accepteert de printer niet en de cartridges zijn heel snel op. Is dus zeker geen goede deal!

jaap walstra 22-01-2014
Geschreven voor: Epson Expression Home XP-312

De printer werkt niet goed met fotobewerkings programma,s van Olympus viewer 3.Als je hem via dit programma instelt op gewoon papier en tekst met afbeelding gaat hij printen maar stel je het in met glossy fotopapier en beste afbeelding dan weigerde de printer en geeft een foutmelding.Ik heb een Epson SX 400 en die werkt wel met die programma,s.Dus een nieuwe erbij gekocht om dat daar een draadloze vebinding opzit en die weigerde.Epson om raad gevraagd maar krijg als antwoord software van derden wordt niet gecontroleerd op werking.Dus de printer weer terug gebracht naar de winkel.

jaap walstra 12-05-2014

Ik heb de 312 terug gebracht en een andere printer gekocht en wel de Epson 315 en de werkt perfekt