Epson Stylus DX7450

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Epson Stylus DX7450 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,5

afrand 25-12-2009
Geschreven voor: Epson Stylus DX7450

Heb ruim 1 jaar een epson dx7450 print niet zoveel, maar mijn print kop is ook uitgedroogd, heb geen zin om reinigings cartridge te kopen met het risico dat het niet help ben ik hoop geld kwijt en doet ie het nog niet, koop nu maar weer een HP met printkop op de cartridge

faber 16-02-2009
Geschreven voor: Epson Stylus DX7450

Na 1 jaar gestuntel met deze printer gaat hij nu de deur uit... Cartridges zijn zeer snel leeg, het lijkt wel of de inkt vanzelf op gaat! Als je de printer een paar weken niet gebruikt, moet de steeds de printerkoppen reinigen, omdat hij dan weigert te printen. Dit kost elke keer weer inkt. Bij een gemiddeld gebruikt van ong. 3 kopietjes per week zijn de cartridges na 1 1/2 maand leeg. De cartridges die er vanaf de fabriek inzaten, zaten trouwens niet in de goede volgorde in de printer, waardoor er heel vreemde kleuren werden geprint.

rbrand 19-10-2008
Geschreven voor: Epson Stylus DX7450

wat een joke, deze printer. Ik heb circa tien pagina's geprint en de bijgeleverde cartridge is nu al leeg. Daarbij vreet deze printer letterlijk papier en heb ik al een aantal keer een jam gehad. €70,00 weggegooid.

M. de Wit 17-07-2008
Geschreven voor: Epson Stylus DX7450

De negatieve reviews weerhielden me toch een beetje van een snelle aankoop. Toch had deze multifunction de beste specs. Uiteindelijk toch aangeschaft. Mede door de goede scanmogelijkheden.
Levering is compleet alleen jammer dat de USB printerkabel niet is bijgesloten. De afdrukkwaliteit is meer dan goed. Met meer pixels dan zijn concurenten in dezelfde prijsklassen. En dat is goed terug te zien op afgedrukte foto's.

De printer maakt iets meer geluid dan mijn vorige printer van Canon.

Het verbruik valt me niet tegen. De cartridges zijn inderdaad klein en kosten rond de 9 euro. Maar zijn niet onvoordeliger in gebruik dan mijn Canon. De cartridges bevatten een chip die bijvullen onmogelijk maakt. Deze zijn echter de resetten met een cartridge resetter. Niet aan te raden voor de kleurechtheid van foto's, maar wel handig voor bijvoorbeeld zwart.

Het scannen gaat met de meegeleverde software makkelijk en is in pixelgrootte eenvoudig in te stellen. Mijn oude scanner kan weg. Deze overtreft hem makkelijk. Wat een kwaliteit.

Al met al een aanrader.

longo58 20-06-2008
Geschreven voor: Epson Stylus DX7450

over die herrie gesproken, door wat bij de opties te kijken,vond ik de knop stille modus.
schakel die eens in,en eigenlijk ben je van der herrie af.
wel vreemd dat die optie erbij staat,maar ja das een ander verhaal!

Jeroen Vermeer 18-06-2008
Geschreven voor: Epson Stylus DX7450

Na twee weken, bij matig gebruik, zwarte cartridge al op en andere kleuren halverwege. Cartridges zijn uitzonderlijk klein, kleiner zijn ze echt niet op de markt!! Als een van de vier op is is printen niet meer mogelijk, dus iets in kleur afdrukken kon ook niet meer. Navullen van cartridges is onmogelijk, ander merk erin doen ook. Nieuwe zwart gekocht (meer dan 8 euro). Na hoop gedonder printer weer aan de praat gekregen (want eigenlijk kan je alleen verwisselen als je nieuwe er METEEN indoet, dit staat ook uitdrukkelijk in gebruiksaanwijzing.)
Nu, nog geen twee weken later is blauw op en andere kleuren zo goed als. Zwart is inmiddels alweer halverwege. Maar omdat blauw op is is wederom alle gebruik van de printer wederom onmogelijk....,
Ik ga niet nogmaals 4 nieuwe cartridges halen, elke maand meer dan 30 euro uitgeven om deze printer te laten functioneren en de winst van de firma Epson op te laten lopen hou ik voor gezien. Ik gooi dit ding weg en ga een normale printer kopen. Hiervoor hadden we een Canon, die bij hetzelfde gebruik ongeveer 3 keer per jaar nieuwe cartridges nodig had (en die waren dan WEL na te vullen, dus in verhouding per stuk ook nog eens veel goedkoper)
Hoewel deze printer in aanschaf dus aantrekkelijk geprijsd is, is hij in gebruik niet te betalen!!

A Brekelmans 14-06-2008
Geschreven voor: Epson Stylus DX7450

Ik moest een nieuwe printer kopen en en omdat ik nog niks negatiefs kon vinden heb ik voor de dx7450 gekozen en ik heb hem een maand in bezit en loop met de gedachte om hem weer weg te doen en een andere te kopen