HP C4400 Photosmart C4480 All-in-One Printer

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de HP C4400 Photosmart C4480 All-in-One Printer op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,8

cendol 01-12-2008

Mijn oude printer (10 jr+) omgeruild voor deze HP photosmart. Ik was wat bang gemaakt door wat slechtere reviews van de goedkoopste versies. Deze HP werkt echter goed. Installatie zonder problemen (in windows xp). De printkwaliteit is voor mij ook goed genoeg. Alleen valt het scannen mij een beetje tegen. Vooral met wat hogere resoluties duurt het vrij lang (soms loopt hij ook vast) en de kleuren komen niet altijd waarheidsgetrouw over. Natuurlijk kun je dan wel weer gaan photoshoppen, maar dat lijkt me niet de bedoeling. Terwijl mijn vader daar met de voorloper van de Photosmart (en oudere computer) geen problemen mee heeft. Maar ja, voor huis, tuin en keukengebruik is deze printer/scanner/copier volgens mij een goede koop.