Canon Pixma MP140

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 8 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Canon Pixma MP140 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,7

Jan1567 06-08-2009
Geschreven voor: Canon Pixma MP140

Niet kopen. Dit is een toner drama printer. Gekocht voor €50 maar inmiddels €100 uitgegeven aan cartridges. Alternatieven als refurbished Bruna cartridges gaat hij slecht mee om. Ziet tonerlevels niet. Blijft foutmeldingen geven en wanneer een kleur op is kun je niet eens zwart (alleen tekst) meer printen. Het lijkt wel alsof Canon er iets heeft ingebouwd dat zodra je een ander (goedkoper) merk toner er in stopt het ding allerlei kuren gaat vertonen. Tja en toner is tegenwoordig veel meer waard (gemaakt) dan goud. Hij gaat vandaag nog de vuilnisbak in! Goedkoop blijkt maar weer eens duurkoop te zijn!

gerdakensen123 22-03-2009
Geschreven voor: Canon Pixma MP140

canon is prima qua prijs kwaliteit verhouding. de multi printer scanner copieer is niet duur en toch goed. hij is niet super snel dus ik geef m een 9. maar hij doet wat hij moet doen. canon is veel beter dan hp die ik hiervoor had. hp niet kopen. canon wel kopen. wel aanrader. let vooral bij het kopen op de cartridges. die zijn nogal verschillend geprijsd per merk!!

i h 26-02-2009
Geschreven voor: Canon Pixma MP140

Ik dacht dat Canon stond voor kwaliteit, maar dat heeft dit product in een keer tenniet gedaan.

Hij is HEEL langzaam, en nog nooit heb ik een printer meegemaakt waarbij de cartridges zo snel op zijn, en de knoppen op het apparaat zijn totaal onbegrijpbaar. Het heeft gewoon geen logica. De programmas waarmee je de instellingen van de printer doet op de computer zijn chaotisch, hopeloos ouderwets en onduidelijk. Ook de printkwaliteit is matig...

Ik wil dan ook iedereen waarschuwen voor dit product. Hij is erg goedkoop, en dat blijkt ook uit zijn prestaties. Enigste pluspunten waren de makkelijke installatie en het uiterlijk... maarja je moet hem ook nog gebruiken. En dat is zeer zeer slecht.

van Minnen 14-02-2009
Geschreven voor: Canon Pixma MP140

Dit is echt een topprinter, ondanks de lage prijs. Lang Canon printers gebruikt, daarna een tijdje overgestapt op HP, nu weer terug naar Canon. Een verademing. Geen papierstoringen meer! De scanners van bijna alle instap all-in-one's zijn slecht. Dit is echter een uitzondering: PERFECTE SCANNER. Je begrijpt haast niet hoe Canon dat voor die prijs allemaal kan doen. Als je hem nog te pakken kunt krijgen, niet aarzelen of verder zoeken, Kopen!

Patu 31-08-2008
Geschreven voor: Canon Pixma MP140

Voor weinig geld een eenvoudige goede printer. Binnen 10 minuten geïnstalleerd zonder onzinnige programma's. Bij de installatie worden maar vier programma's geïnstalleerd (ter vergelijking: bij sommige HP printers worden 34 programma's geïnstalleerd!) Hij doet wat hij doen moet: printen en scannen. Het papier wordt aan de achterzijde geladen, wat ruimte scheelt. Minpuntje: de vormgeving, hij is ook vrij groot .

M.Obbens 24-08-2008
Geschreven voor: Canon Pixma MP140

Zeer goede prijs-kwaliteitverhouding voor de huis, tuin en keukengebruik. Als ie 2 jaar meegaat is het prima. Eenvoudig en makkelijk zonder toeters en bellen die ik toch niet gebruik. Ben erg tevreden, print vrij snel ndat je de opdracht hebt gegeven. Kopieren gaat makkelijk.

toontje1 27-07-2008
Geschreven voor: Canon Pixma MP140

Canon serie pixma staat bekend om zijn goede afdrukken dus ook deze instapper is zijn geld dik waard

voor het geld ong 50 eu een prima printer en scanner
Hij maakt inderdaad wat lawaai maar thats al.

Nadeel de catridges ; die zijn duur maar welke niet, ik denk als ze op zijn ik gewoon een nieuw printer weer koop, ben je bijna net zoveel kwijt.

Lars Gorter 09-04-2008
Geschreven voor: Canon Pixma MP140

De Canon Pixma MP140 is een mooie printer.
Bij afdrukken wat lawaaiig maar dat went. verder heeeel stil. De software is zeer gemakkelijk te begrijpen en instaleren is een eitje ;).ik heb hem gekocht en de medewerker deed er een gratis usb-kabel bij.

Deze printer is zeer geschikt voor mensen die nog maar weinig ervaring met Multifunction printers