HP Photosmart C309a

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de HP Photosmart C309a op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,2

GeAV 23-02-2011
Geschreven voor: HP Photosmart C309a

Lijkt me toch hetzelfde als een C309. Aangeschaft omdat de oude fax de geest had gegeven. En leek (zakelijk) handig om te scannen, netwerk aansluiting etc. In de praktijk lijk het apparaat helaas cartridges te verslinden! In 1e instantie goede ondersteuning van HP, mailtje gestuurd met print rapport en bleek in de printkop te zitten, nieuwe print kop gehad met nieuwe cartridges binnen een paar dagen. Maar helaas het lijkt wel of de inkt gewoon verdampt! Al XXL cassettes geprobeerd. We gebruiken hem alleen maar om faxen te ontvangen, dus dit gaat echt nergens over! Dus geen aanrader, maar weer een oude pc als fax ingezet, wordt het nog digital opgeslagen ook en geen papier verspilt.
Al met al de laatst HP geweest!

HHHH1111 12-01-2011
Geschreven voor: HP Photosmart C309a

Als vervolg op mijn verhaal van april vorig jaar het volgende. Ben nog steeds tevreden over deze Photosmart en deze doet wat hij doen moet. Af en toe hapert de software wel eens (via netwerk)en dan is dit met afsluiten software en opstarten te verhelpen, het is net WIndows!
Ben afgelopen december overgegaan naar een huismerk inkt want goedkoop zijn de catridges nog steeds niet. Gelukkig alleen zwart vervangen (tekst) en ben van een koude kermis thuis gekomen. Mijn advies is om dit niet te doen. Chip plakken gaat perfect maar er komt alleen een goede afdruk als nadat er printer onderhoud wordt uitgevoerd en dit herhaaldelijk. Staat deze een soms een halve dag stil dan bestaat de kans dat er niets op papier komt of een halve pagina, weer printer onderhoud om iets op papier te krijgen. Heb diverse dingen geprobeerd werd ook door de leveranciers van het huismerk geadviseerd maar dit mocht niet helpen. Na nieuwe levering originele HP patronen werd er meteen weer normaal geprint vanaf de 1e vel to nu toe 5 dagen na ontvangst.
Deze leverancier welke tot de meest bekende behoort en de hoort tot de beste web winkel heeft een uitstekende service en de huismerk patronen zijn retour genomen waarna het verschil is betaald zonder verdere kosten. Heb wel uitvoering contact gehouden en het bewijs overlegt dat het niet goed werkt.
Verschil XL cartridges is ongeveer 25 euro met huismerk.

wobbegong 14-02-2010
Geschreven voor: HP Photosmart C309a

Op de mac gebruik ik nu de printer een tweetal weken. Ik heb deze printer aangeschaft voor zijn veelzijdigheid. Het gebruikers gemak vind ik via de toetsen op de printer ok, maar met de meegestuurde software is het hommeles. Je krijgt een paar programma's mee geleverd en je komt niet te weten met welk programmaatje je het beste bv cd labels kunt printen. Kies je voor CD labels dan moet je nog uitvinden hoe de overige selecties gezet moeten worden om een juiste uitlijning te krijgen en je kunt de instellingen niet als voorkeur opslaan. Je moet heel goed uitdokteren welke instellingen je moet invoeren voordat je kunt printen en elke keer wordt er weer gereset naar oude (lage kwaliteit) instellingen en papier grootte. Na twee weken printen waarbij ik in totaal ongeveer 10-15 A4 tjes heb geprint op foto kwaliteit blijkt één van de kleuren cardridges al op te zijn. Dat is wel heel erg duur en heel snel op.

Frank109 12-01-2010
Geschreven voor: HP Photosmart C309a

Ik heb reeds een langere tijd deze C309a multifunctional(MF). De printer is redelijk, de scanner is goed echter, de sheetfeeder is rubbish, met een pakje van 10 vel om te scanner slaat ie er makkelijk 3 over (dubbel doorgevoerd).
Het printen van foto's: afdruk is redelijk tot goed echter als je 10 foto velletjes in het laatje legt print ie twee foto's en daarna kan ie de volgende niet meer pakken. Dit komt omdat er geen stop achter de foto's zit.
Ik had deze MF speciaal gekocht omdat deze middels LAN te besturen is. De software van HP die is meegelevert en de combinatie met Windows 7 is ronduit beroerd te noemen. Ook als je OCR software gebruikt krijg je problemen met de HP software.

Advies: NIET KOPEN, troep, rommel.

KungFuLouis 28-12-2009
Geschreven voor: HP Photosmart C309a

Nog maar een week in mijn bezit maar eerste indruk:EEN TOPPERTJE.Dacht eerst dat ze de verkeerde gestuurd hadden maar C309 blijkt dezelfde printer te zijn.
Heb alle mogelijkheden nog niet geprobeerd maar de testfoto zag er gelikt uit.Zal over een tijdje mijn bevindingen nog een keer vermelden.
Oh ja, 1 minpuntje, er zit geen transparanten adapter bij, dit zou volgens de specificatie's wel zo zijn.