HP Photosmart C4180

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 12 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de HP Photosmart C4180 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,9

Elona 17-07-2008
Geschreven voor: HP Photosmart C4180

Fijn apparaat, je kunt ook snel een foto uitprinten met bijv. een tekst erop. Alles is na gebruik te sluiten, dus geen stof!
Alleen is bij mij de voedingsmodule kapot gegaan. En het garantiejaar is helaas een paar maanden om...
Aan een nieuwe is lastig aan te komen, ook prijzig, dus genoodzaakt om een andere printer te kopen, zonde van de printer zelf.

Giny 18-06-2008
Geschreven voor: HP Photosmart C4180

Goede printer voor een relatief lage prijs.
Afdrukkwaliteit en scanmogelijkheden oké.
Echter het gebruiksgemak om een gescande afbeelding in een map te plaatsen is een omslachtige operatie, met name als je verschillende scans in verschillenden mappen wilt plaatsen. Aangezien dit voor mij een belangrijke taak is voor een printer, ben ik hierdoor niet erg tevreden.
Soms ook inderdaad geeft hij papierstoring aan of een vastgelopen cartridge, terwijl er niets aan de hand is.
Verder nooit problemen gehad.

Frans Delft 28-01-2008
Geschreven voor: HP Photosmart C4180

Kopieert en scant goed, Foto´s afdrukken geen probleem. Cardreader leuk maar gebruik ik niet. Probleem gehad met elektra-kabel maar zonder problemen omgeruild. Fotopapier van HP is erg duur waardoor goedkoper is in de winkel laten afdrukken. Printsnelheid prima. Duidelijke handleiding beschikbaar. Nadeel is de grote omvang van het apparaat. Tot nu toe een prima all-in-one voor een schappelijke prijs.

W.T. de Vries 23-01-2008
Geschreven voor: HP Photosmart C4180

Ongeveer een jaar in bezit, kopieert goed, scant goed, foto´s afdrukken geen probleem, lcd scherm en cardreader leuk maar gebruik ik weinig. Dus tot nu toe een prima all in one voor een schappelijke prijs.

Arie10 20-10-2007
Geschreven voor: HP Photosmart C4180

Was eerst erg te spreken over dit apparaat. De foto's waren mooi en het maken van kopieën ging prima. Maar vooral dat laatste lukt niet meer goed: het maken van zwart-wit kopieën mislukt keer op keer. Ik krijg dan alleen maar zwarte kopieën. Wanneer ik een kleurenkopie wil maken, wordt de afbeelding roze. Ik vrees dat de scanner niet goed werkt (of eigenlijk gewoon kapot is). Wie weet raad?

Lydiaal 11-09-2007
Geschreven voor: HP Photosmart C4180

De eerste maanden was ik zeer tevreden over dit apparaat. Maar toen de eerste cartridge leeg was begonnen de problemen. Ineens kreeg ik een papierstoring terwijl er geen papier in de machine zat. Niks meer met de printer te beginnen! HP gebeld, printer omgewisseld.. Nieuwe printer aansluiten! Helaas heeft deze het geen seconde gedaan, kreeg direct dezelfde melding van een papierstoring. Er had nog geen velletje in de printer gelegen, maar wel een papierstoring.. geeft je te denken, toch?? Ik wil een andere printer! heb altijd HP gehad, was altijd erg op HP gebrand.. maar weet het nu niet hoor.. ander serienummer maar proberen..

NSAB 29-07-2007
Geschreven voor: HP Photosmart C4180

Ik kocht mijn HP Photosmart C4180 all-in-one ongeveer een jaar geleden. Aanvankelijk was ik erg tevreden: gemakkelijk te installeren, redelijk goede afdrukkwaliteit, snelle en relatief stille printer.
Ongeveer 3 maand geleden begon de printer opeens “paper-Jam” signalen te geven terwijl er helemaal geen paper-jam was. Na contact met de technische dienst en het enkele malen resetten/rebooten van de printer verdween de paper-jam melding en kon er weer geprint worden.
Dit was echter slechts het begin van alle miserie: sindsdien is er met de printer eigenlijk niets meer aan te vangen. Af en toe print hij nog normaal (ongeveer 1 keer op de 10) maar alle ander keren krijg ik een hele waaier aan problemen die het printen van een simpel document een zeer stresserende aangelegenheid maken: meldingen dat de wagen vastgelopen is, meldingen dat er geen papier in de printer zit terwijl dit wel zo is, documenten die over 5 verschillende pagina's worden afgeprint omdat de papierinvoer helemaal niet meer naar behoren werkt, pagina's die slecht worden uitgeleind (te hoog, te laag of teveel naar links of rechts geprint zodat een deel van de tekst wegvalt), papier dat scheef in de printer wordt getrokken waardoor het verkreukeld en scheef geprint eruit komt.
Ik ben in ieder geval zeer ontevreden en sta op het punt deze all-in-one op de vuilnisbelt te gaan kieperen en nooit meer een HP-apparaat aan te schaffen.

belchinees 17-07-2007
Geschreven voor: HP Photosmart C4180

Het stoorde mij dat je na de aankoop van deze printer apart nog eens een extra draadje moet kopen. Verder ook het feit dat het installeren (in mijn ogen) lang duurde, en dat hij bij het opstarten en dergelijke tamelijk veel lawaai maakt. Bij het printen zelf is hij zeer stil.

Voor de rest lijkt me dit een prima toestel, hoewel dit slechts mijn 2e printer is.

erik Kramer 13-01-2007
Geschreven voor: HP Photosmart C4180

Gisteren deze nieuwe printer van Hp gekocht.
Voordeel van deze printer is dat je alles kunt gebruiken zoner deze eerst aan
de computer aan te sluiten.
Goede kwaliteit van foto printen.
Maakt zeer weinig geluid bij het printen.
Alles is makkelijk af te lezen via het lcd schermpje.
Al met al een goede all in one printer voor een redelijke prijs.
Tot slot zijn de cartridges ook nog goed betaalbaar.

Ron69 05-12-2006
Geschreven voor: HP Photosmart C4180

Na jarenlang een all-in-one van HP gebruikt te hebben moet ik zeggen dat deze
C4180 een grote sprong voorwaarts is. Hij is compact, heeft een handig
kantelbaar en dus op afstand goed leesbaar schermpje en installeert zeer
eenvoudig met XP.

Hij print stil, snel en met een prime kwaliteit, zelfs foto's met nomale inkt.
Ik heb juist deze printer gekocht omdat ie foto's prima afdrukt en toch maar 2
inktcartridges (kleur en zwart-wit) heeft. Ik kan me niet voorstellen dat er
veel mensen zitten te wachten op 6 verschillende patronen waarbij de kans op
een lege veel groter is.

Al met al prima prijs-kwaliteitverhouding en ik weet zeker dat ik hier nog
jaren gemak van zal hebben.

Harm 1960 02-10-2006
Geschreven voor: HP Photosmart C4180

Fijne printer, toch weer een HP na een Canon te hebben gehad welke na een
tijdje niet gebruikt te hebben niet mooi meer printte; Ook na
reinigingscartridge te hebben gebruikt etc. geen goede afdrukken meer. HP heeft
als groot voordeel dat de printkop gelijk vervangen wordt na plaatsen nieuwe
cartridges, afdrukken blijven zo top van kwaliteit.
De HP is lekker snel, maakt weinig kabaal en heeft een handig schermpje , zodat
je met afdrukken van foto's ook zonder pc kan werken. Erg gemakkelijk en je
wilt niet meer zonder als je dit eenmaal hebt. Ook bewerken van foto's tot
pasfoto formaat etc. is mogelijk. Ook de inkt cartridges zijn van deze all in
one nog redelijk betaalbaar. Belangrijk!!!
Al met al zeer tevreden over deze zeer betaalbare topper van HP.

Jelle0805 10-09-2006

Na het stuk gaan van mijn oude printer(canons600) heb ik voor deze alles in 1
combinatie gekozen.
Installatie op windows xp ging zonder problemen, en na afloop krijg je een
handige virtuele rondleiding door de software.
De eerste afdrukken die ik heb gemaakt zijn zeer goed en scherp, ook op
afdrukken met normaalstand.
Op glossypapier is bij foto afdruk de inkt ook snel droog, dit in
tegenstelling met mijn vorige canon printer.
Kopieeren via de scanner gaat goed en snel, en dankzij het lcd scherm en
bediening op de printer heb je geen computer nodig.De menu's (nederlands) zijn
makkelijk en snel te doorlopen.Eerste indruk over deze printer zijn goed, wel
jammer dat hp gebruik maakt van losse net-adapters met een veel te klein snoer
voor het stopcontact.Printer cartridge (met printkop) kosten rond de 20 euro,
en dus nog betaalbaar.