Epson Stylus SX130

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Epson Stylus SX130 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

jm20101 06-11-2013
Geschreven voor: Epson Stylus SX130

Deze printer heeft bij ons nooit gewerkt. De cartridges werden steeds niet herkend, zelfs de originele niet! De printer is terug gestuurd naar de fabrikant, maar het vervangende model had weer precies hetzelfde probleem. De printer is daarom zeker niet gebruiksvriendelijk en niet betrouwbaar. Ik raad het af om deze printer te kopen.

PrinterEPSONSX130 21-01-2013
Geschreven voor: Epson Stylus SX130

Het resultaat is goed. Maar het papier in de printer zit meer dan de helft van de tijd niet goed of loopt vast.

jubeus 16-05-2012
Geschreven voor: Epson Stylus SX130

Een mooi compact apparaat waarmee je afdrukken van goede kwaliteit maakt. Ik heb er al zelfs foto's mee afgedrukt en ben tevreden over het resultaat.

Ernie Wong 01-04-2012
Geschreven voor: Epson Stylus SX130

De gebruiksaanwijzing is een beetje summier. Ik heb heel lang moeten puzzelen voordat ik doorhad hoe het papier erin moest. In de gebruiksaanwijzing staat bijv. met een tekeningetje afgebeeld dat de papiergeleider die in het midden staat, helemaal naar links moet worden geschoven. Dat lukt echter alleen als het eerst tussen duim en wijsvinger wordt samengeknepen en vervolgens naar links wordt verplaatst. Als je dit eenmaal doorhebt, dan is het plaatsen van het papier een fluitje van een cent. Ook het plaasten van de inktcatridges gaat met enig zoekwerk gepaard. Daarna werkt het apparaat probleemloos. Jammer dat het dubbelzijdig printen niet automatisch gebeurt. Maar ja, je kunt ook niet alles hebben voor die prijs.

Gijs46 04-01-2012
Geschreven voor: Epson Stylus SX130

Een goedkope printer/scanner met goede print kwaliteit.
Met een druk op de knop heb je al een kopie.
Tekst en afbeeldingen worden zowel in zw./wit als in kleur perfect afgedrukt.
Foto's zijn bovenverwachting, veel beter dan mijn vorige en duurdere HP printer.
Er zijn ook verschillende print instellingen mogelijk.

Maar ja, zoals de meeste printers zijn ze nogal dorstig.
Gelukkig bestaan er ook goedkopere alternatieve cartridges die, wat kwaliteit betreft, niet of nauwelijks onderdoen voor de originele, wat dus het printen toch weer goedkoper maakt.
Voor een gemiddelde gebruiker is dit een aanrader.