HP ENVY 110 CQ809B

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de HP ENVY 110 CQ809B op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Remco0747 08-01-2013
Geschreven voor: HP ENVY 110 CQ809B

De review hieronder, remco747 is ook van mij. Echter na een jaar begint de printer kuren te vertonen. Tijdens het printen zien de letters aan de randen er uit alsof het papier vochtig is. Dit is echter niet zo. Heb al een ander merk papier geprobeerd, geen resultaat. Ik gebruik altijd originele cartridges. (namaak werken trouwens niet zoals die van AH). Duurzaamheid is dus ook minder want ik verwacht toch niet heel lang te doen met dit apparaat.

remco747 30-04-2012
Geschreven voor: HP ENVY 110 CQ809B

Mooie printer. Touchscreen werkt niet lekker. Zodra je je vinger op de touchscreenzet om te scrollen, denkt ie meteen dat je dat pictogram aantikt. Moet je weer op vorige drukken etc...
Foto's printen gaat ook niet perfect, omdat de 10x15 fotovelletjes alleen door de geleider in het midden worden gehouden in breedterichting, niet in de lengte. Je moet de foto's namelijk ongeveer een cm van de rand afleggen. Dat is een beetje raar. Print je niet veel, dan is dit een aanrader. Printsnelheid is namelijk langzaam, evenals het scannen.

bluppy 07-04-2012
Geschreven voor: HP ENVY 110 CQ809B

ik kan niet anders zeggen wat een fantastische printer doen wat ie doen moet lekker compact goed stil en heel makkelijk te installeren dit is een multifunction van de toekomst aanraakscherm werkt makkelijk fotoprinten duurt wat langer dan bij de canon mg5250 documenten uitprinten gaat redelijk snel ,afdrukken vanaf ipad of iphone gaat heel makkelijk

Aerocopter 05-03-2012
Geschreven voor: HP ENVY 110 CQ809B

Heb deze super compacte printer aangeschaft om zijn super strakke design en dito gebruikersgemak.
Aansluiten verliep vlekkeloos, afdrukken via pc, iphone etc. is eitje.
Super aanrader

lange160 14-12-2011
Geschreven voor: HP ENVY 110 CQ809B

Sinds vandaag de printer in mijn bezit. Via Block aangeschaft (goedkoopste). Service van Block is zeer goed en snel. Zeer tevreden. Over de printer: Wat een mooie degelijke printer is dit zeg. Aansluiten via de meegeleverde software was een appeltje eitje. Binnen 2 minuten was de printer (zonder USB kabel) draadloos verbonden met mijn laptop. Daarna de iPhone en iPad gekoppeld. Airprint is standaard bij iOS4.2 of hoger, dus dat ik makkelijk. Voor dat ik dit door had, had ik al de HP app ePrint geinstalleerd, maar het bleek dus dat ik daarmee geen emails kan printen. Dus printer aan en uit gezet en toen zag de iPhone en de iPad de HP Envy 110 ineens wel. Verder vind ik het erg leuk dat je allerlei apps in het lcd schermpje van de printer kunt gebruiken. Bijv. foto's printen via Facebook, Picasaweb, Disney, noem maar op. Heel erg leuk en vooral erg makkelijk. Een foto printen in hoge resolutie duurt even, maar ja het is een inktjet printer dus dat vind ik normaal. Mijn conclusie naar een paar uurtjes spelen is: Zeer fijne printer die vooral gericht is op gebruikers gemak. Gewoon kopen!