De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Zoom LiveTrak L-8 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

HansL 30-09-2020

Erg blij met de Zoom Live-trak L-8

Geschreven voor: Zoom LiveTrak L-8

Zoals ik gewend ben weer een zeer snelle levering op de volgende dag. Gebruik de Zoom Livetrak L-8 als mengpaneel via de iMac. Prachtige opnames via Garageband en eindelijk nu zonder ruis en gespetter. Geen problemen bij de ong 16 verschillende keuzekanalen bij opname/weergave via Garageband.
Werkt ook prima met wat oudere OSX software, zoals de bij mij geïnstalleerde Yosmite die de driver uit 2020, voor de Livetrak L-8, ook ziet. Tevens Cubase El 10.5 aangeschaft: helaas niet compatible met dezelfde OSX; moet deze nog later updaten naar Sierra.
De L-8 ziet er gelikt uit en na het lezen van de uitgeprinte Engelse manual(130 blz!) goed te bedienen. Moet nog met SD card opnames gaan uitproberen. Ben er blij mee! Heel goed BaxMusic!

Pluspunten

• Goede opnames, zonder ruis
  • Prachtig gelikt uiterlijk
  • Compact en licht gewicht
  • Portable te gebruiken
  • Maakt solide indruk

Minpunten

• Te veel keuze instellingen, toch wat complex
  • Alleen Engelstalige manual
  • Prijzig