Pioneer MVH-150UI

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Pioneer MVH-150UI op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Consument1962 02-06-2013
Geschreven voor: Pioneer MVH-150UI

Je ziet dat er zelfs in autoradio's nog steeds ontwikkeling zit. Ik heb mijn oude Sony radio vervangen door deze Pioneer vanwege de USB aansluiting. CD's draai ik toch nooit meer in de auto. Wat een verschil, met name wat betreft geluid! Ik had gedacht een aparte subwoofer bij te moeten kopen, maar dat is helemaal niet nodig. Het geluid is op vele manieren in te stellen en blijft ook op hoog volume zuiver. De USB poort is super, of je nou een iPod of een USB-stick aansluit. Zoeken is eenvoudig.

Over de degelijkheid valt weinig te zeggen na een paar dagen, maar het toestel voelt prima aan. Ik verwacht weinig problemen.

Ook de installatie was geen problemen. Stekkers aansluiten en hupsakee, spelen maar.

Deze Pioneer is een prima keuze, zeker gezien de lage prijs.