Panasonic CQ-C1313NW

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Panasonic CQ-C1313NW op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,6

sas70 12-03-2007
Geschreven voor: Panasonic CQ-C1313NW

Dit is mijn 2e Panasonic. De eerste is met verkoop meegegaan in andere auto. Als de kwaliteit net zo is als de eerste gaat ie gewoon niet stuk. Pana is de Toyota onder de AV apparatuur. De geluidskwaliteit is goed, zeer helder en naturel. Het midden en laag is ok, maar een Pioneer bijv. geeft meer laag. Vindt dit zelf gaan irriteren op een gegeven moment.
Toch is de Pana zeer krachtig, vanaf volume stand 25 lijkt er wel een 2e trap in werking te komen en veranderd het volume in een geweldadig hard en strak geluid. Aangesloten op standaard Ibiza 2004 composet vóór en Alpine (6x9inch) ovals achter. Alleen het blauwe knopje in met midden op de radio vind ik s'avonds iets te fel, zo ook de witte display erg fel. Frontje voelt goed aan, niet goedkoop. Makkelijk is de AUX ingang voorop, hier kun je een MP3 speler aankoppelen. Voor deze prijs een topradio.