Panasonic DMP-BD65

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Panasonic DMP-BD65 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Robertiamo 14-10-2011
Geschreven voor: Panasonic DMP-BD65

Fantastische speler, compact en alles zit erop.
De speler kan in elke kast, zelfs in een laatje bij wijze van spreken vanwege zijn diepte van 207 mm.

Het enige waar ik mij zorgen over maak is de firmware update, deze dateert nog van december 2010, versie 1.07

Andere spelers hebben al meerdere updates gehad, nu kun je je de vraag gaan stellen of dit een speler is met de minste fouten, of het is een speler die van de markt gehaald gaat worden en niet meer interessant genoeg is om te uodaten.

VCoor de rest ben ik zeer tevreden met de speler

Henny_PVR 24-01-2011
Geschreven voor: Panasonic DMP-BD65

Ik heb de speler nu een week in bezit. Aansluiten was erg eenvoudig. Meteen na het aansluiten op mijn router kwam de melding op het scherm dat er een ieuwe softeware-versie beschikbaar was. Met een klik werd die geïnstaleert. Beeld en geluid (optisch aangesloten aan mijn reciever)zijn goed. De afstandsbedieningis wat uitgebreid om ook andere appartuur te bedienen. Een paar knoppen zitten niet het meest handig. Internet werkt goed, het aanbod via Viera Cast is nog wat beperkt. Maar You Tube en Picasa zijn wel erg handig.En ook nu zijn beeld en geluid mooi. Als je de energy-saving uitzet gaat het opstarten vrij vlot. Een zeer prettige Blu-ray speler waar ik vanaf het begin goed mee overweg kon. gewone DVD's zien er ook beter uit.

renegade20 24-12-2010
Geschreven voor: Panasonic DMP-BD65

pracht ding ,werkt ongelofelijk goed.
kan ook mkv bestanden afspelen via externe hd usb.
moet je alleen je stick of hd formatteren naar exfat indeling want mkv zijn te grote bestande.

peterakersloot 08-11-2011

Hallo René, een vraagje: wat bedoel je precies met exfat. Kan je deze speler ook als mediaspeler gebruiken in combinatie met een hd met hierop bijvoorbeeeld film?

krs85 01-11-2010

Hey,

Heb deze speler nu een paar weken, pracht van een speler, kleuren van blu-ray film zijn veel beter en dieper dan mijn vorige speler de BD-30. Geluid is ook geweldig vooral DTS-HD. Enkel minpuntje is geen knopje subtitle op afstandsbediening (samsung BD-c5500 heeft dit wel en zit in dezelfde prijsklasse (twijfelde tussen deze 2) en niet veel audio component uitgangen aan de achterzijde, dit heeft de BD-85 wel maar deze is een stuk duurder. Maar al bij al zeer goede speler in deze prijsklasse AANRADER.

ricardo74 14-08-2010
Geschreven voor: Panasonic DMP-BD65

Hele mooie speler voor weinig geld. Prachtig beeld en goed geluid. Veel mogelijkheden en instellingen op de speler.
Speelt vrijwel alles af inclusief DIVX.
Ik gebruik hem voor blu ray en dat doet ie erg goed. Hij is compact en ziet er goed uit. En de afstandsbediening is zeer goed in gebruik zoals we van Panasonic gewend zijn.

Heb er een Panasonic LCD bij en dat is geweldig!

Echt een aanrader. En dat voor 149 Euries!