Milwaukee C12PD

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Milwaukee C12PD op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,5

S Fijan 11-03-2014
Geschreven voor: Milwaukee C12PD

Ik heb de Milwaukee M12 CPD met 4.0 AH accu.
Opvolger van mijn 18 jaar oude en 8 jaar oude milwaukee koppel.
Keuze op grond van specificaties en te verwachtte duurzaamheid.
Apparaat heeft een lichte accu , maar de mashine zelf is zwaar. Hij is ook compakt. Het voelt daardoor nogal masief en zeer sollide aan.
Deze proffesionele naschine is erg krachtig, ik moet er aan wennen! Mijn vorige was erg krachtig, deze veel krachtiger.
Slim zijn lampjes waarmee je de accucappacteit meteen ziet. (licht even op als je "gas" geeft. Lampje richt ook goed. Koffer dieze erbij leveren meteen weggegooid, want dat is voor schow in de winlel, je kan nog geen bootje erin kwijt! Beter standaard te leveren met een tas.
Ik verwacht dat hij 10 tot 15 jaar mee gaat en ik zal hem intensief gebruiken.
Ik heb een boorfunctie erop maar die is noed voor gibo en kalksteen en oude baksteenjes. Voor beton pak ik een boorkamer. maar geinig dat het erop zit.